Mitä eroa pottoaine-SUODATTIMILLA diesel/bensa

suotailija

Hei, tuli mieleen, mitä eroa noilla suodattimilla voisi olla. Mukaan voisi lisätä vielä öljynsuodattimen. Tarkoitan nyt niiden sisuskaluja eli vain sitä suodinosiota. Ei siis puhuta käyttötarkoituksesta eikä eriävistä kiinnitysratkaisuista

Onko niin, että noissa kaikissa kolmessa päätyypissä on kuitenkin periaatteessa sama paperisuodin. Nykyäänhän bensasuodatinkin on paineellinen joten se on oltava peltikannu. Onko paineet kaikissa em. suodatityypissä samat ja montako baaria, olen kuullut että kolme kiloa on tyypillinen.

Onko suodatuskyvyssä joitain eroja ja mikä niiden merkitys voisi olla. Eli mikä on hienoin ja mikä karkein ja onko tuolla luokitukselle väliä.

Voiko dieselsuodattimen laittaa bensa-autoon ?

4

1511

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MiksiKysyt

Miksi pitäisi panna dieselin suodatin bensa-autoon? Suodatuskyky kyllä riittää, mutta en ole varma kestävätkö dieselin suodattimissa käytetyt liimat tai tiivisteet bensaa tai bensassa olevaa etanolia. Jos liimoja liukenee, jälki voi olla pahaaaaa........

Varman tiedon saat vain kysymällä suodattimen valmistajalta.

• äläedeskokeile

Niinpä, miksi ruveta kikkailemaan moisen kanssa. Ei ole perusteltavissa edes hintaerollakaan. On semmoinen masokistinen koe, että mitähän mahtaa tapahtua, jos...

• Anonyymi

No mitä tapahtuu jos laitan öljynsuodatimen dieselille

• Anonyymi

Ei näköjään löydy tietoa asiasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      58
      3939
    2. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      51
      2780
    3. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      16
      2073
    4. Onko kaivattusi perään

Moni muukin?
      Ikävä
      99
      1953
    5. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      14
      1887
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      84
      1629
    7. Kansanedustaja Teemu Keskisarja ei osallistu Linnan juhliin vaan natsikulkueeseen

Kerääkö poliisi taas natsiliput pois osallistujilta?
      Maailman menoa
      356
      1480
    8. Olen aina vain

Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?
      Ikävä
      51
      1420
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1416
    10. Nainen jos pitää sanoa

Ne huonot puolet mitä omaat niin kestätkö kritiikin.
      Ikävä
      58
      1187
    Aihe