Miten aloittaa keskustelu?

Apuakaivataand

Olen ihastunut kaverini tuttuun. Nyt tiedän että se mies on tulossa kaverini luokse ja olen itsekin menossa. Mies on ujo ja minäkin olen ujo, joten en voi oikein ryhmässä jutella hänelle. Jos sattuisi sellainen tilanne että istuisimme vaikka kahdestaan olohuoneessa kun kaveri on jossain muualla niin miten voisin lähestyä miestä? Mitä sellaisessa tilanteessa voi kysyä niin ettei mies esimerkiksi säikähdä että mitä tuo nainen oikein yrittää. Emme ole koskaan vaihtaneet sanaakaan. Onko soveliasta alkaa yhtäkkiä kysymään että mitä harrastat jne.

4

135

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4gge

Sehän on enemmänkin toivottavaa että keskustelee ihmisten kanssa edes jostain

• aloittelu

Sinuna sanoisin alkajaisiksi, että ujsotuttaa niin ettet melkein usakaltanut tulla juttelemaan. Tykkään erityisesti naisista jotka eivät tyrkytä vaan osoittavat kivasti, että ovat saatavilla. Ujouteni takia en muuten uskalla lähestyä ja pakitkin pelottaa.

• ghhhghtgh

lakkaa ujostelemasta, katso itseäsi ja tilannetta sivulta.olet kaikille muille vieras ihminen, he eivät tiedä sinusta mitään, eivät tiedä oletko ujo vai et, he kuulevat vai sinun sanoja. ktso itsekin itteäsi kuin vierasta ihmistä, sivulta. ajattele, että nyt toinen ihminen(sinä) tulee keskustelemaan toisen ihmisen kanssa. ihmiset ovat melko samanlaisia, moni pelkkää muita ihmisiä, ei siinä ole mitään erityistä. unohda ujoudesta, älä ota itsesi niin vakavasti, olen vain yksi ihminen. näin minä itsekin pääsin ujoudesta eroon. se on normaalia haluta tutustua toiseen ihmiseen, se on luonnollista. jos joku ei ymmärrä tätä, hänellä on aivot pesty

• aloitukseksi

Ujous ei ole vika josta pitää päästä eroon, se on normaali ja usein kaunis luonteenpiirre. Pitää vain hyväksyä että on ujo luone ja oppia tulemaan sen kanssa toimeen. Ujoudesta puhuminen helpottaa yleensä.
        Älä kysy minulta yhtäkkiä mitä harrastan, kysy vaikka mistä juteltais.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4862
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3523
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1548
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      40
      1413
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      23
      1312
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1108
    9. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1027
    Aihe