mamurakastaja, sekä homo. Olen siis kova persujen vastustaja.
Muslimeista pidän erityisesti, vaikka he vihaavat meitä homoja.
Olen "pepep", nuori työtön ja vasemmistolainen
9
61
Vastaukset
- JatkossaTarkemmin
Ja taas unohtuivat alkoholismi, huumeiden käyttö, mielenterveysongelmat, suomenruotsalaisuus, feminismi ja vihreiden kannattaminen.
- huhuhuhuhuhuh
Niin, hurrikin vielä.
- JUOPPOKEPULAINEN
sana pepep tulee
Persse Pelle Persseeseen - luoteispasaati
pepep tuluee kd-hihhulin käyttämästä nikistä kekek. Googleta ja luen. Se on myös S-24 moderaattori niin että sen tekstipökäkäleet ovat suojattuja.
Olen aloittaja, nuori työtön ja Persu rasistihyysäri, sekä homo. Olen siis kova persu.
Halla-ahosta pidän erityisesti, vaikka hän vihaa meitä homoja.- iiiihhhhiiiiii
Ja muslimit teitä vihervasurihomoja vasta vihaakin.
- TämäOnTotta
Kyllä noilla meriiteillä mentäisiin ainakin persunuorten johtoon että heilahtaa.
- JUOPPOKEPULAINEN
TARKOITATKO ETTÄ kekek on työpaikkansa menettänyt suomi24 uudistuksessa ja
nyt jatkaa täällä häiriköintiä homoista nimellä pepep
en lainkaan seuraa tällaisia eli sinänsä sillä ei ole väliä mikä se on
luotseilla ei ole mitään valtaa mihinkään kunhan omaavat vallanhimoa- jörgens
Jaa-a olet taas herännyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011021
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt57969Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61820Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa142774- 65685
- 78541
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto89538Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel101532- 39518
- 40516