mitä tehdä, auttakaa!

ppookkaa

näimme eksäni kanssa yks päivä ja meillä oli aluksi mukavaa. eksääni rupesi väsyttää ja aatteli rueta nukkumaan pariksi tunniksi. katsoin tietokoneelta leffaa ja sitten rupesin miettimään katsoisinko hänen puhelintaan. tiedän, että puhelin on yksityinen eikä sitä saisi katsoa ilman lupaa. mietin pitkän aikaa luenko ja niin minä teinkin. hän oli laitellut entisen kaverini kanssa viestiä ja siellä oli pusu kuva heistä, myös yhteisiä kuvia. kumpikin oli laittanut itsestään kuvia toiselle yms. se sattui todella paljon ja lukea, mitä sinne oli kirjoitettu. herättelin eksäni, koska hän pyyti herättämään parin tunnin päästä. aluksi en voinut kertoa eksälleni, mitä olin mennyt tekemään. hän kyseli, mikä minulla on sillä itkin. lopulta en vaan voinut salata asiaa sisälläni niin päätin kertoa mitä oikein menin tekemään. hän ei tykännyt siitä. kyselin häneltä, että mikä on homman nimi yms heillä. eksäni kertoi, että silloin heillä oli juttua kun minä ja hän ei oltu tekemisissä. kuulema ovat nykyään kavereita. kuitenkin kaiken kaikkiaan tässä mietin sitä, että olenko ollut eksälleni pelkkä pillu. jos kerta päättivät olla kavereita niin miksi minulle hän rupesi laittamaan viestiä? miksi hän pyyteli kuvia ja kehui minua? puhunut pervoja. pyysinhän minä häneltä myös kuvia ja osallistuin niihin viesteihin. sillä olihan minulla häntä kohtaan paljon tunteita. myös kyseli kuulumisia, mutta suurin osa oli pervoilua. olinko minä jonkilainen korvike, koska eksäni ja entinen kaverini päättivät olla kavereita. paljon on kysymyksiä mielessä ja en tiedä saanko niihin kunnollista vastausta koskaan.

onko teille sattunut tälläistä tilannetta ? kertokaa ihmeessä, jos on ja kuinka olette selvinneet eksästänne ?

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ppookkaa

      se vielä täytyy lisätä tähän, että eksäni on välillä halunnut olla tekemisissä ja välillä taas ei. mieliala vaihtuu todella nopeasti. hän on huutanut ja haukkunut sekä haistatellut minulle. olen itkenyt monet yöt. hän ei vaan tajua, miten pahalle se tuntuu. ymmärtäisi varmasti, jos olisi minun tilanteessa.

    • 5445754

      Heitä se vitun uuno pihalle elämästäsi, pystyt varmasti elämään ilman hänen hyväksyntäänsäkin.
      Oletko ihan täysin idiootti vai miksi tuollaista mulkkua edes katselet?

      • ppookkaa

        helpommin sanottu kuin tehty.. eiköhän se kuitenkin ajan kanssa unohdu.


    • Määränpää

      Et taida tietää, miten näissä eksä jutuissa toimitaan.
      En nyt oikein ymmärrä sinua.
      Näen eksääni silloin tällöin ja kohta hän on nukkumassa luonasi.
      Miksi ylipäänsä olet, tekemisissä hänen kanssaan jos hän on eksäsi?
      Eksästä pääsee eroon, kun päättää niin tehdä.

    • altarimama

      Eksän kanssa ei voi olla vain ystävä. Älä pliis, itsesi vuoksi ole häneen missään yhteydessä. Jokaisen tapaamisen jälkeen joudut tavallaan aloittamaan "eroprosessin uudelleen". Keskity itseesi ja oman sydämesi parantamiseen. Tiedän, että on vaikeaa, mutta muuta tietä tasapainoon ja onneen ei ole olemassa. Rohkeutta ja lujuutta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      299
      3418
    2. 202
      2941
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2524
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      233
      1992
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1415
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1308
    9. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      167
      1289
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    Aihe