Eli mitkä ei-ulkonäölliset asiat naisessa (käytöksessä, luonteessa yms.) saisivat sinut antamaan pakit välittömästi tai päättämään ensitreffien jälkeen, että toiste ei nähdä. (Ja lisättäköön vielä, että seksi ei ole ollut mukana kuvioissa)
mistä antaisit pakit naiselle
49
<50
Vastaukset
- Kilttiatm
Jos vetäis röökii ja jos olis sellanen tyly välinpitämätön tutustumaan minuun
- MMMMM23
Liian laumasieluinen zombi, telkkari ja iltalehti muodostaa käsityksen ympäröivästä maailmasta, itsekäs, vittumainen luonne, liian ulkonäkö ja rahakeskeinen :) oli sitten millainen missi, uraohjus tai peto sängyssä.
- hahj
täähän se olisi
- Nopeavastaus
Yhden miehen mielipide.
-"antelias" seksitausta
-Pinnallinen pissisprinsessa (silikonit, rusketus ympäri vuoden jne. jne.)
-Ylimielinen asenne ja nokka pystyssä miehen arviointi
-Kylmä laskelmoiva luonne jossa ei tilaa millekään muulle (osa voi vaikuttaa kylmältä, mutta löytyy muitakin kerroksia)
-Odottaa että mies tekee kaiken naisen puolesta ja kaiken hienon odottaminen
-Rentous puuttuu, jäykkä asiallisuus ja "aikuisuus"
-Feministiset aatteet (tasa-arvo jees, feministinen höpönlöpö ei)
-Juntti, ei ymmärrä mistään maailmanmenosta mitään
-Kuulustelumentaliteetti liittyen miehen statukseen
-Ollaan vaan kavereita ja katellaan asenne (joo on nähty, ollaan sitten vain kavereita koska ei se muuksi muutu)
-Liian tavallinen (kaikki mielipiteet on valmiiksi pureskeltu normisuomalaisuudesta ja kaveripiiristä)
-Ei mielikuvitusta joka liittyy varsinkin huumorintajuun
-Puhuu vain itsestään loputtomasti (yksi pahimmista naisten ongelmista, eivät tajua miten narsistisia ovat)
Tiedän, jäljelle jää Suomen mittakaavassa yksittäisiä ihmisiä.
Itse voisin tapailla ja katsoa naisen kanssa joka on suht normaalivartaloinen ja vaikka olis kalju sekä joutunut leikkaamaan toisen rintansa pois jos luonteet osisi kohdalleen.
Monesta naisesta vaan luonteen kohdalla tulee tunne että "Ei.......todellakaan"
Tietysti jos naisella on lapsia niin pakit tulee myös silloin. En tahdo toisten lapsia elämääni.- narsistipaska
ettet vain puhuisi itsestäsi?
- Nopeavastaus
narsistipaska kirjoitti:
ettet vain puhuisi itsestäsi?
Aika huono provo, mutta vastaan nyt kuitenkin että yleensä kyllä treffeillä ja muuallakin ns. hyvä kuuntelija. Yritän viedä aktiivisesti keskustelua eteenpäin ja jos naisella on miellyttävä ääni niin mielellään kuuntelen naisen juttuja.
Jossakin vaiheessa vain tulee se raja vastaan että nainen puhuu itsestään kuin jonkinlaisena elokuvan päähenkilönä ja se tarkoitus miksi ollaan treffeillä eli että tutustutaan ja yritetään rakentaa jotain yhteistä unohtuu.
Monesti tulee mieleen että nainen hakee vain kokemuksia treffeillä ja toisaalta on kertomassa miehelle miten upea hän on ja hänen elämänsä on.
Yritän kylläkin välttää liikaa puhumista itsestäni ja kehumista, todennäköisesti se on virhe koska tietynlainen leuhkamaisuus näyttää vetoavan naisiin.
Miten sinä puhut treffeillä tai mikä noista kohdista sai sinut triggeroimaan noin pahasti? - narsistipaska
Nopeavastaus kirjoitti:
Aika huono provo, mutta vastaan nyt kuitenkin että yleensä kyllä treffeillä ja muuallakin ns. hyvä kuuntelija. Yritän viedä aktiivisesti keskustelua eteenpäin ja jos naisella on miellyttävä ääni niin mielellään kuuntelen naisen juttuja.
Jossakin vaiheessa vain tulee se raja vastaan että nainen puhuu itsestään kuin jonkinlaisena elokuvan päähenkilönä ja se tarkoitus miksi ollaan treffeillä eli että tutustutaan ja yritetään rakentaa jotain yhteistä unohtuu.
Monesti tulee mieleen että nainen hakee vain kokemuksia treffeillä ja toisaalta on kertomassa miehelle miten upea hän on ja hänen elämänsä on.
Yritän kylläkin välttää liikaa puhumista itsestäni ja kehumista, todennäköisesti se on virhe koska tietynlainen leuhkamaisuus näyttää vetoavan naisiin.
Miten sinä puhut treffeillä tai mikä noista kohdista sai sinut triggeroimaan noin pahasti?Ajattelin vaan, kun moni mies täällä tuntuu vaativan sitä ettei ole anteliasta seksitaustaa, mutta itse on uittanut nakkiaan joka soossissa. ettet vain olisi sellainen kaksinaismoralisti?
- Nopeavastaus
narsistipaska kirjoitti:
Ajattelin vaan, kun moni mies täällä tuntuu vaativan sitä ettei ole anteliasta seksitaustaa, mutta itse on uittanut nakkiaan joka soossissa. ettet vain olisi sellainen kaksinaismoralisti?
Tunnen tuollaisia miehiä. En ole sellainen mies.
Arvailusi on aika omituista ja viittaa joko provoiluun tai siihen että ehkä sinulla on ongelma täyttää tuo kohta. Ettet vain olisi keittänyt nakkikeittoa kovinkin usein erilaisista nakeista?
Yhteen asiaan tarrautuminen varsin pitkässä viestissä on minusta hieman omituista. Onko viestissäni jotakin muuta joka viittaisi kaksinaismoralismiin ja narsismiin? - Hävettää_olla_nainen_22v
Nopeavastaus kirjoitti:
Tunnen tuollaisia miehiä. En ole sellainen mies.
Arvailusi on aika omituista ja viittaa joko provoiluun tai siihen että ehkä sinulla on ongelma täyttää tuo kohta. Ettet vain olisi keittänyt nakkikeittoa kovinkin usein erilaisista nakeista?
Yhteen asiaan tarrautuminen varsin pitkässä viestissä on minusta hieman omituista. Onko viestissäni jotakin muuta joka viittaisi kaksinaismoralismiin ja narsismiin?Nopeavastaus, älä välitä tuosta feminatsista. Heidän mielestään ei voi asettaa mitään vaatimuksia vaan kaikki tautiset lutkat, hänet itsensä mukaanlukien, täytyy hyväksyä täydelliseksi elämänkumppaniksi.
Ja mitä väärää siinä on jos asettaa toiselle jonkin kriteerin jota ei itse täyttäisikään? Vastakohdat täydentävät toisiaan vai miten se meni? Mies ei saisi vaatia että naisella on pimppi koska hänellä itsellään ei ole? Feminatsit.
- Vastaukseni
- Jos puhuisi kokoajan exästään/existään.
- Jos yrittäisi muuttaa omaa tyyliäni ja/tai arvostelisi nykyistä tyyliäni vaatteiden ja kampauksen osalta.
- Jos ei arvostaisi pätkääkään nykyistä työtäni vaan kehottaisi minun kouluttautua.
- Jos ei hyväksyisi lainkaan minun jokaviikonloppuista humalanhakuista ryyppäämistä
Syvimmissä fantasioissani kuvittelen tilanteita joissa annan todella tylyt rukkaset naiselle ylläolevista syistä johtuen. Tosielämässä taidan kuitenkin olla niin kova nössö että "kaikki käy" Elleivät treffit nostaisi pintaan aiemman suhteen vapauden menetyksen tunnetta, silloin saattaisin antaa pakit jostain aivan mitättömästä seikasta...- Nopeavastaus
Tuo kouluttautumis-juttu on tosi paha.
Minulle tulee mieleen kerta kun nainen mainitsi että eikö minulla ole kunnianhimoa jne. kun mainitsin että tärkeintä olisi vakituiset tulot ja ala joka kiinnostaisi. Se sai minut silloin ymmälleen.
Hän itse tahtoi kaiketi lääkäriksi, mutta eväät siihen olivat aika vähäiset mitä ymmärsin. Tietysti kannustin häntä tuolloin treffeillä ,mutta tuli heti mieleen että nainen etsi jotain korkeastikouluttautuvaa menestyjää elämäänsä.
Jälkikäteen nauratti miten erilaisia olimme.
Sen jälkeen olen tavannut joitakin samanlaisia naisia treffeillä ja nykyään yleensä tunnistan heidät lähes heti. Mielenkiintoista että useampikin mies on maininnut tuon omaan tyyliinsä puuttumisen turn-offina. Kyllä olisi nimittäin muutaman kerran tehnyt mieli mainita jotain siitä että nelikymppinen mies pukeutuu valkoiseen huppariin ja naurettaviin tennareihin ihan julkisella paikalla…
- 17vtyttö
Stellaria81:
Anna, kun arvaan. Sä olet "kaunis" ja "muodikas" nainen, joka luulee olevansa täydellinen? Osuinko oikeaan?
Miltä sinusta tuntuisi jos joku kommentoisi, että SINÄ pukeudut huonosti ja näytät rumalta. Kyllä varmasti suututtaisi.
Minä olen 17-vuotias, muodista ymmärtämätön, tavallisen näköinen tyttö ja antaisin pakit miehelle, joka kommentoisi negatiivisesti ulkonäköäni. Miehillä on yhtä suuri oikeus loukkaantua moisesta kuin naisilla. - 1212
stellaria on ihan oikeassa.
Kyllä on fiksua pukeutua ikänsä mukaisesti. Kauluspaita, nahkakengät, siistit tummat farkut ja ehkä pikkutakki. Olen tässä samoilla linjoilla kuin palstan räjähtävä kauluspaita-HC-ATM Gentle Man.
17vee tyttö nyt voi pukeutua miten huvittaa, tuossa naisten parhaassa iässä (n. 16-22v) tavallinen tyttö saa poikiakin käytännössä sormia napsauttamalla. Vanhempana täytyy jo miettiäkin vähän miten pukeutuu.
- Mäoonite
Antanu 3 pakit. Ei vaan synkannu niitten kaa. Ne kaikki oli ihan lääpällään muhun ja mua satutti kun jouduin väkisin sanoo niille ettei kiinnosta. Tämmöstä...
- sinkkumies39
Joku nainen sanoi joskus että minusta ei tule mitään että en saa mitään ammattia edes koskaan. Kuitenkin olin paperitehtaalla paperiprosessinhoitajana 11 vuotta. palkkakin oli hyvä mutta se tehdäs meni konkkaan sitten ja mun työt loppus. Oon nyt ollut maalarina ja raksamiehnä välillä yhdes firmas mut se ei oo vakityö, töitä on lähinnä talvikuukausina.
- kunnollinenoot
Hienoa! Varmasti oot hyvä mies, tyttö on ollu rontti! Minä en ois :)
- ruma-ätmi
Luonteen takia jos olis kamala valittaja, jos vaikka sanoisi että mulla on ruma paita tai ei haluaisi tutustua minuun kunnolla.
Tiedä niistä pakeista kun ei mitään treffejä koskaan ole, mutta ns. turn-offeja voisivat olla seuraavat (siis jos ei-ulkonäöllisestä asiasta on oltava kyse):
-Vakavat ongelmat päihteiden kanssa
-Jos nainen pyörii sellaisten tyyppien seurassa joiden kanssa en itse halua tekemisiin
-Jos nainen vihaa kissoja
-Jos nainen on fanaattinen ympäristövouhottaja ja vihaa vanhoja autoja
Siinä niitä.- Ikis__M
Ensinnä tulee mieleen nämä:
- päihdeongelma, viina huumeet tms.
- mielenterveyden ongelmat jotka jo siinä eka treffeillä nähätävissä
- epärehellinen luonne, jää kiinni jostain valheesta jo siinä eka treffeillä
- naisella on lapsia useillle eri isille tai yli yksi yhdelle, sen yhden voisi kestää sen verran että katsoisi toiset treffit jos se on kunnon miehelle
- naisella tuntuu olevan vilkas seksuaalihistoria, paljon mieskavereita = panorinkeli
- nainen on innokas matkustelemaan, monta kertaa vuodessa on pakko päästä jonnekin, semmoiselle olisin vain taakka
- nainen ei yhtään yritä tarjoutua maksamaan osuuttaan siinä treffeillä vaan ilman muuta olettaa minun maksavan, maksanhan toki mielelläni mutta jos sitä pidetään itsestäänselvyytenä jo lähdössä se on huono juttu
- naisen tausta liian weeteetä, asuu jossain jännälähiössä ja sen sukaulaisetkin on wt-väkeä eikä se koskaan ole oikein tehnyt muuta kuin hengaillut, dokaillut ja mokaillut jännäsuhteesta toiseenMinäkään en matkustele, joten en olisi matkailijan kanssa samalla aaltopituudella. Ei edes kiinnosta mikään paikka ulkomailla niin paljon että sinne haluaisi lähteä.
- 2626
Minäkään en pidä lähiöistä ja olisi kauheaa joutua asumaan sellaisessa. On kuitenkin hyväpitää mielessä, ettei kaikille ole siunaantunut sitä mammonaa, on tehtävä valintoja. Lähiössä asuminen on edullista.
- akdhikeyd
"paljon mieskavereita = panorinkeli"
Onpa taas idiootti kirjoittamassa........!
Mutta eipä ihime, ett tyyppi on edelleeeeeeen SINKKU. - tyttö17v
akdhikeyd:
Hän varmaan tarkoitti, että ei halua naista, joka pyörittää monta miestä kerralla. Tai sitä, että ei halua ns. huorahtavaa naista, eli henkilöä, joka syöksyy flirttailemaan ja sänkyyn heti vastaan tulevan miehen kanssa. Sitä paitsi jokaisella saa olla omat kriteerinsä. Kyllä varmasti sinullakin on omasi. - ParempiTietäjä
Kuulepas nuori tyttö.. Sinä yrität nyt liikaa olla enkelin roolissa näissä kommenteissa. Tulee mieleen hieman, että viattomuudellasi ja puolustelullasi yrität saada huomion itseesi positiivisella tavalla miesnäkökulmaan viitaten. Mielistelijä, joka esittää kypsempää kuin mihin oma elämänkokemus riittää.
- pakkiasiat
Tupakointi, lääkitys/mielenterveys, epäsiisteys, haju, ulkonäkökeskeisyys …
- 7plus1
Mikä tupakoinnissa on niin pahaa?
- ätmel
7plus1 kirjoitti:
Mitä hyvää siinä on?
7plus1 kirjoitti:
Ainakin minulla tulee siitä pää kipeäksi jos toinen polttaa lähistöllä. Ja paha haju.
- näillä.alkuun
7plus1 kirjoitti:
No miten olisi vaikka epäterveellisyys, haju, hinta, sivullisten häirintä, epäekologisuus, kustannukset yhteiskunnalle ja (lähes kaikkien polttajien harrastama) roskaaminen?
- Täytyyruvetapiikittään
7plus1 kirjoitti:
Niin, ja huumeissa ei. Minä olen ihmetellyt samaa, kun yllättäen siitä on tullut suurempi synti kuin alkoholista ja niistä huumeista.
- Täyshomo
Jos sillä on pillu.
- tyhmätrasittavat
Tyhmyys, ei siis blondius vaan rehellinen tyhmyys!
- ätmel
Jos nainen on hirveän ulospäinsuuntautunut eikä yhtään ujo. :3
- YksHurutäti
En jaksanut erikseen kellekään vastata mutta..
Pakko nyt mainita teille poijjaat jottas ootteko koskaan tulleet miettineeksi, että ne "anteliaat" seksitaustaiset naiset ovat useimmiten kuitenkin vähemmän niitä ns.ajokilometrejä takanaan kuin pitkään vakituisessa suhteessa olleet naiset? ;) Jos nyt oletetaan esim.avioparilla olleen hyvä seksielämä. <- muunlaista parisuhdetta en itse ainakaan huolisi.
Jollain naisella voi olla se vaikkapa 50 eri kumppania yhden yön jutuista mutta heh, luultavasti sitä on teidän sanontojen mukaan "jyystetty" paljon vähemmän mitä minua, jolla on pari pitkäaikaista kumppania ollut elämäni aikana. ;) Ei se määrä vaan laatu ja pitkäaikaisuus.. Itsellä niitä "ajokilometrejä" on voinut tulla viimeisimmän 10 vuoden aikana paljon enempi mitä niillä anteliaammilla. :D
Jotta jos haluutte vähempi ajettua yksilöä, älkää nyt ainakaan koskenu meihin joilla on 1-2 kumppania ollut elämän aikana. Vinkkinä vaan..- Neitsyttä_metsästän
Neitsyt varmin.
En kyllä ymmärrä miksi joku pitäisi tärkeämpänä kriteerinä sitä seksiin käytetyn ajan määrää kuin eri kumppanien määrää, ja tuskinpa palstamiehetkään ovat sellaista väittäneet. Onhan se nyt selvää että kovin monta kertaa kumppania vaihtanut on todennäköisempi pettäjä ja jättäjä kuin pitkässä suhteessa ollut, ja tämän takia heikompaa valuuttaa ainakin sellaisilla markkinoilla joilla olisi tarkoitus löytää oikea parisuhde.
- 1212
stellaria81 kirjoitti:
En kyllä ymmärrä miksi joku pitäisi tärkeämpänä kriteerinä sitä seksiin käytetyn ajan määrää kuin eri kumppanien määrää, ja tuskinpa palstamiehetkään ovat sellaista väittäneet. Onhan se nyt selvää että kovin monta kertaa kumppania vaihtanut on todennäköisempi pettäjä ja jättäjä kuin pitkässä suhteessa ollut, ja tämän takia heikompaa valuuttaa ainakin sellaisilla markkinoilla joilla olisi tarkoitus löytää oikea parisuhde.
Juuri näin.
Lisäisin myös että sama kumppani tarkoittaa suhdetta, ei fuckbuddyä. Nainen joka suosii seksiä ilman rakkautta, on paljon heikompaa valuuttaa kuin sellainen joka on ollut ihan oikeassa suhteessa. Kuuluu samaan kategoriaan irtosuhteilijoiden kanssa.
- relaksointi
Yliempaattisuus. Neuroottisuus. Pakkomielteisyys johonkin olemattomaan mutta hänelle ilmeisen tärkeään asiaan, jonka tekemisestä hän muuttuu silminnähden huojentuneeksi. Eihän tällaiset piirteet tokikaan ekalla tapaamisella välttämättä ilmi tule. Tuo yliempaattisuus...lätkäistään siihen vielä marttyyrimaisuus. Ja sellainen jatkuva varmuuden hakeminen toisesta, koko ajan odottaa, että missä vaiheessa toinen tekee virheen, mistä saa vahvistuksen jollekin käsityksellensä.
- Naloksi
Sellaisia perimiehisiä piirteitä juuri kuvailit...
- Mies_kuin_unelma
- Itsetunto-ongelmat
- Ahdistuneisuus
- Huumorintajuttomuus
- Koppavuus/Ylimielisyys
- Lyhyt pinna
- Tyhmyys/Sivistymättömyys
- Kaikenlainen ehdottomuus tai pakkomielteisyys. - Rima.korkealla
Tupakoivan naisen kanssa en edes päätyisi treffeille, mutta treffit jäisi viimeisiksi, jos huomaisin naisella olevan ADHD. En vain jaksa sellaisia ihmisiä, vaikka kyseessä onkin sairaus.
Itsetunto-ongelmaiset ovat tietyllä tapaa söpöjä, ujoja - paitsi silloin, kun ko. ongelma tulee esiin uhoamisena.
Lapsi/lapset olisi myös ehdoton turn off - ikävä kyllä kaikki ihanaiset yyhoot. Teitä en voisi ottaa vakavasti, mutta hetken tai jopa parin kuukauden huviksi kylläkin. :) - 0318
- polttaa tupakkaa
- sanoo "ihan sama"
- omistaa koiran tai pahimmassa tapauksessa kaksi.
Koskahan muuten eläimiä omistavat naiset ymmärtävät, että he eivät tarvitse miestä elämänkumppanikseen? He ovat suunnanneet energiansa eläimiin. Jos siihen ryhmään tulee mies, se on ulkopuolinen ja laumahierarkian alimmainen. Mutta jostain kumman syystä naiset ottavat ensin lemmikin ja sitten vielä haaveilevat unelmiensa prinssistä. Se nyt ei vaan koskaan toteudu.- Rima.korkealla
Juu tuo pitää kyllä paikkansa, että koirattomilla (ja kissallisilla)naisilla on paremmin vientiä kuin koirallisilla naisilla.
- kqhdwnsn
Ne anteliaat naiset tuntuu olevan kaikki suhteessa. Alkuun on hypitty sängystä toiseen ja lopulta on löydetty se kenen kanssa lapsia hankkia ja ne on sitten hankittu...
- yhteeeeeeeeenlasku
Jos sillä olis lapsi(a), se olis ainakin ehdoton stoppi tutustumiselle. Muuten en osaa ulkonäkö- tai luonnepiirteitä luetella sen tarkemmin, riippuu kokonaisuuesta. Huonon ulkonäön voi kompensoida todella mukavalla luonteella ja niin edelleen. Mut noi lapset, en halua katsella toisen miehen siittämiä lapsia omassa elämässäni, en.
- Liianhyväkaveri
Sanavarasto sisältää sanan idiootti.
- Trevor-Phillips
Olin treffeillä eilen ja tää nainen oli koko ajan puhelimessa. Ku tavattiin, sille soitti joku kaveri, kun mentiin raflaan ja piti tilata jotain niin sille soitti toinen kaveri. Silloin sanoin sill että soitteleppa kaikille kavereille nyt just että oot trefeillä että eivät soita just ja läksin menemään.
- seikat
Haju, tupakointi, juopottelu, valittaminen, heikko itsetunto, domina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1078933
- 936800
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon656570Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345471Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665043- 553551
- 503385
- 513142
- 562942
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512926