Oon todella tippunut nyt kaikesta! Pidin viime kuussa viikon loman ja nyt tässä kuussa lomailen jälleen. mutta en ole saanut lomarahoja (vaikka meidän tessissä on tarkat sävelet siitä, että rahan pitää tulla ENNEN loman alkua) Viime tilissäkään ei ollut mitään ylimääräistä ja palkkalaskelmassa ei mitään mainintaa. Eikä ollut viime kuun tileissäkään mitään ylimääräistä.
Onko tämä nyt kirjanpitäjän mokaa vai pomon? En ymmärrä..
Olen ollut alle vuoden työsuhteessa (11kk), mutta minullahan on oikeus saada lomarahani. ? Jeesatkaa nyt joku. En viittis lähtee inisemään, jos olen jostain syystä väärässä tai ymmärtänyt kaiken väärin.
Onko tää nyt jotain kusetusta?
6
183
Vastaukset
- Kysyvaan
Asiat selviää kysymällä. Joissakin työpaikoissa on tapana maksaa lomarahat yhtenä könttänä, pidettiin lomat sitten milloin vaan. Ota siis yhteys palkanlaskijaan, reilu kysyminen ei ole inisemistä.
- ininätön
Asiasta kysyminen niiltä jotka tietää ei ole inisemistä mutta tänne tyhjän kirjoittelu on!
- RahaaVAINTYÖSTÄ
Älä inise. Miksi sinulle pitäisi maksaa lomailemisesta? Oletko tehnyt töitä yritykselle lomallasi ansaitaksesi nuo rahat? Niinpä! Ay-paskakasojen junailema lomaraha poistuu muutenkin kohta historiaan (minne se olisi pitänyt laittaa jo vuosikymmeniä sitten), joten voit aivan hyvin totutella olemaan jo nyt ilman kyseistä rahaa, jota et käytännössä ole edes ansainnut.
- olet.kusipää.dorka
Älä inise kusiperse. Sä itket tuota "työn tekemättä jättämisestä maksamisesta" täällä joka päivä eri yhteyksissä. Usko nyt jo, ei sun paskapuljuusi kukaan tule töihin, joten ei sun tarvitse päätäsi vaivata millään lakisääteisillä työntekijöiden oikeuksiin liittyvillä asioilla. Sun paskapuljussasi tuskin toimii mikään muukaan asia joka vaatii lain noudattamista, mutta sehän on sinun päänsärkysi, yksinäsi joudut paskapuljuasi pyörittämään joka tapauksessa.
- yrterwr
Jep, olisiko tähän antaa kellään jotain ihan oikeatakin vastausta, eikä pelkkää päänaukomista?
- tilitoimisto
ota palkanlaskijaan yhteyttä, hän selvittää. jos TES on selkeä, niin jossain on joku virhe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.905449Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.483615Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612985Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462191Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611966Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2951825- 471616
- 961481
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441386Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91333