Syön........

suklaata ja sitten lähden.
Tosin pyörä on vielä talvikunnossa, joten pitää lisätä ilmaa.
Missähän pumppu mahtaa olla.

21

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koo-
      • Oletat siis, ettei kukaan muu ole käyttänyt sitä.
        Saattaa kuitenkin olla, että se on muiden jäljillä.


      • näinkinvoiolla
        buddy-love kirjoitti:

        Oletat siis, ettei kukaan muu ole käyttänyt sitä.
        Saattaa kuitenkin olla, että se on muiden jäljillä.

        ehkä olet jättänyt sen johonkin lastentarhan lähettyville pusikkoon?


      • näinkinvoiolla kirjoitti:

        ehkä olet jättänyt sen johonkin lastentarhan lähettyville pusikkoon?

        Ai, hieno juttu että olet nähnyt sen jossain sellaisessa paikassa.
        Voisitkin sitten viedä sen sinne sisälle ja sanoa tädeille että noudan sen heiltä.


      • varmuusonparas
        buddy-love kirjoitti:

        Ai, hieno juttu että olet nähnyt sen jossain sellaisessa paikassa.
        Voisitkin sitten viedä sen sinne sisälle ja sanoa tädeille että noudan sen heiltä.

        Ehkä parempi että pistät jonkun kaverisi sen noutamaan...


      • varmuusonparas kirjoitti:

        Ehkä parempi että pistät jonkun kaverisi sen noutamaan...

        Ei täällä ole kavereita, eikä myöskään päiväkoteja.
        Kaikkialle on pitkä matka.


    • Suklaahirmuu

      Mä haluisin ostaa sata kiloo suklaata ja syyä sitä koko kesän...

      • Riittääkö se koko kesäksi?


      • Enpätiijä
        buddy-love kirjoitti:

        Riittääkö se koko kesäksi?

        Kokeilemallahan se selviäisi :P


      • Enpätiijä kirjoitti:

        Kokeilemallahan se selviäisi :P

        No, sitten vain kokeilemaan.
        Itse hankkisin konvehteja, sillä niissä on riittävästi vaihtelua.


      • Niinpäää
        buddy-love kirjoitti:

        No, sitten vain kokeilemaan.
        Itse hankkisin konvehteja, sillä niissä on riittävästi vaihtelua.

        Pitäisi kokeilla. Konvehtit olisi hyvä vaihtoehto tähän projektiin.


      • Niinpäää kirjoitti:

        Pitäisi kokeilla. Konvehtit olisi hyvä vaihtoehto tähän projektiin.

        Harmillisesti niitä on vaikea löytää tähän aikaan vuodesta, sillä kauppiaat ovat päättäneet, että haluamme syödä niitä vain jouluna.
        Stokkalta kuitenkin saa niitä käsin tehtyjä ympäri vuoden. Ostin niitä helmikuussa Liskolle valtavan laatikon.


      • Syökös
        buddy-love kirjoitti:

        Harmillisesti niitä on vaikea löytää tähän aikaan vuodesta, sillä kauppiaat ovat päättäneet, että haluamme syödä niitä vain jouluna.
        Stokkalta kuitenkin saa niitä käsin tehtyjä ympäri vuoden. Ostin niitä helmikuussa Liskolle valtavan laatikon.

        Liskotkin suklaata?


      • Syökös kirjoitti:

        Liskotkin suklaata?

        Lisko söi suklaata melkein yhtä paljon kuin minä.
        Tosin hän ei siitä huolimatta lihonut, mikä oli suuri mysteeri.


      • Ohouus
        buddy-love kirjoitti:

        Lisko söi suklaata melkein yhtä paljon kuin minä.
        Tosin hän ei siitä huolimatta lihonut, mikä oli suuri mysteeri.

        Juttu :D onkohan se oikeasti totta?


    • jotainrajaa

      Syöt suklaata ja sitten lähdet lapsiin?

      Tosin pyöräsi on vielä talvikunnossa, joten pitää lisätä ilmaa (että pääset pedofiilaamaanko;)

      Missähän pumppu mahtaa olla.

      Vielä apuvälineitäkin!

    • Mulle ei maistu suklaa kesällä ja se pahus sulaa näillä keleillä.. :o

      Mutta juuri laitoin mantelimassasta tehdyn kakkupohjan jääkaappiin. Huomenna väsään mango-passionhedelmä-lime-kräämin, minkä voi laittaa kermavaahdon päälle. Mansikatkin alkaa olla jo melkein ihmismäisissä hinnoissa, niitä pari litraa päälimmäiseksi. (tykkään tehdä leipomukset ja pohjat aina edellisenä päivänä, ennen kuin laitan tarjolle, ettei tule järjetöntä sotkua) Tää on kakku, josta itse pidän, toivottavasti jää kunnon jämät vierailta :P

      Polkupyöräily on itsellä jäänyt minimiin, kun nuo ei saa tuota yhtä pyörätietä sitten millään tehtyä, vuosikymmeniä sitä jahkataan.. Mennyt kävelylenkkeilyksi koko liikuntapuoli kesäaikaan. Mutta pyöräilyn iloa sulle, se on hieno laji, vilvoittaakin ihan eri lailla kuin kävely.

      • Nyt saa kirsikoita tosi halvalla.
        En ole vieläkään tehnyt sitä kirsikka-suklaakakkua (tosin siihen pitää olla kuivattuja kirsikoita).
        Hetkinen... mantelimassapohja... raakakakku, vai käytitkö sitä uunissa?

        Pyörälenkillä oli nyt aika kuuma, sillä ajoin kovaa ja ilmakin on turhan lämmin.
        Hyttyset iskivät sääriin kun juttelin erään naapurin kanssa ja nekin ovat helteellä nopeita.


      • buddy-love kirjoitti:

        Nyt saa kirsikoita tosi halvalla.
        En ole vieläkään tehnyt sitä kirsikka-suklaakakkua (tosin siihen pitää olla kuivattuja kirsikoita).
        Hetkinen... mantelimassapohja... raakakakku, vai käytitkö sitä uunissa?

        Pyörälenkillä oli nyt aika kuuma, sillä ajoin kovaa ja ilmakin on turhan lämmin.
        Hyttyset iskivät sääriin kun juttelin erään naapurin kanssa ja nekin ovat helteellä nopeita.

        Juu, ainakin kaupungista, täytyy hakea Turun torilta kirsikoita, kun sinne poikkean, kiitti muistutuksesta.
        Siinä oli myös (omia) kananmunia joukossa ja oli kyllä uunissa, kookoshiutaleita laitoin alle.
        Mä en ole vielä hyttysiä nähnytkään, mutta jos jotain pitää valittaa, niin poltin pakarani tänään uimarannalla :D :D Istuminen tekee tiukkaa..


    • Kuulostaa hyvälle pyöräily.

      • Isäntäkin kävi lenkillä kaupassa 8)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe