Hei!
Ajattelin kysellä onko kukaan muu saanut apua Venlasta 37.5mg? Itse olen käyttänyt sitä vajaan vuoden lähinnä sosiaaliseen ahdistukseen. Auttanut tosi hyvin,en jännitä enää normaalia enempää esim. Olla esillä isossa porukassa,vaan tunteet ovat normalisoituneet.
Venlafaxin 37.5 mg
7
1091
Vastaukset
- Mies8666
Ainut "huono" puoli noissa on kun maksavat huomattavasti enemmän kun 75mg eikä saa kun 28kpl laatikoissa.
- vcp
En oo syöny tuolla annoksella, mutta söin 150 mg ja nyt otan päivittäin 75 mg. Aluks tuli paniikkikohtauksia vierotusoireina, mutta nekin on hävinny. Mulla se on auttanu kans sosiaalisten tilanteiden pelkoon ja mielialaan..
- 1oglföö
Pystyykö Venlan annoksia vertaamaan miten esim Cipralexiin? Esim. jos ois Cipralex 10mg niin paljon se karkeesti vastaisi Venlaa? 75mg vai 150mg?
- eiwoi
1oglföö kirjoitti:
Pystyykö Venlan annoksia vertaamaan miten esim Cipralexiin? Esim. jos ois Cipralex 10mg niin paljon se karkeesti vastaisi Venlaa? 75mg vai 150mg?
Ei voi kunnolla verrata. Essitalopraami on SSRI, kun taas venlafaksiini on SSNRI.
- Tyuiu
Onks venla vähän niinku tramalkin?
- eiwoi
Ei ole. Tramadolinilla on SSRI-tyyppistä vaikutusta serotoniinijärjestelmään, mutta pienemmissä määrin ja vaikutus perustuu paljon muuhunkin.
- duoceimikal
on. katsopa wikipediasta niiiden kaavat. Venlafaksiini on samaa tavaraa kemiallisesti kuin Tramadolikin, mutta siitä on otettu opioidi -osa pois, ja vaikutus on piristävä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242421Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3452030Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261892Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101703Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55880
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828