Minulla oli haave

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei sitä kannata miettiä minkä elämän olisi rakentanut liskon kanssa voit rakentaa sen myöhemmin kun sopivan löytää.

      Minulle kertoi yksi rouva että hänen miehensä tappoi itsensä(syy oli kykenemätön työhön oli sairaus iskenyt ja alkoi juomaan alkoi) minä itkin kun hän kertoi. hän päätti ettei se estä häntä elämästä ja lähti lavatansseille ja sanoi sieltä löysi miehen ei juo, joka otti mukaan joka paikkaan ja käyvät yhdessä lenkillä. Oli muutama joka ei sopinut. yms.ihanaksi mieheksi toteaa.

      Minusta on ihailtavaa että pyrkii tekemään ja toimimaan siten että elää kunniakkaasti. Se on todellakin ihailtavaa varsinkin kun pyrkii elää elämässä parantavaan ilmapiiriin.

      Moni sortuu olen nähnyt, oli sitten parisuhteessa tai ei helposti laitetaan tuhoamaan elämää pala,kerrallaan nakertamalla elämästä päiviä pois.
      Oman onnen löytäminen. Ei todellakaan ole helppoa ja kuormaa kuoritetaan liiaksi.

      • Minä tiedän että lupasit hänelle, en usko olevan hänen viimeinen toive.


      • moraalinvartija kirjoitti:

        Minä tiedän että lupasit hänelle, en usko olevan hänen viimeinen toive.

        En minä voi ketään uutta ottaa.
        Uuden ihmisen opetteleminen on niin raskasta, eikä sopivia edes löydy.
        Eikä vastaan tule edes sopimattomia, sillä en juuri näe ihmisiä.


      • buddy-love kirjoitti:

        En minä voi ketään uutta ottaa.
        Uuden ihmisen opetteleminen on niin raskasta, eikä sopivia edes löydy.
        Eikä vastaan tule edes sopimattomia, sillä en juuri näe ihmisiä.

        Sinulla on suruaika se on ymmärrettävää.
        Äitini totesi itsestään olevansa elävä leski koska mies lähti ilman riitaa. Enkä minä häntäkään saa liikkeelle olen todella huolissani kun pahimmat päivät tulee. Pikkusiskoni ei saanut häntä aamusta kiinni. Niin minun piti jo rynniä sinne, eikä ajatella mitä minä joudun kestään ja mitä löydän.
        Tuumasin äidille että- ei se olisi mukavaa että sinulla olisi mies vieraita ja rynnin tänne.

        en pysty käsittämään kenenkään läheisen kuolemaan ja joudun sen kokemaan jossakin vaiheessa pelännyt jo lapsesta asti äidinkuolemaa. En tiedä miten kestän hajoan palasiksi jokaisen ajatuksen puolesta. Olen ihminen joka laittaa pehmusteet lapsen ympärille ja tahtoo ilahduttaa ihmisiä. En sovi suremaan koska saan kaikki alakuloiseksi ympärilläni.
        Minua syytettiin masennus kaudella että tartutin muita- miten ihmeessä.
        Mutta tosia asia on että tuen aina niitä heikompia ja kun itse olen maassa ei hyvää seuraa.

        Minusta on niin surullista että oma lapseni toteaa- jos me vanhemmat kuolemme, mä tapan itseni jos minulla ei ole vaimoa.
        Ei siitä ole kuin viikko

        Hän on kuitenkin pieni eikä hänen pidä tuollaisia miettiä, miksi hän niitä miettii.
        Minä olen hänen elämän tärkein olento mutta hänen pitäisi arvostaa elämäänsä, mikä hänelle on annettu.
        Miksei hän arvosta sitä. Elämä on tärkeä, mahdollisuus luoda ja tuntea elävänsä saada huoleton onnellinen rakastettava ilmapiiri että voi olla onnellinen.

        Suru kasvattaa vihaa ja provosoi.


      • moraalinvartija kirjoitti:

        Sinulla on suruaika se on ymmärrettävää.
        Äitini totesi itsestään olevansa elävä leski koska mies lähti ilman riitaa. Enkä minä häntäkään saa liikkeelle olen todella huolissani kun pahimmat päivät tulee. Pikkusiskoni ei saanut häntä aamusta kiinni. Niin minun piti jo rynniä sinne, eikä ajatella mitä minä joudun kestään ja mitä löydän.
        Tuumasin äidille että- ei se olisi mukavaa että sinulla olisi mies vieraita ja rynnin tänne.

        en pysty käsittämään kenenkään läheisen kuolemaan ja joudun sen kokemaan jossakin vaiheessa pelännyt jo lapsesta asti äidinkuolemaa. En tiedä miten kestän hajoan palasiksi jokaisen ajatuksen puolesta. Olen ihminen joka laittaa pehmusteet lapsen ympärille ja tahtoo ilahduttaa ihmisiä. En sovi suremaan koska saan kaikki alakuloiseksi ympärilläni.
        Minua syytettiin masennus kaudella että tartutin muita- miten ihmeessä.
        Mutta tosia asia on että tuen aina niitä heikompia ja kun itse olen maassa ei hyvää seuraa.

        Minusta on niin surullista että oma lapseni toteaa- jos me vanhemmat kuolemme, mä tapan itseni jos minulla ei ole vaimoa.
        Ei siitä ole kuin viikko

        Hän on kuitenkin pieni eikä hänen pidä tuollaisia miettiä, miksi hän niitä miettii.
        Minä olen hänen elämän tärkein olento mutta hänen pitäisi arvostaa elämäänsä, mikä hänelle on annettu.
        Miksei hän arvosta sitä. Elämä on tärkeä, mahdollisuus luoda ja tuntea elävänsä saada huoleton onnellinen rakastettava ilmapiiri että voi olla onnellinen.

        Suru kasvattaa vihaa ja provosoi.

        Olen nykyisin aika väsynyt aivan kaikkeen, enkä oikein jaksa edes vastata.
        Toivoisin, että jaksaisin.


      • buddy-love kirjoitti:

        Olen nykyisin aika väsynyt aivan kaikkeen, enkä oikein jaksa edes vastata.
        Toivoisin, että jaksaisin.

        Illat ja yöt ovat pahimpia.


      • moraalinvartija kirjoitti:

        Sinulla on suruaika se on ymmärrettävää.
        Äitini totesi itsestään olevansa elävä leski koska mies lähti ilman riitaa. Enkä minä häntäkään saa liikkeelle olen todella huolissani kun pahimmat päivät tulee. Pikkusiskoni ei saanut häntä aamusta kiinni. Niin minun piti jo rynniä sinne, eikä ajatella mitä minä joudun kestään ja mitä löydän.
        Tuumasin äidille että- ei se olisi mukavaa että sinulla olisi mies vieraita ja rynnin tänne.

        en pysty käsittämään kenenkään läheisen kuolemaan ja joudun sen kokemaan jossakin vaiheessa pelännyt jo lapsesta asti äidinkuolemaa. En tiedä miten kestän hajoan palasiksi jokaisen ajatuksen puolesta. Olen ihminen joka laittaa pehmusteet lapsen ympärille ja tahtoo ilahduttaa ihmisiä. En sovi suremaan koska saan kaikki alakuloiseksi ympärilläni.
        Minua syytettiin masennus kaudella että tartutin muita- miten ihmeessä.
        Mutta tosia asia on että tuen aina niitä heikompia ja kun itse olen maassa ei hyvää seuraa.

        Minusta on niin surullista että oma lapseni toteaa- jos me vanhemmat kuolemme, mä tapan itseni jos minulla ei ole vaimoa.
        Ei siitä ole kuin viikko

        Hän on kuitenkin pieni eikä hänen pidä tuollaisia miettiä, miksi hän niitä miettii.
        Minä olen hänen elämän tärkein olento mutta hänen pitäisi arvostaa elämäänsä, mikä hänelle on annettu.
        Miksei hän arvosta sitä. Elämä on tärkeä, mahdollisuus luoda ja tuntea elävänsä saada huoleton onnellinen rakastettava ilmapiiri että voi olla onnellinen.

        Suru kasvattaa vihaa ja provosoi.

        Eikä se tunteminen vaadi paljoa, se vaan lähtee jos on lähteäkseen.
        muistan kun et aikonut koskaan enää ikuinen selibaatti eli yllätystä kerrakseen. Muistako sinä.


      • moraalinvartija kirjoitti:

        Eikä se tunteminen vaadi paljoa, se vaan lähtee jos on lähteäkseen.
        muistan kun et aikonut koskaan enää ikuinen selibaatti eli yllätystä kerrakseen. Muistako sinä.

        Lisko oli poikkeustapaus.
        Vastaavia ei tule vastaan.


      • buddy-love kirjoitti:

        Illat ja yöt ovat pahimpia.

        Tiedän kun äänet ympärillä hiljenee äänet hiljaisena. Mutta luonnon kauneutta aina etsin öiseen aikaa. Yön eläimet heräsi ja tuoksut, kesän tuoksu piristi. Paras aika kun pääsi tutkii tähtiä ja aina yrittää toivoa. Yössä on myös taikaa. Lepakot olivat minusta kaunista katseltavaa.


      • buddy-love kirjoitti:

        Lisko oli poikkeustapaus.
        Vastaavia ei tule vastaan.

        . Yöseen aikaan pystyy tekemään asioita mitä päivällä ei voinut tehdä.


      • buddy-love kirjoitti:

        Olen nykyisin aika väsynyt aivan kaikkeen, enkä oikein jaksa edes vastata.
        Toivoisin, että jaksaisin.

        En tiedä tarviiko vastata. Ikävä minulla on sinua ollut, vaikka en ole suoraa sanonut.


      • moraalinvartija kirjoitti:

        En tiedä tarviiko vastata. Ikävä minulla on sinua ollut, vaikka en ole suoraa sanonut.

        Kiitos.


      • buddy-love kirjoitti:

        Kiitos.

        .saat silmäni säihkymään ja hymyn huulille vain olemassa olollasi. Älä unohda sitä, kiire on väliin armotonta.


      • moraalinvartija kirjoitti:

        .saat silmäni säihkymään ja hymyn huulille vain olemassa olollasi. Älä unohda sitä, kiire on väliin armotonta.

        Kiitos on vaan lattea sinua kohtaa kuvailemaan. Olen nytkin täällä sinun vuoksesi ja ikävän vuoksi.Joskus tuntuu että olemme kasvaneet erilaiseksi kuin olimme. Olen kiitollinen olemassa olostasi


      • moraalinvartija kirjoitti:

        Kiitos on vaan lattea sinua kohtaa kuvailemaan. Olen nytkin täällä sinun vuoksesi ja ikävän vuoksi.Joskus tuntuu että olemme kasvaneet erilaiseksi kuin olimme. Olen kiitollinen olemassa olostasi

        Aika muuttaa meidät kaikki.
        Suuntaakaan ei voi valita.

        Mutta nyt pitää jo nukkua.


      • buddy-love kirjoitti:

        Aika muuttaa meidät kaikki.
        Suuntaakaan ei voi valita.

        Mutta nyt pitää jo nukkua.

        Kyllä suunnan voi aina valita mutta liekö hyvää, se ei ole aina oikea, joskus se on vain möykkyinen että ratas hajoaa. niin korjata tilalle toinen että voi kantaa suurempaa lastia mukana. yhdellä se on raskasta tai helposti kaatuvaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe