Haluan päästä irti

Lostinthis

Mä haluan päästä irti tästä tunteesta, tästä epämääräisestä suhteesta. Ollaan viime aikoina oltu paljon erillään, oon saanut aikaa miettiä. Mä oon oottanut, että "olisit valmis", oon antanut sulle aikaa, oon antanut miljoona mahdollisuutta. Antanut anteeksi, ymmärtänyt tai ainakin vähintäänkin yrittänyt ymmärtää sua, sun tarpeita ja toiveita. Sun ollessa jonkin aikaa pois, tajusin. Sä et tuu koskaan olemaan valmis, voin antaa sulle loputtomiin aikaa, mutta sä et ole koskaan valmis "ottamaan seuraavaa askelta". Mä tarvitsen enemmän kuin tämä, ihmisen joka on valmis sitoutumaan. Olemaan mun tuki ja turva, jakaa ilot ja surut. Haluan elämääni jotain pysyvämpää, suhteen, oikein parisuhteen. Tässä on turha jatkaa näin, tietäen ettei suhde etene enempää, tietäen toisen tarvitsevan enemmän.
Mä tarvitsen enemmän kuin tämä mitä meillä nyt on. Mä oon käynyt mielessäni läpi satoja kertoja tulevan eron hetken. Mitä sanon, miten sanon, oon käynyt läpi eleet ja ilmeet. Oon käynyt läpi erilaiset Tunteet, kuinka kipeää se tekee. Ja kun se hetki tulee, mä pyydän anteeksi. Mä toivon, että ymmärrät ja annat anteeksi. Mä olen niin pahoillani. Jotenkin vain tuntuu, että tää rakkaus musertaa mut täysin, tekee mut onnettomaksi. Ja mä haluan olla onnellinen ja haluan sun olevan onnellinen, vaikka tiedän sen olevan mahdollista ainostaan erillään.

6

154

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Josmulleniin

Uskon sua. Mut teet kaiken turhaan. Käytä energiaasi muihin ajatuksiin.

• Samoinajatuksinapnkanssa

No ei varmaan ollu sulle ja olet ilmeisesti täysin tunteeton yksilö. Tämä palsta on tunteiden ja ajatusten purkua varten ja erokin on oma surutyönsä. Irtaantuminen siitä toisesta ihmisestä vaatii aikansa ja itkunsa, vihansa sekä lopulta hyväksynnän siitä ettei hän ole enää siinä omassa elämässä mukana.

• Josmulleniin
        Samoinajatuksinapnkanssa kirjoitti:

No ei varmaan ollu sulle ja olet ilmeisesti täysin tunteeton yksilö. Tämä palsta on tunteiden ja ajatusten purkua varten ja erokin on oma surutyönsä. Irtaantuminen siitä toisesta ihmisestä vaatii aikansa ja itkunsa, vihansa sekä lopulta hyväksynnän siitä ettei hän ole enää siinä omassa elämässä mukana.

Yritin vaan auttaa :(

• Samoinajatuksinapnkanssa
        Josmulleniin kirjoitti:

Yritin vaan auttaa :(

Niin kyllä varmaan, mutta mietin vain, kun kerroit, että "Josmulleniin" onko itselläsi ero tulossa/menossa, ei se sinuakaan auta jos kiellät koko asian sillä muulla tekemisellä ja täytät mielesi muilla ajatuksilla ennemmin tai myöhemmin asia tulee edessäsi väistämättömänä kuitenkin valitettavasti.

• tuttutunne

Tää on niin yleistä ettei ihmisten toiveet ja näkemykset parisuhteessa kohtaa, silloin vaan kaks tyyppiä ei ole samassa pisteessä mitä tulee parisuhteeseen ja siihen mitä siltä halutaan. Se on todella kurja tunne kun huomaa että kaikkensa tekee jotta toinenkin sitoutuisi ja antaisi yhtä paljon kuin itse. Ei näille jutuille mitään voi :( . Tsemppiä aloittajalle!

• Lostinthis

En voi sanoa olevani suuttunut tai vihainen. Jotenkin vain tajusin tosiasiat, tai annoin itselleni viimein mahdollisuuden tuoda ne ajatuksiin. Ehkä jollain tasolla olen tiennyt ne koko ajan, en vain ole halunnut niitä myöntää itselleni. Nyt vain niin uupunut olo. Mitä parisuhteeseen tulee, arvot ja ajatusmaailma sen osin on hyvin samanlainen. Hän vain ei halua sitoutua, hän ei halua parisuhdetta. Eikä tule sitä haluamaan, ainakaan minun kanssani.
      Ja vaikka olen käynyt kaiken mielessäni läpi satoja kertoja, mitä sanon ja kuinka päättäväisesti sanon. On outoa ajatella ettei hän ole enää millään tasolla osa elämääni. Hän ollut osa elämääni jo monta vuotta. Ja vaikka häntä kuinka rakastan, en ole onnellinen näin. Olen turtunut, epävarma, uupunut ja onneton.

"Ja kaiken sen jälkeen nyt viimeinkin voin rauhassa tanssii aamuviiteen
      jäädä sun luokse tai kävellä pois, valita sen missä raja kulkee ja piirtää uudelleen
      taas kerran uudelleen, mä piirrän uudelleen rajan jonka yli sä et mee

Mun piti lähtee matkustamaan, kauas kotoa, pahasti eksyy monta kertaa,
      Mun piti jutella uusille ihmisille ja saada tukea, nostaa malja rohkeudelle,
      Mun piti löytää piti löytää oma paikka uudelleen,
      Piti luottaa että yksinkin itseni onnelliseks teen"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinkahan monen

Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran
      Ikävä
      99
      919
    2. Mies, kumman ottaisit mieluummin

176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?
      Sinkut
      150
      849
    3. Kauan mökötetään toisillemme?

Loppuelämäkö? Vai oisko jo pussailutreffit?
      Ikävä
      64
      720
    4. Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."

Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y
      Tanssii tähtien kanssa
      26
      682
    5. Anteeksi mies

En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.
      Ikävä
      47
      674
    6. Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi

Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.
      Ikävä
      46
      644
    7. Eikö olisi mukavaa

Jakaa arki yhdessä mies. Tämmöisin aatoksin.
      Ikävä
      47
      604
    8. Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla

Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä
      Lapua
      31
      562
    9. Oot komea

etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n
      Ikävä
      20
      533
    10. Laittaisit viestin suoraan!!

Haluaisin...
      Ikävä
      31
      531
    11. Mieti oikeasti

Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.
      Ikävä
      27
      526
    12. Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan

Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee
      Maailman menoa
      445
      511
    13. Jonkun mussukka ajanu rallia

S- Marketilla. Vautsi vau.
      Hyrynsalmi
      6
      496
    14. Se oli molemminpuolinen limerenssi

Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭
      Ikävä
      81
      489
    15. Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että

Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.
      Ikävä
      31
      476
    16. Minä kyllä odotan nainen

että sinun kanssa voisin jutella asioista ihan oikeasti.
      Ikävä
      44
      471
    17. Onko kaivattusi

Hoikistunut?
      Ikävä
      30
      456
    18. Tiedoksi yhdelle naiselle

että mies lähestyy kaikin tavoin jos on kiinnostunut! 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      41
      451
    19. Rydman, herätys!

"Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski tienasi kiinteää palkkaa 445 891 euroa ja lisiä 72 157. Kuukausipalkka oli 3
      Maailman menoa
      64
      437
    20. En laita sulle viestiä

Toivottavasti ymmärrät jo mies hyvä, että en tule koskaan laittamaan sulle viestiä enkä soittamaan sulle. Minusta ei sii
      Ikävä
      39
      424
    Aihe