Tällainen tarina tällä kertaa

kunhan_avaudun

Tapasin talvella mahtavan nuoren naisen. Ihastuin, ehkä jopa rakastuin. Kai hänkin minuun - ainakin vähäsen. Varmaksi en tiedä. Paljastui, että hänellä on poikaystävä. Talvi oli hänelle kuitenkin vaikeaa ja sekavaa aikaa. Sai minusta kai turvallisen ja vakaan miehen siihen rinnalle hetkeksi. Vietimme monta hyvää hetkeä yhdessä. Kesä tuli ja hän muutti töiden perässä toisaalle, sinne missä hänen poikaystävänsä on. Juttelimme. Hän halusi yrittää poikaystävänsä kanssa. Annoin mennä, koska meillä olisi muutenkin ollut välimatkaa niin paljon ja hän halusi sillä hetkellä ehkä kuitenkin muuta. Vaikea silti unohtaa häntä. Emme ole enää juurikaan yhteyksissä, koska ehkä se on parempi niin. Silti aina nähdessämme hän tulee halaamaan ja meidän välit tuntuu edelleen todella lämpimiltä. Ainakin mun puolelta. Löytyisipä jostain toinen tuollainen mahtava ihminen. Tai antaisipa tulevaisuus meille uuden mahdollisuuden.

6

102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 65465465

On se paha paska välillä olla mies - pahimpaan yksinäisyyteen kun ei aina ihan helpolla löydä sitä lohduttajaa.. siksi usein ripustaudumme siihen yhteen valon pilkahdukseenkin, ja vieläpä erehdymme idealisoimaan sen joksikin kauniiksi.. jopa silloin kun olemme itse olleet toiselle vain väliaikainen lämpöpussi.

• Ehkäjokumuunäkee

Olet ollut vain hänen parisuhteen paikkaajansa ja se tukihenkilö vaikeina aikoina. Kyllä hän varmaan saisi sinusta vakaan ja hyvän puolison, mutta hän ei vain itse näe sitä siten ja haluaa vain hänet, jonka kanssa myrskyissä välillä purjehtii.

• unohda

Ei ole hieno ihminen jos omaa puolisoaan pettää surutta kun vaikeaa tulee parisuhteessa. Unohda.

• Mieti.hyvä.mies

Onpa aivan vitun mahtavaa sitten kun se pelaa samanlaista peliä sun selkäsi takana aikanaan..

• kunhan_avaudun_ap

Tiedän, enkä jaksakaan haikailla hänen perään. Ja olen myös samaa mieltä nimim. "unohda" kanssa. Nyt jälkeenpäin on helppo katsoa taakse ja todeta, että tuskin tuosta olisi mitään tullut ja itseäni olisin siinä vain särkenyt. Edelleenkin silti vielä välillä sitä kaipaa niitä hyviä asioita hänestä. Siksi tuohon alotuspostaukseenkin kirjoitin, että löytyisipä joku toinen samanlainen mahtava ihminen. Siis niiden hyvien puolien osalta. Niitä huonoja puolia en kaipaa. Vielä ei ole kuitenkaan eteen osunut ketään toista, joka samallalailla sytyttäisi. En ole maatani myynyt kuitenkaan ja ihan hyvin tässä menee. Jokin hullu kaipuu vain välillä iskee.

• Hei, kunhan_avaudun_ap

Kurja kokemus tuo sinun tarinasi. Ikävää, että jouduit sen elämään. Tuollaisessa menee ilman muuta luottamus toiseen ihmiseen, mutta onneksi sen voi palauttaa. Sanot kaipaavasi hyviä hetkiä, se on ilman muuta niin; suhteen loputtua kaipaa sitä hyvää mikä siihen liittyi vaikka suhde olisi ollut huonokin ja vaikka olisi itse lopettanut suhteen. "Hullu kaipuu iskee" sanoit, ei toisen ihmisen kaipuu ole mielestäni hullua, ei ollenkaan. Sellaisia me ihmiset olemme, kaipaamme toista. Se tunne taitaa olla melko tavallinen meistä monella, kaipuu. Jaksa uskoa, että toinen, sopiva, sinulle hyvä ihminen löytyy, joskus ja jostain.

Hyvää kesää sinulle,
        Pirkko-pappi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      73
      4405
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      101
      3850
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3519
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3140
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      40
      2628
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2529
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2322
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      1996
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      15
      1752
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1715
    Aihe