Etsitkö au pairia?

aupairiksi15

Hei! Olen kohta 16-vuotta täyttävä mielellään edes puoliksi suomenkielistä au pair perhettä etsivä tyttö. Tykkäisin Lontoon seudusta, mutta mikä tahansa muukin käy! En polta enkä käytä alkoholia tai mitään päihteitä, olen lapsirakas ja ollut pienestä asti kaikenikäisten lasten kanssa.. Osaan siivota ja tehdä ruokaa ja olen luonteeltani aika rauhallinen.. Jos kiinnostuit, laita sähköpostia [email protected]

3

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitithänvielävähän

Tyttökulta olet aivan liian nuori. Au pairiksi lähteminen ei ole vain hetken mielijohde. Pitää pärjätä vieraassa maassa ja vielä tuntemattomien ympärillä. Lisäksi en ainenkaan itse luottaisi omia lapsiani vieraalle 15 vuotiaalle, jolle ympäristökin on vielä vierasta. Uskon kyllä että olet luotettava ja vastuuntuntoinen tyttö, mutta 15 vuotta on vain aivan liian nuori. Kokisin ikäsi vuoksi itselleni enemmän vastuuta kuin että siirtäisin vastuun sinulle. Suosittelen lämpimästi käymään koulut loppuun ja harkitsemaan kunnolla au pairiksi lähtemistä muutaman vuoden päästä uudelleen :)

• Anonyymi

Pölijää tulla yleisesti sanomaan että melkein 16 vuotias on liian nuori (jos tarkoitat kaikkia tuon ikäisiä). Tottakai se siinä mielessä nuori voi olla ettei ajokorttia omista mutta henkiseltä iältään hän voi olla paljo vanhempi ku moni muu 18 vuotias. Ja ehkä sinä et ottais tuon ikäistä aupairia mutta joku muu saattaisi ottaa/ on ottanut :)

• Anonyymi

Itse olen myös sillä kannalla että 16-vuotias on vielä aivan liian nuori. Kyllähän monet sen ikäiset ovat henkisesti todella kypsiä mutta edeltäväsi kommentti on kyllä ihan asiaa ja asiallista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      267
      2431
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      76
      2401
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1578
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      44
      1412
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      64
      1367
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      133
      1339
    7. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1240
    8. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      82
      1029
    9. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      1009
    10. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      999
    Aihe