Etsitkö au pairia?

aupairiksi15

Hei! Olen kohta 16-vuotta täyttävä mielellään edes puoliksi suomenkielistä au pair perhettä etsivä tyttö. Tykkäisin Lontoon seudusta, mutta mikä tahansa muukin käy! En polta enkä käytä alkoholia tai mitään päihteitä, olen lapsirakas ja ollut pienestä asti kaikenikäisten lasten kanssa.. Osaan siivota ja tehdä ruokaa ja olen luonteeltani aika rauhallinen.. Jos kiinnostuit, laita sähköpostia [email protected]

3

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitithänvielävähän

Tyttökulta olet aivan liian nuori. Au pairiksi lähteminen ei ole vain hetken mielijohde. Pitää pärjätä vieraassa maassa ja vielä tuntemattomien ympärillä. Lisäksi en ainenkaan itse luottaisi omia lapsiani vieraalle 15 vuotiaalle, jolle ympäristökin on vielä vierasta. Uskon kyllä että olet luotettava ja vastuuntuntoinen tyttö, mutta 15 vuotta on vain aivan liian nuori. Kokisin ikäsi vuoksi itselleni enemmän vastuuta kuin että siirtäisin vastuun sinulle. Suosittelen lämpimästi käymään koulut loppuun ja harkitsemaan kunnolla au pairiksi lähtemistä muutaman vuoden päästä uudelleen :)

• Anonyymi

Pölijää tulla yleisesti sanomaan että melkein 16 vuotias on liian nuori (jos tarkoitat kaikkia tuon ikäisiä). Tottakai se siinä mielessä nuori voi olla ettei ajokorttia omista mutta henkiseltä iältään hän voi olla paljo vanhempi ku moni muu 18 vuotias. Ja ehkä sinä et ottais tuon ikäistä aupairia mutta joku muu saattaisi ottaa/ on ottanut :)

• Anonyymi

Itse olen myös sillä kannalla että 16-vuotias on vielä aivan liian nuori. Kyllähän monet sen ikäiset ovat henkisesti todella kypsiä mutta edeltäväsi kommentti on kyllä ihan asiaa ja asiallista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      56
      2079
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      90
      1415
    3. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      62
      1265
    4. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      68
      1207
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      114
      1101
    6. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      67
      926
    7. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      72
      899
    8. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      65
      864
    9. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      8
      811
    10. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      72
      789
    Aihe