Epäsosiaaliset miehet

Eikötotta

Moni sinkkumies luulee liian usein, että naisia kiinnostaa vain miehen ulkönäkö tai varakkuus tai menestystys. Mutta olen huomannut, että ne miehet, jotka eivät kumppania löydä, ovat usein epäsosiaalisia. Eivät osaa rentoutua naisten kanssa, eivät tiedä, mistä aiheista tai miten naisten kanssa keskustellaan. Ovat tylyjä tai päästävät sammakoita suusta.

Kiinnittäkää siis huomiota sosiaalisiin taitoihin! Ottakaa kantaa.

64

2015

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hartsaaaaa

      lompakko ja ulkonäkö.. 2 tärkeintä asiaa..

      • hänvaineimuut

        Ns. Komeassa miehessä en näe mitään mielenkiintoista, eikä kiinnostunut välttämättä tiedä lompakon sisältöä, jotenka jotain taianomaista siinä täytyy olla, jos tuntee "rakkautta ensi silmäyksellä".


      • 11p7

        Raha on paras liukuvoide.


      • Anonyymi
        11p7 kirjoitti:

        Raha on paras liukuvoide.

        Nimenomaan.


    • killeeasr

      Kyllähä se vähän vaivaannuttavaa on kun yrittää vähän jutella jonkun kiinnostavan miehen kanssa mutta saa vaan tyhjän katseen tai epämäärästä muminaa. Siinäpä sit koeta lukea onko kiinnostusta kun ei edes puhua voi ihan vain kuin kenelle tahansa. Tämä pätee varmasti myösin toisinkin päin. Keskusteluun tarvitaan kaksi osapuolta.

      • killeeasr

        By the way, tuosta senki varmaa tietääkin ettei oo molemminpuoleist jossei oo niin ujo tapaus.


      • Edwardo_tuhatkieli

        Niin miksi se mies on kiinnostava vaikkei ole saanut sanaakaan suustaan? Ettei vain olisi komea tai varakas...

        Onhan sosiaalisillakin taidoilla merkitystä, mutta jokseenkin toissijaisia ne kuitenkin ovat. Ulkoisesti keskiverto mies voi olla kovakin naistenmies taidokkaalla supliikilla, muttei mistään lyhyestä, kaljuuntuvasta ja hieman pulskasta ätmistä mitään naistenkaatajaa saa vaikka puhuisi miten kielillä.

        Totta kai ymmärrän, että ne valittavien naisten hiljaiset komistukset saisivat olla hauskempia ja puheliaampia etc, mutta kai te ymmärrätte ettei teillä silloin olisi oikein palaa heitä pidemmäksi aikaa kotiuttaa, koska kaikki naiset halauvat sellaisen.


      • EttäSilleen

        Naiset ovat huonoja näyttämään kiinnostustaan. Kaiken pitäisi tulla prinsessalle kuin Manulle illallinen.


      • sorivaantuottaapettymys
        Edwardo_tuhatkieli kirjoitti:

        Niin miksi se mies on kiinnostava vaikkei ole saanut sanaakaan suustaan? Ettei vain olisi komea tai varakas...

        Onhan sosiaalisillakin taidoilla merkitystä, mutta jokseenkin toissijaisia ne kuitenkin ovat. Ulkoisesti keskiverto mies voi olla kovakin naistenmies taidokkaalla supliikilla, muttei mistään lyhyestä, kaljuuntuvasta ja hieman pulskasta ätmistä mitään naistenkaatajaa saa vaikka puhuisi miten kielillä.

        Totta kai ymmärrän, että ne valittavien naisten hiljaiset komistukset saisivat olla hauskempia ja puheliaampia etc, mutta kai te ymmärrätte ettei teillä silloin olisi oikein palaa heitä pidemmäksi aikaa kotiuttaa, koska kaikki naiset halauvat sellaisen.

        Ei kaikki hauskat, puheliaat komistukset tai sellaisiksi muuttuvat kuitenkaan huoriksi muutu. Kyllä heissä on kunnollisia yhden naisen miehiäkin.


      • ohohhoo

        Hmm mmll mm. Eiku niinku. Sori


      • Anonyymi
        EttäSilleen kirjoitti:

        Naiset ovat huonoja näyttämään kiinnostustaan. Kaiken pitäisi tulla prinsessalle kuin Manulle illallinen.

        Suomessa on ainakin näin ja varsinkin pk-seudulla.


    • epäsosiaalinenmies

      Olet kyllä oikeassa. Sosiaalisia taitoja tarkoittamassasi mielessä ei ole kuitenkaan kovin helppo parantaa.

    • Experienceddd

      Tosi yksinkertainen juttu joka parantaisi monen miehen mahdollisuuksia seurusteluun ja myös suhteen säilyttämiseen on tämä: ole naisesta kiinnostunut, esitä kysymyksiä ja kuuntele oikeasti.

      • bnmkjhbnmnb

        Kaikki miehet ei ole parisuhdetta hakemassa, eikä siten ole ketään tarvis miellyttää.


    • keskustelkaammesiis

      Sama pätee toisinkin päin. Ei kiinnosta tönköt ja epävarmat naiset, vaikka kuin olisi missin mitoissa. Rennompi ja rempseämpi saa joskus helpommin.

      • Anustatti

        Jep, naisen on pakko pitää ilme ettei puuterit rapise poskilta. Ihan kuin barbin kanssa yrittäisi jutella.


    • introvertti_mies

      Ap: "Eivät osaa rentoutua naisten kanssa, eivät tiedä, mistä aiheista tai miten naisten kanssa keskustellaan."

      Olen epäsosiaalinen mies enkä löydä naista. Mistä aiheista ja miten naisten kanssa keskustellaan?

    • entinenepäsosiaalinen

      Samaa mieltä. Epäsosiaalisuudesta voi harjoitella pois, eikä se ole sama asia kuin introverttiys, mikä taas voi olla hyvinkin positiivinen ominaisuus. Puhu naisten kanssa samoista asioista kuin kavereidesi kanssa. Mitä kysyisit ihmiseltä josta olet kiinnostunut? Mistä olet kotoisin? Kauanko olet asunut uudella paikalla? Miksi muutit? Mitä opiskelet/teet työksesi? Oletko matkustellut? Mitä harrastat? Ei kannata ristikuulustella, vaan jatka kysymysten jälkeen keskestelua aiheesta. Esim. jos nainen on muuttanut tampereelta Helsinkiin, sano että olet tainnut käydä tampereella vain muutaman kerran tekemässä sitä ja tätä eikä ole kovin tuttu paikka. Pitääkö nainen enemmän helsingistä ja onko sopeutunut? Näin voi edetä, ja harjotus tekee mestarin. Fake it till you make it. Jos vastapuolella on sosiaalista älyä, hän arvostaa kiusaantuneen hiljaisuuden jälkeen kysyttyä kysymystäkin ja osaa myös itse kannatella keskustelua. Ei kaikki muutkaan ihmiset kovin kummoisia keskustelijoita ole, joten ei pelkoa!

      Joskus ujoilla voi olla myös huono itsetunto (ei aina!), ja sitä kannnattaa yrittää parantaa. Juttele arjessa kaikille naisille ja muille ihmisille, jotta kynnys ei kasva liian korkeaksi kun eteen tulee joku erityisen kiinnostava nainen. Vastakkaisen sukupuolen hyväksyntä ei ole ehkä paras tai nopein tapa kohottaa itsetuntoa, vaan pienet asiat, kuten vaikka kunnon kohottaminen (en tarkoita jokapäiväistä bodaamista salilla, vaan esim. 5 km juoksemisesta aloittaminen jos pohjakunto on nolla) tai vaikka vaikean ruokalajin kokkaaminen (oli se itselle vaikka makaronilaatikko) voivat auttaa.

      • 3245345

        Tuo on hyvä alku. Vaarana se että menee jaaritteluksi. Pihviä pöytään; kiinnostavia, syvällisempiäkin aiheita, huumoria ja flirttiä jossain vaiheessa mukaan.


      • "Puhu naisten kanssa samoista asioista kuin kavereidesi kanssa. "

        Miehillä on keskimäärin 0,7 hyvää ystävää. Arvaa kuinka monta on epäsosiaalisilla miehillä?


      • pellehermannit
        Yogamies kirjoitti:

        "Puhu naisten kanssa samoista asioista kuin kavereidesi kanssa. "

        Miehillä on keskimäärin 0,7 hyvää ystävää. Arvaa kuinka monta on epäsosiaalisilla miehillä?

        Pitäiskö naisen kanssa siis keskustella Mazdan kampiakselista?


      • mäntä
        pellehermannit kirjoitti:

        Pitäiskö naisen kanssa siis keskustella Mazdan kampiakselista?

        Tuo oli hyvä,heh..


      • Anonyymi
        pellehermannit kirjoitti:

        Pitäiskö naisen kanssa siis keskustella Mazdan kampiakselista?

        tuskin säkään jauhat akseleista kokoajan....et ihan mitä vaan puhut niitä näitä ja tärkein KUUNTELE MITÄ NAINEN SULLE PUHUU....!!!!!


    • 3452523

      Totta. Kanssakäymistaidot ovat nro 1.
      Ja niiden kalibroiminen voi tietää joillekin kovaa harjoittelua.

      • Edwardo_mania

        No tämä nyt on aivan paskapuhetta.

        Tässä ankara totuus:
        1. Ulkonäkö
        2. Status
        3. Sosiaaliset taidot

        Loput ovatkin melko yhdentekeviä. Ja nyt on puhe alkuvaiheen valinnasta.

        Naisilla toki tilanne on tavallaan vielä ankarampi, koska ulkonäkö dominoi miesten kiinnostusta. Hyvityksenä tästä toki naisilla on melkeinpä monopoli parivalintaan pl. alfat.


    • Hehhehhh

      Miehen tehtävä on show.

      Miehen tehtävä on miellyttää.

      Miehen on tehtävä aloite.

      Tehtävä on miehen.

      Mies tekee.

      Nainen istuu.

      • spedethei

        Koira, kynnysmatto, vai pelkkä narri? Vai kaikkia näitä?

        Miehekästä!


    • en-ole-kemisti40

      Ei kukaan ole sanonut että olen hiljainen enkä osaa jutella. Naisen kiinnostus loppu koska en ole komea. Naiset sanoo että ei ollut kemiaa eli en ollut tarpeeksi komea.

      • Eihätää

        Monilla rumillakin miehillä on naisia esim. Vesa-Matti Loiri, Timo Soini, Matti Nykänen, Vallu Valpio. Ei siis ole ulkonäöstä pelkästään kiinni. Suomalaiset miehet ovat yleensä tavallisen näköisiä tai rumia, joten ulkonäköä ei kannata sen enempää surra, koska suurin osa ovat tavallisia pullukoita.

        Kemia saadaan niillä sosiaalisilla taidoilla. Pelkkä hyvä ulkonäkökään ei luo kemiaa.


      • Eihätää kirjoitti:

        Monilla rumillakin miehillä on naisia esim. Vesa-Matti Loiri, Timo Soini, Matti Nykänen, Vallu Valpio. Ei siis ole ulkonäöstä pelkästään kiinni. Suomalaiset miehet ovat yleensä tavallisen näköisiä tai rumia, joten ulkonäköä ei kannata sen enempää surra, koska suurin osa ovat tavallisia pullukoita.

        Kemia saadaan niillä sosiaalisilla taidoilla. Pelkkä hyvä ulkonäkökään ei luo kemiaa.

        katsoitko tuota ylempänä olevaa listaa.

        Seuraavaksi tärkein ominaisuus ulkonäön jälkeen on status. Noilla kaikilla luettelosi miehillä on sitä.


      • Eihätää kirjoitti:

        Monilla rumillakin miehillä on naisia esim. Vesa-Matti Loiri, Timo Soini, Matti Nykänen, Vallu Valpio. Ei siis ole ulkonäöstä pelkästään kiinni. Suomalaiset miehet ovat yleensä tavallisen näköisiä tai rumia, joten ulkonäköä ei kannata sen enempää surra, koska suurin osa ovat tavallisia pullukoita.

        Kemia saadaan niillä sosiaalisilla taidoilla. Pelkkä hyvä ulkonäkökään ei luo kemiaa.

        Naiset eivät vastaa minulle, ja sanovat baarissa sori et ole mun tyyppiä, ilmeisesti ei tarpeeksi komea


    • ainaoikeassa22

      Kyllä asia on niin että rahalla saa mitä tahansa. Raha on naisen paras ystävä, on aina ollut niin ja tulee aina olemaan.

    • uunortto

      Valtaosa naisista on ns kullankaivajia. jos on rahaa on myös naisia.

    • 1605

      "Eivät osaa rentoutua naisten kanssa, eivät tiedä, mistä aiheista tai miten naisten kanssa keskustellaan. Ovat tylyjä tai päästävät sammakoita suusta."

      Hmm... entäs jos asian kääntää päinvastoin? Onko silloin nainen epäsosiaalinen? Jos hän ei tiedä mistä mies haluaa hänen kanssaan puhua? Tai miksi naisen kanssa pitäisi keskustella eri tavalla kuin miehen kanssa?

      Ei se tee ihmisestä epäsosiaalista jos ei satu yhtä henkilö miellyttämään.

    • 123765

      Vaikka olen varustettu sosiaalisella taidoilla niin silti ei ole vientiä???

      • Edwardo_riisuttu_olo

        Se että osaa jutella suht oikeaan rakoseen jotain suht tilanteeseen sopivaa ei vielä ole varsinaista sosiaalista taituruutta. Silloin kun laitat ryhmän kuin ryhmän nauramaan jutuillesi alat olla jo lähellä. Siinä liepeillä tajunnet samalla mitä muuta voisitkaan tehdä kuin naurattaa.

        Ihmiset nyt eivät muutenkaan ole häävejä itsensä arvioitsijoita. Objektiviisuus puuttuu ja jokainen toki omasta mielestään ansaitsisi vain parasta. Kai tuo on joku biologinen turvamekanismi pääkopille.

        Eikä tämä ollut henkilökohtainen hyökkys vaikka numeroyhdistelmää lainasinkin.


    • 1221345

      Jaaa`a !! Eikö muka nainen/ naiset !! päästä sammakoita suustaan???
      Luuletteko naiset että "naiset" ovat "aina" oikeassa asioitten suhteen? Ette varmasti ole! . Miehetkin on "joskus" väärässä,mutta asioista voi keskustella eikä olla "HETI" kantapäät vastakkain ja kävellä pois. Olenko oikeassa???????
      Tuskin kukaan kommentoi asioitani?.

    • ATMgoesYTM

      Yritän kehittää sosiaalisia taitojani, että pääsisin pelaamaan. Lupaan että kykenen puhumaan naisen kanssa seuraavan kerran. Mukavuus alueelta on vaikea poistua, on vaikeaa sosiaalistua kun yksinäisyydestä tuli arkipäivää. Mutta uskon kykeneväni! Toivottakaa onnea!

    • Sinkkumies40jotain

      "Eivät osaa rentoutua naisten kanssa, eivät tiedä, mistä aiheista tai miten naisten kanssa keskustellaan. Ovat tylyjä tai päästävät sammakoita suusta.

      Kiinnittäkää siis huomiota sosiaalisiin taitoihin!"

      Varmaan ihan totta sinänsä, mutta ei kuulkaa enää jaksa. Pitäkää se T:llä alkava nostovälineenne :D

    • Totuudenkertojatar

      Aloittaja on todella oikeassa. Ei se silti tarkoita sitä että sosiaaliseksi ja kiinnostavaksi muuttuminen olisi helppoa, tai jos oppii sen taidon hyvinkin, kelpaa ihan kenelle vain. Mutta useimmilla naisettomuuden ja sinkkuuden suurin syy on juuri aloittajan mainitsema. Jotain sille kannattaa tehdä tai sitten tyytyä siihen että naista ei saa. Toisten syyttely ei ole ennenkään auttanut teitä, ei se auta edelleenkään.

    • Voiperkulenyh

      Itse olemme kaveriporukalla yrittäneet saada eräälle kaverillemme naista. Monesti olemme kutsuneet joitakin sinkkuja naisia illanviettoon, jotka sitten ovat olleet kiinnostuneet tästä kaveristamme. Mutta kun kaverian sosiaaliset taidot loppuvat juuri siihen ja itseinho alkaa, on se kamalaa katsottavaa.

      Jos nainen kysyy, mitä mies tekee työkseen, vastaa mies:
      "No en mitään ihmeellistä." (lentää työkseen matkustajakonetta, aika perusduunia siis)

      Nainen kysyy, pitääkö mies kissoista / koirista / nimeä joku lemmikki tähän.
      "Ihan kivoja." (mies on äärimmäisen eläinrakas ja haluaisi lemmikin, muttei työnsä takia voi ottaa)

      Kaikkein pahin oli, kun eräs nainen kaikesta huolimatta kysyi, olisiko mies kiinnostunut lähtemään hänen kanssaan viikonloppuna kylpylään, kun naisella oli sinne joku palkintomatka kahdelle ja kaveri puuttuu. Kaverimme sitten vastasi:
      "En mä oikein tiedä, et sä tällaista halua, pilaan kuitenkin koko reissun."

      Hämmentyneenä nainen sitten totesi, että ei hän usko, että mies pilaa reissua, tulisi nyt kun hän haluaisi tutustua. Mies siihen:
      "Kiitti mut kyllä mä tiiän, että sä säälistä mut kutsut."

      Ei ollut nainen enää missään yhteyksissä porukkaamme ikinä. Myöhemmin kaverillemme valkeni, että näin käyttäytyy oikeasti kiinnostunut nainen ja harmittelee tänäkin päivänä, että tilaisuus meni ohitse.

      Mitä *piip* pitää vielä tehdä, että kaveri onnistuu?! Kun hänelle yrittää neuvoa sosiaalisen taidon aakkosia, hän vain toteaa, että on toivoton tapaus, kuolee yksin ja turha yrittää muuttaa itseään, ei se kuitenkaan toimi. No tuolla asenteella ei varmana toimi, eikä se nainen postiluukusta putoa.

      • Jojiohdw

        En osaa sanoa mitään kovin viisasta tuohon, miten kaveri saisi enemmän noista tilanteista irti. Lähtökohtana noissa esimerkeissä tuntuu olevan enemmänkin huono itseluottamus ja sosiaalisten taitojen heikkous tulee vasta vähän niinkuin toissijaisena.

        Olen itse joutunut kokemaan viime vuosina useampia todella pahalta tuntuneita pettymyksiä ja itseluottamus on laskenut melko alas. Voisin kuvitella että pahana päivänä voisin sanoa jotakin vastaavaa kuin mitä esimerkeissä oli. Tosin aina sanoessani jotakin negatiivista se jotenkin ikään kun tulee ajattelematta ja huomaan vasta jotakin tuollaista sanottuani että tulipas sanottua typerästi.

        Luulen että itseluottamuksen kohottamiseksi täytyisi saada onnistumisen kokemuksia tai edes jotakin selkeän positiivisia kokemuksia vastakkaisen sukupuolen kanssa toimimisesta. Tuo kylpyläjuttuhan olisi voinut olla sellainen, mutta se kääntyi sitten negatiiviseksi kun tuo henkilö huomasi toimineensa hölmösti.

        Vaikeita kysymyksiä. Mutta sen verran kyllä on sanottava että kunnioitan suuresti teitä kun pyritte auttamaan ystäväänne noissa asioissa ja tutustuttamaan häntä ihmisiin. Olisipa minulla yhtä hyviä ystäviä jotka ajattelevat noin pitkälle toisen parasta. Toivon että jaksatte vielä yrittää!


      • ffwefwfwe

        Oli tuskallista lukea tuo juttusi. Todella harvinaista tuollainen että nainen on aktiivinen ja pyytää suoraan ulos.


      • RapatessaRallallaa

        Täällä sama juttu. Olen tänä vuonna luovuttanut - sitä jatkui yli 10v. Kun miehellä on huono itseluottamus ja sosiaaliset taidot lähempänä nollaa kuin edes ykköstä, niin ei siinä hirveästi mikään auta.

        Olen vienyt häntä uusiin harrastuksiin. Olen kutsunut juhliin sinkkunaisia. Olen ''vahingossa'' törmännyt kaveriini sinkkunaiskaverini kanssa. Olen opettanut Tinderin käyttöä. Olen ottanut hänestä laadukkaampia kuvia ja opettanut poseeraamaan kuvissa. Olen ehdottanut erilaisia keskustelunavauksia (tämä ei auta pitkälle, kun möhlii sitten avauksen jälkeen). Olen patistanut psykologille. Olen patistanut tutustumaan uusiin ihmisiin ja käymään itsekin jossakin tapahtumissa _yksin_.

        Ei mitään. Aina on syy, miksi se nainen ei ole kiinnostunut. Tai jos jostain syystä uskoo, että nainen on kiinnostunut, niin karkottaa hänet sosiaalisilla taidoillaan. Hirveän kirjaviisas kaveri, mutta ei kukaan normaali ihminen kauaa jaksa, jos (vaikka kaverini mielestään ihan hyvää tarkoittaen asian tuo esille) toinen koko ajan ihmettelee, miten toinen ei voi tietää sitä, tätä ja tuota ja sitten selittää ummet ja lammet, miten esimerkiksi atomin saa halkaistua, koska sehän on perustietoa. Ja siitä jos nainen erehtyy toteamaan, että aihe ei oikein häntä kiinnosta, niin alkaa kaverini selittämään sitä täysin palikkakäsitteillä lässyttäen ja hän oikesti kuvittelee, että toinen arvostaa tuota!

        Joten olen päätynyt siihen, että antaa olla. Kaiken lisäksi kaverini ei ole koskaan harrastanut liikuntaa sen enempää, että kävelee kilometrin verran töihin, joten hän on muodoltaan omena, johon on isketty neljä hammastikkua. Ja vaikka hän on hyväpalkkaisessa ammatissa, niin ikävä kyllä se lompakkokaan ei ole houkutellut naisia,


      • nhuy

        Eiköhän kaveri itse tiedä tilanteensa paremmin kuin kukaan muu. Miksi pitää väkisin yrittää tuputtaa hänelle jotain, mikä ei näytä sopivan. Hän oli ihan oikeassa siinä, että olisi joka tapauksessa pilannut reissun ja myös siinä, että on toivoton tapaus. Naiset kun arvostavat lujaa itsetuntoa yli kaiken, riippumatta siitä, perustuuko se todellisuuteen vai ei. Meillä, jotka tiedostamme hyvin omat vajavaisuutemme, ei ole mitään jakoa pariutumismarkkinoilla. Edes sosiaaliset taidot eivät auta tällaisessa tapauksessa.


    • sfdfsfsd

      No entäs naiset sitten?

      Sosiaalisuus ei ole sitä että menette kaverienne kanssa tanssimaan ja ODOTATTE että mies tulee puheille, tekee aloitteen, sytyttää kemiat ja johdattaa panokuutioonsa.

      Miten sujuu naisilta aloitteiden tekeminen? Oletteko rentoja ja itsevarmoja tehdessänne aloitteen ja viedessänne juttua eteenpäin?

      Ai niin. Se olikin miehen tehtävä...

      • rhrhrhr

        haha juurikin näin. Tämä epäsosiaaliseksi haukkuminen, on vain jotain vitutusta, kun ne ei käyttäydy heidän haluamallaan tavalla...


    • Yksinäinen.Poikamies

      1.Kun saisi edes mahdollisuuden aloittaa keskustelua ettekä lähde pakoilemaan ja vetoatte vanhaan kikkaan menemällä vessaan.
      2. Mies haluaa jutella "naiselle" niin vinkkaatte" vahtimestarille/järjestyksen valvojalle" "tämä mies häiritsee minua" poistakaa ravintolasta.
      3. Kotona ei häiritse kukaan,kun ei ole ketään!!!
      Milloin "miehet" saa mahdollisuuden jutella teidän (naiset) kanssanne?
      HUOM !!! olipa nainen kokoon ja näköön katsomatta on tilanne aina sama,sinkkumies ei voi lähestyä naisia aloittaakseen keskustelua kanssanne???.
      Henkilökohtaisesti olen lopettanut baareissa/kapakoissa käynnit kokonaan, koska baareissa on vain niitä onnenonkijoita joita selvinpäin ei viitsitä keskustella ja katsella,tietysti on asiallisiakin asiakkaita mutta ne asiakkaat ovatkin varattuja.
      Mukavempaa on nauttia koti-illoista kotona ,vaikka yksinäistä onkin.Eipä tule riitaa kenekään kanssa :), autoilen monesti kotikunnan ja vähän kauempanakin katselemassa miten "kansa" sekoilee ulkona,vaan eipä ole enää "liftareita" peukalo pystyssä kuin 1980-luvulla. Ai niin nykynaiset menevätkin "piiloon" kun näkevät yksinäisen miehen liikkuvan autolla... kylän/tanssilavojen raitilla.

    • Mies45xxx

      Olen täysin samaa mieltä aloittajan kanssa. Olen mies. Itsekin olen ollut epäsosiaalinen mutta tietoisesti olen tarttunut itseäni niskasta kiinni. Elämä ei ole helppoa, on nähtävä vaivaa saavuttaakseen sen mitä haluaa. Ei kannata pelätä sanaa sosiaalinen. Se ei ole mitään ihmeellistä, ei omaa luonnettaan pidä eikä tarvitse muuttaa. Mutta käytöstään ja ihmisiin suhtautumista voi muuttaa. Ulkoista olemustaan voi muuttaa jos kokee siihen tarvetta. Naisten tai miesten haukkuminen ei auta yhtään.

      • vsdvs

        Oma luonne vaan vaikuttaa aika vahvasti siihen käyttäytymiseen ja suhtautumiseen, joten ei niitäkään niin helpolla muuteta.


    • Sosiaalisuutta

      Vanha ketju, mutta niin totta!!

    • Uuno.D.G.Turhapuro

      Siis nykyään miehellä pitää olla: hyvä ulkonäkö,rahaa,kallis ja hieno asunto,auto(mielellään hieno),treenattu kroppa,iso muna.Sitten myös pitäis olla 190cm ja sängyssä joka työnnöllä antaa orgasmi.Ei kelpaa nykynaiselle vähempi,vaatimustaso aivan mahoton

      • Hihihe69

        Hihihii, joku peräkammarin läski itkee kun ei ole koskaan uskaltautunut makkarista pois juttelee naisille ja runkkailee yksin pientä työtöntä munaansa.


      • Jynkky
        Hihihe69 kirjoitti:

        Hihihii, joku peräkammarin läski itkee kun ei ole koskaan uskaltautunut makkarista pois juttelee naisille ja runkkailee yksin pientä työtöntä munaansa.

        Ai sinä vai??? Yleensä tuollaisia kirjoittava kertoo itsestään


    • hjfmmggg

      paskaa, raha tekee siivet selkään ja toisinpäin.

    • justiisa

      olen mukava,komea mies. en ole joutunut naimisiin. puhumalla olen aina selvinnyt...

    • eikelpaaminullenuo

      Minä olenkin juuri jäämässä sinkuksi 29 vuoden liiton jälkeen,kiitos teille kaikille noista nirppa jutuista,ei tuu mieleenkään enään vakavasti katsella naista,siinähän jäävät nyt paikalleen tarpomaan ja olemaan,niin ja olen töissä,on omakotitalo kaupungissa ja on autokin vielä,mutta nähty ne on mitä ne on.

      Meinaan kävin joskus noissa räkälöissä niin havukoita sielä on ja luulevat olevansa jotain,pah,minä jätän nuo kaikki akat paikalleen seisomaan.

    • Anonyymi

      HUORA-PASKA-SUOMI-SUOLI-PASKA-SUOLI-SUOMI-HUORA-SUOLI-KAATOPAIKKA

    • Anonyymi

      Itse katson ulkonäköä jos siisti tukka ja vaatteet parta ajettu eikä yli lihava haen tanssimaan jos keskustelutaidot huonot en vaivaudu jatkamaan mut jos osaa keskustella niin sanon suoraan et pidän sinusta olisi kiva jatkaa jutustelua. Sitten on miehiä joiden kanssa ns hyvän päivän tuttuja juttu luistaa mut ylilihavia kaljuja ja parta en mitenkään ole huomaavani vaikka näen et yrittävät iskeä jos kysyvät seurustelusta niin sanon suoraan ettet ole minun tyyliäni se vaan et eivät ymmärrä jos heille juttelee luulevat et pystyvät silti muuttamaan mielipidettäni Ymmärrän kyllä et jotkut ei lihavuudelle ja ulkonäölleen mitään voi mut minua he eivät kiinnosta

    • Anonyymi

      Itse olen päälle 50v mies jolla on liikuntavamma. Joskus olen erehtynyt menemään naista lähelle ja huomannut ettei se tuota mitään. Kauan aikaa sitten omaikäinen nuorii (aikuinen) nainen ilmaisi kiinnostuksen ja oli puhunut omille tyttökavereileen jopa vakavimmistakin asioista kunhan asia muuten selviää

      Minua ihmetyttää yleisesti miksei kiinnostunut ihminen joka on kahden ihmisen kesken ”vahvempi” tee sitä aloitetta. Joku halaamisesta puhuminen hänen työaikanaan ei paljoa lämmitä.

      Itse olen sitä mieltä, että varallisuudella ja ulkonäöllä on merkitystä. Minulla ei ole kumpaakaan. Enkä halua olla laastari. Olen elänyt ajan kun kodin puhelinnumeroa ei jaettu tai ei ollut watsappia yms. Se kannattaa nykyaikanakin kaikkien muistaa! Jos tapaa mielenkiintoisen ihmisen ja tietää itse olevansa vahvempi, niin kertoo asian suoraa ja antaa sen oman numeron ja jatkaa keskustelua sopivampaan aikaan sovitusti.

      Kaikilla ei ole ns. munaa alkaa aloitteeseen ja näitä ns. kavereita ja kokemuksia naisista on olemassa. Se että joku iholle tulija pyytää face kaveriksi eikä edes koskaan tule mesettämään tuntuu oudolle.

    • Anonyymi

      Pidän hyvistä syvällisistä keskusteluista ja älykkäästä huumorista. Moni pitää vain äänessä olemisesta hölötyksestä jaarittelusta ja lapsille kuuluvista toinen toistaan typerimmistä vitseistä. Tässä menen monen naisen kanssa ristiin. Tarpeeksi älykästä seuraa ei löydy. Jos putous on mielestäsi parasta viihdettä tai jotkut muut telkkarin roska sarjat salkkarit tempteissonit ym saasta tykkäät ryypätä ja polttaa ja vietätkin aikasi tuhoamalla ja lihottamalla itseäsi ja olet jakanut piirakkaa koko kylälle et ole tyyppiäni.

    • Anonyymi

      >Eivät osaa rentoutua naisten kanssa

      Sensijaan että pyydetään aasia muuttumaan hevoseksi voisiko asiaa ymmärtää ja mieheen suhtautua suopeasti vaikka hän jännittää?

      >eivät tiedä, mistä aiheista tai miten naisten kanssa keskustellaan.

      Voisiko keskusteleva osapuoli auttaa tässä, keskustelijoita on kaksi ja nyt tiedämme mikä sen toisen ongelma on, miksi se toinen ei voi käyttää omia kykyjään?

      >Ovat tylyjä tai päästävät sammakoita suusta.

      Jos tiedostat tämän niin voit valita ymmärtää tilannetta.

      Yksikään henkisesti terve - olkoonkin sosiaalisesti vähälahjainen - ei läheisessä suhteessa ilmennä noita piirteitä negatiivisesti. Päinvastoin, se läheinen suhde voi olla ainoa symposium jossa noiden taitojen harjoittelu voi olla mahdollista ja miellyttävää.

      Sinänsä osut ainakin minun kohdallani kipeään ja pitkäaikaiseen ongelmaan mutta se ei todellakaan ratkea omin neuvoin. Minä olen epäsosiaalinen ja tämä on ihan oikeasti se todellinen luontoni. En kuitenkaan ole antisosiaalinen, mutta on selvää että minusta ei irtoa ikimaailmassa sitä seuramiestä jota kaltaisesi nainen varmasti toivoo.

      Joten on aika epäreilua vaatia sellaista mihin toinen ei koe pystyvänsä ja joka on sen ihmisen tuulen vastainen. Minä haluaisin olla se 3/10... hyvänä päivänä 4/10 - se oikeasti paras mihin minä pysyn- jollekulle läheisessä ja luottamuksellisessa suhteessa.

    • Anonyymi

      Nojoo, tottahan tuo on. Minulle tulee kyllä naisia usein juttelemaan ihan omasta aloitteestaan, mutta eivät ole kiinnostunteita kuin muodollisesta keskustelusta, saattavat toisinaan puhua kuin lapselle. Harvemmin tekevät aloitetta jos ovat seksuaalisesti kiinnostuneita. Eli pitää mennä itse ja ottaa pakit kunnes oppii oikeat käytöstavat, niitähän vikoja ei minulle kerrota. Vika ei tietenkään ole minussa vaan hänessä, eikä hän halua loukata tunteitani... dodiih oos nyt awww niih :3. Ymmärrät varmaan että epäsosiaalisuus on myös turhautuneisuutta, kun ei ymmärrä etsiikö nainen aitoa suhdetta vai "kaveria". Elämä on liian lyhyt turhiin ihmissuhteisiin joista tulee vain paha mieli.

    • Anonyymi

      Olen epäsosiaalinen mies ja opettelin iskemään naisia, olen siinä itseasiassa varsin taitavakin.

      Ongelma onkin siinä että tämä ei tee minua sosiaaliseksi. Saan seksiä ja halpaa huomiota niin paljon kuin haluan - mutta oikeastaanhan minä en halua.

      Haluan kohtaamisen itselleni, todelliselle itselleni. Tätä mikään määrä sosiaalista osaamista ei paikkaa. Jos teeskentelen todellinen itseni jää aina nälkäiseksi, aina kohtaamatta.

      Suhteeni ovat kaatuneet siihen että haluan lopulta "tulla ulos kaapista". Olen leikkinyt sosiaalista. Olen leikkinyt seuramiestä. Olen polttanut energiaa ja kun sitä tarvitsisin kumppaniltani niin en saa - kumppanin silmissä olen varmaankin "mennyt rikki" kun en ole samanlainen kuin aluksi.

      En minä tarvi kaltaisianne naisia, jos vaatimuksenne on sosiaalinen mies niin menkää vittuun. Minä kaipaan, arvostan ja haluan aivan toisenlaista. Toinen jännä juttu on itse sosiaalisuuden käsite. Jos te ette osaa olla kaikkien normaalin rajoissa olevien ihmisten kanssa niin silloin te ette ole sosiaalisia - vaan teillä on sosiaalisia sektoriodotuksia - ja tosiasiassa sosiaalisuutenne on toteutumaltaan erittäin rajoittunutta ja ahdasta.

      Niin on minunkin, mutta minä sentään asian tunnustan avoimesti.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2550
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe