Tinder parit häviää?

stilett

Hei. Olen käyttänyt Tinder sovellusta noin puolen vuoden ajan. Matcheja tulee harvemmin, mutta silloin kun niitä tulee, lähes joka kerta tinder pari häviää kokonaan matcheista. Näin on käynyt valehtelematta yli 20 kertaa. Yleensä pari katoaa joko heti matchin jälkeen, muutaman päivän jälkeen, tai sen jälkeen kun olen laittanut ensimmäisen viestin. Ajattelin kysyä onko kenelläkään muulla ollut samaa ongelmaa? Olen miettinyt voiko sovellus hävittää niitä itsestään, vai onko tosiaan niin, että jokainen nainen vaan poistaa minut matcheistaan. Sama kuvio on toistunut jo niin usein, että pistää ihmettelemään.

20

14162

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JiihookooJiihook

      Poistanu 90% todennäköisyydellä ja pidä hauskaa siellä.

      • Jiihoohoo

        Ja lisätään nyt vielä että onko mitään järkeä käyttää tinderiä jossa ignooraaminen on niin helppoa ja sinulla on prosentuaalisesti huomattavasti heikommat mahdollisuudet päästä treffeille kuin että lähtisit ulos ja pyytäisit jotain kahville. Mä en vaan ymmärrä, sillee et anna pompottaa itseäsi.


    • arskavaan234

      Tänään hävis 1. ja satavarmasti ohjelmiston syy...

    • prkless

      Just tuli viesti, että olet löytänyt ekan Tinder-parin, joku Mervi tai Merja Savosta. Kävin katsomassa ja nätti nainen.. Sitten vaan hävisi.

    • PorkkananPurija

      Softa hävittää niitä. Minulla häviää viestit ja ihmiset, sitten ne saattaa tulla uudelleen käynnistyksen jälkeen takaisin. Toisinaan joku kadonnut match kyselee viikkojenkin päästä tyylii "miksi et ole ottanut yhteyttä" - hankalampi ottaa kun ei näy koko ihmistä enää palvelussa. Tuntuu siltä että tuolla toiminnalla saatetaan kannustaa ostamaan se paketti millä voi sitten hakea niitäkin ihmisiä (eli kaikkia profiileja) joista on jo tykännyt tai ei ole tykännyt.

      • tinderöijä

        Just kirjoittelen yhden naisen kanssa, jonka kuvia en enää näe. Hälle kuulemma mun tili näkyy ihan ok. Välillä viestiketjukin häviää minun näkyvistä ja taas palaa, kun hän kirjoittaa minulle. Tää alkoi sen jälkeen, kun olin laittanut 1. viestini hänelle.


    • EatABowlOfDicksTinder

      Multa on kadonnut myös monesti HETI sen jälkeen kun olen saanut ensimmäisen viestin matchiltä ja käyn lukemassa sen enkä vastaa samantien. Voiko johtuu et on vanha versio 5.5.3? Puhelin myös sen verran vanha et ei suostu päivittää uudempaan versioon.

    • pettynyt1

      Juuri sain viesti parilta ja lukemisen jälkeen katos. Ja ei tod oo poistanu

    • Tindereitoiminu

      Mulle tuli ilmoitus, että uusi tykkäys ja uusi viesti, mutta en päässyt lukemaan sitä minnekkään. Tinderparikin katosi. Täysin reikänen softa!

    • S24treffi

      Sama täällä, heti aluksi kun tuli matchejä ja pari hyvinkin kiinnostavaa katos saman tien kun tuli pari ja vaikka teki profiilin uusiksi niin niitä ei löytynyt enää.

      Myös sellasen erikoisen piirteen oon huomannu että vaikka määrittelee etäisyyden niin sovellus näyttää paljonkin kauempaa jopa ulkomailla asuviakin. Myös niitä on tullu vastaan että sovellus näyttää esim 4km ja tekstissä lukee kaupunki jostain paljon kauempaa.

    • TINDERIONHUONOSOVELLUS

      Tosiaan huono sovellus. Tuli tuossa mätsejä pari toiselle ehdin kirjoittaa. Tuli ilmoitus että Alexsandra on laittanut sinulle viestin.
      Yritin avata niin katosi kokonaan?????
      Toinen tapaus oli kun tuli minulle "superlike"
      tykkäys niin ajattelin että aamulla kirjoitan naiselle niin oli hävinnyt. Meleko touhua.. varmaan jotain rahastusta haetaan.

      • Anonyymi

        saman itsekkin huomannut että matcheja tinder hävittää tai sitten naiset on vaan huomiohuoraamassa ja selvittämässä omaa "huoran markkina" arvoaan, itsekkin taidan alkaa tähän match kun tulee niin poistan hänet välittömästi sen jälkeen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        saman itsekkin huomannut että matcheja tinder hävittää tai sitten naiset on vaan huomiohuoraamassa ja selvittämässä omaa "huoran markkina" arvoaan, itsekkin taidan alkaa tähän match kun tulee niin poistan hänet välittömästi sen jälkeen

        Musta koko sovellus on vaikea. Kun tulee samaan aikaan kymmeniltä ihan kivan oloisilta miehiltä viesti moi!
        Älä siinä sit kymmenille kirjottaa samaan aikaan moi
        Sit eka kysymys. Hyvää päivää, kivaa kesää, mitä oot tehny, hyvää yötä jne... kiva kuva, kiva profiili. Sit näitten kymmenien, satojen ihmisten profiilit ei kerro mitään. Ei edes mistä päin, kuka oikeasti on ja millaista seuraa hakee. Kaikilla on lähes samanlaisia yleis toteamuksia ja kysymyksiä kuin hyvän päivän tutulle. Miten siinä tutustut ja keskityt oikeesti tutustumaan ja tuntemaan ihmistä. Tai näkemienkään ei oikein onnistu kun on työt, lapset, liuta harrastuksia ja välimatka. Sit vaan kokataan ku on muutama moi ja päivää heitetty.


    • Anonyymi

      Mullekin tuli tuossa pariviikkoa sitten yksi matchi ja laitoin viestiä, mutta mitään ei kuulunu ja häviskin istten 3pvn päästä. Jos toi on bugi, niin good to know. Jos ei, niin mitään en hävinny, koska en ole voittanutkaan vielä =D

      • Anonyymi

        Niin tosi vaikeeta jos muutamassa viikossa tulee tuhansia tykkäyksiä, satoja mätsejä ja yhteyden ottoja. Tasolla moi.
        Mihin keneen keskityt. Ku kaikille yrittää samaan aikaan laittaa viestiä ja oikeasti muodostaa kuvaa ihmisestä kuvan takana. Ei pelkkä naaman näkeminen sano mitään.
        Esim arvot, asenteet, elämäntyyli, millaista elämää haluaa elää ja elää ja mikä olisi siinä parisuhteen osa ja millainen.
        Aika paljon tulee viestiä ei 24/7 käyttöön, vain joka toiselle viikolle kun lapsivapaat, ei sitoumuksia, ei parisuhdetta vaan seiskalta ja. Ym... soopaa... luulin että on oikeasti sovellus josta ihmiset haluavat löytää oikean ja aidon parisuhteen. Petyin tähän... kai se on nykypäivän tuoma ilmiö.
        Sut voidaan blokata, sut otetaan käytöön kun tarvitaan omien tarpeiden täyttävää ja laitetaan sit sivuun kun ei tarvita.


    • Anonyymi

      Minustaki tykätään jopa peukutetaan sossussa viinakaupassa aa ssa ja tinterissä ja mesessä ja somessa commandore 69 ssä repikää siitä..

    • Anonyymi

      Tinderissä on todistetusti tekninen ongelma. Itselläni on viimeisen kuukauden aikana käynyt kahden eri mätsin kanssa niin, että hänen profiilinsa viesteineen yhtäkkiä katoaa omasta näkymästäni. Pari päivää myöhemmin ne "palaavat", eli näkyvät jälleen. Olen molempien kanssa erikseen ihmetellyt tätä. He kertoivat että he eivät olleet olleet tuolloin tauolla tms. Tinderistä, vaan olivat olleet koko ajan Tinderissä aktiivisina, ja he olivat tuolloin ilmeisesti kadonneet vain minun viesteistäni. Toisella minä olin kadonnut häneltä, ja hän olikin iloisesti yllättynyt kun "palasin". Kyseessä on siis hyvin v-mäinen vika Tinderissä. Joku toisella palstalla mietti, onko se edes vika, vai tarkoituksella sisäänkirjoitettu Tinderin softaan. Tinderhän elää loppujen lopuksi sinkuista, ei parien muodostumisesta.

    • Anonyymi

      Joo mulla tulee matchejä ja kun kirjoitan niille niin kun huomaan että tullut vastaus, heti kun katson niin vittu katoaa. Nykyään kirjoitan että jos haluat keskustella kanssani tässä watsapp numero että jos katoat saat tästä kiinni. On toiminut suosittelen heh. Ja just äsken nätti tyttö katosi taas arg vituttaa

    • Anonyymi

      Tinder tekee tätä vieläkin.Vaati parikin uudelleen sisään kirjautumista että sai viestit ja osumat taas näkyviin.

    • Kyllä ne nopeasti katoaa jo ensimmäisen tervehtimisen jälkeen. Harva siellä ehtii kaikkien kanssa keskustella, kun ovat saaneet sen sata mätchiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      947
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe