Hei! Olen kohta 16-vuotta täyttävä mielellään edes puoliksi suomenkielistä au pair perhettä etsivä tyttö. Tykkäisin Lontoon seudusta, mutta mikä tahansa muukin käy! En polta enkä käytä alkoholia tai mitään päihteitä, olen lapsirakas ja ollut pienestä asti kaikenikäisten lasten kanssa.. Osaan siivota ja tehdä ruokaa ja olen luonteeltani aika rauhallinen.. Jos kiinnostuit, laita sähköpostia [email protected]
Etsitkö au pairia?
3
117
Vastaukset
- Mitithänvielävähän
Tyttökulta olet aivan liian nuori. Au pairiksi lähteminen ei ole vain hetken mielijohde. Pitää pärjätä vieraassa maassa ja vielä tuntemattomien ympärillä. Lisäksi en ainenkaan itse luottaisi omia lapsiani vieraalle 15 vuotiaalle, jolle ympäristökin on vielä vierasta. Uskon kyllä että olet luotettava ja vastuuntuntoinen tyttö, mutta 15 vuotta on vain aivan liian nuori. Kokisin ikäsi vuoksi itselleni enemmän vastuuta kuin että siirtäisin vastuun sinulle. Suosittelen lämpimästi käymään koulut loppuun ja harkitsemaan kunnolla au pairiksi lähtemistä muutaman vuoden päästä uudelleen :)
- Anonyymi
Pölijää tulla yleisesti sanomaan että melkein 16 vuotias on liian nuori (jos tarkoitat kaikkia tuon ikäisiä). Tottakai se siinä mielessä nuori voi olla ettei ajokorttia omista mutta henkiseltä iältään hän voi olla paljo vanhempi ku moni muu 18 vuotias. Ja ehkä sinä et ottais tuon ikäistä aupairia mutta joku muu saattaisi ottaa/ on ottanut :)
- Anonyymi
Itse olen myös sillä kannalla että 16-vuotias on vielä aivan liian nuori. Kyllähän monet sen ikäiset ovat henkisesti todella kypsiä mutta edeltäväsi kommentti on kyllä ihan asiaa ja asiallista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa2696687SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p805301Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.1054245SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2693691Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat643449Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1463179Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur2422795Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2752121SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden451643Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo491525