Olen ihastunut kaverini tuttuun. Nyt tiedän että se mies on tulossa kaverini luokse ja olen itsekin menossa. Mies on ujo ja minäkin olen ujo, joten en voi oikein ryhmässä jutella hänelle. Jos sattuisi sellainen tilanne että istuisimme vaikka kahdestaan olohuoneessa kun kaveri on jossain muualla niin miten voisin lähestyä miestä? Mitä sellaisessa tilanteessa voi kysyä niin ettei mies esimerkiksi säikähdä että mitä tuo nainen oikein yrittää. Emme ole koskaan vaihtaneet sanaakaan. Onko soveliasta alkaa yhtäkkiä kysymään että mitä harrastat jne.
Miten aloittaa keskustelu?
4
129
Vastaukset
- 4gge
Sehän on enemmänkin toivottavaa että keskustelee ihmisten kanssa edes jostain
- aloittelu
Sinuna sanoisin alkajaisiksi, että ujsotuttaa niin ettet melkein usakaltanut tulla juttelemaan. Tykkään erityisesti naisista jotka eivät tyrkytä vaan osoittavat kivasti, että ovat saatavilla. Ujouteni takia en muuten uskalla lähestyä ja pakitkin pelottaa.
- ghhhghtgh
lakkaa ujostelemasta, katso itseäsi ja tilannetta sivulta.olet kaikille muille vieras ihminen, he eivät tiedä sinusta mitään, eivät tiedä oletko ujo vai et, he kuulevat vai sinun sanoja. ktso itsekin itteäsi kuin vierasta ihmistä, sivulta. ajattele, että nyt toinen ihminen(sinä) tulee keskustelemaan toisen ihmisen kanssa. ihmiset ovat melko samanlaisia, moni pelkkää muita ihmisiä, ei siinä ole mitään erityistä. unohda ujoudesta, älä ota itsesi niin vakavasti, olen vain yksi ihminen. näin minä itsekin pääsin ujoudesta eroon. se on normaalia haluta tutustua toiseen ihmiseen, se on luonnollista. jos joku ei ymmärrä tätä, hänellä on aivot pesty
- aloitukseksi
Ujous ei ole vika josta pitää päästä eroon, se on normaali ja usein kaunis luonteenpiirre. Pitää vain hyväksyä että on ujo luone ja oppia tulemaan sen kanssa toimeen. Ujoudesta puhuminen helpottaa yleensä.
Älä kysy minulta yhtäkkiä mitä harrastan, kysy vaikka mistä juteltais.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3884385Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1483759KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1032725Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku92441Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei172264Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit162012Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1511932Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181868- 1201836
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241419