Palstan natsit

vili__

onko täällä muita natseja kuin buddy-love, har!-mies ja Ratikkakuski?


Hähä! :D

12

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rouva_Ratikka

      Ratikkakuski on fasisti.

    • LaillisuusWoimia---

      .

      "Haluan edustaa niin kutsuttuja LaillisuusWoimia ei mitään Freudenthal-nazismia eikä ruotsalaisia kallonmittaajia muutenkaan"

      har!11

      .

      • Oikeuslaitosta_puhdistet

        .

        Luonnollisesti toivomme varmasti kaikki että oikeuslaitosta aletaan jo tämän hallituskauden aikana puhdistamaan wanhoista wiheriä hipeistä ja ärkkopee-långilaisista joiden mukaan poliisia saa vapaasti ampua



        "Lindströmin mukaan hänen ministerikautensa keskeinen tavoite on viedä suomalaista oikeusjärjestelmää oikeudenmukaiseen suuntaan. Tuore oikeusministeri on sanonut aiemmin haluavansa nopeuttaa hallitusohjelmaan kirjattua rangaistusten oikeudenmukaisuuden tarkastelua. Asia nousi esiin Helsingin Tapanilan raiskaustuomioiden jälkeen."

        http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/lindstrom-ylelle-osa-ps-n-kannattajista-aivan-varmasti-pettyneita/5210886


        Ampui poliiseja kohti 10 metrin päästä – Oikeus: "Kuolema ei todennäköinen seuraus"

        "Helsingin hovioikeus on lieventänyt poliiseja kohti viime elokuussa ampuneen miehen rangaistusta.

        Kyse ei oikeuden mukaan ollut kahdesta murhan yrityksestä, vaan lievemmästä rikoksesta, virkamiehen väkivaltaisesta vastustamisesta, koska tekijän näkökulmasta todennäköisyys oli sen puolella ettei hän osuisi poliiseihin.
        Vaarallinen karkuri

        Välikohtaus sattui viime elokuussa Lahden moottoritiellä Mäntsälän kohdalla. Tapahtumahetkellä oli pimeää ja sateista.

        Poliisipartio oli virittämässä piikkimattoa huumeissa ja humalassa olleelle autovarkaalle. Mies oli aiemmin uhannut tappamisella häntä auttamaan tulleita sivullisia, varastanut heidän autonsa ja ampunut kohti toista poliisipartiota."

        http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/kuvat-ampui-poliiseja-kohti-10-metrin-paasta-oikeus-kuolema-ei-todennakoinen-seuraus/5211076

        .


      • muuta_venäjälle
        Oikeuslaitosta_puhdistet kirjoitti:

        .

        Luonnollisesti toivomme varmasti kaikki että oikeuslaitosta aletaan jo tämän hallituskauden aikana puhdistamaan wanhoista wiheriä hipeistä ja ärkkopee-långilaisista joiden mukaan poliisia saa vapaasti ampua



        "Lindströmin mukaan hänen ministerikautensa keskeinen tavoite on viedä suomalaista oikeusjärjestelmää oikeudenmukaiseen suuntaan. Tuore oikeusministeri on sanonut aiemmin haluavansa nopeuttaa hallitusohjelmaan kirjattua rangaistusten oikeudenmukaisuuden tarkastelua. Asia nousi esiin Helsingin Tapanilan raiskaustuomioiden jälkeen."

        http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/lindstrom-ylelle-osa-ps-n-kannattajista-aivan-varmasti-pettyneita/5210886


        Ampui poliiseja kohti 10 metrin päästä – Oikeus: "Kuolema ei todennäköinen seuraus"

        "Helsingin hovioikeus on lieventänyt poliiseja kohti viime elokuussa ampuneen miehen rangaistusta.

        Kyse ei oikeuden mukaan ollut kahdesta murhan yrityksestä, vaan lievemmästä rikoksesta, virkamiehen väkivaltaisesta vastustamisesta, koska tekijän näkökulmasta todennäköisyys oli sen puolella ettei hän osuisi poliiseihin.
        Vaarallinen karkuri

        Välikohtaus sattui viime elokuussa Lahden moottoritiellä Mäntsälän kohdalla. Tapahtumahetkellä oli pimeää ja sateista.

        Poliisipartio oli virittämässä piikkimattoa huumeissa ja humalassa olleelle autovarkaalle. Mies oli aiemmin uhannut tappamisella häntä auttamaan tulleita sivullisia, varastanut heidän autonsa ja ampunut kohti toista poliisipartiota."

        http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/kuvat-ampui-poliiseja-kohti-10-metrin-paasta-oikeus-kuolema-ei-todennakoinen-seuraus/5211076

        .

        *haukotus*


      • hyväksyt_raiskaukset---
        muuta_venäjälle kirjoitti:

        *haukotus*

        .

        "Hyväksyt siis raiskaukset ja päin poliisia ampumiset???????" kaikki ei hyväksy ja hyvä niin

        har!1

        .


      • Ja_vielä-----
        hyväksyt_raiskaukset--- kirjoitti:

        .

        "Hyväksyt siis raiskaukset ja päin poliisia ampumiset???????" kaikki ei hyväksy ja hyvä niin

        har!1

        .

        .

        "Nostaa * N a z i -kortin *"

        har!1111

        .


    • Ei ei, kullä minä olen paljon pahempi, sillä olen suvaitsematon.
      On valtavasti asioita, jotka koen ärsyttäviksi ja koska tuon asian esille, enkä hiljaa itsekseni jurnuttaen suvaitse niitä, niin olen ehdottomasti suvaitsematon.

      Toisaalta on myös runsaasti asioita, joista en lainkaan piittaa suuntaan tai toiseen, enkä siis joudu suvaitsemaan niitä ja kun oikein tarkasti katsotaan, niin sekin on suvaitsemattomuutta kun ei ole mitään mitä suvaita.

      • loppupäätelmä

        Eli olet pedofiili?


      • loppupäätelmä kirjoitti:

        Eli olet pedofiili?

        Diagnosoin sinulle monomanian.

        (lisäksi olen ärsyyntynyt, sillä pala iridiumia irtosi juuri hitsauksesta, eikä minulla ole uutta palaa varaosaksi)


    • tämänähty

      har-mies on ainoa kotinatsi

    • Minä olin psykoosissa ollessani natsi.

      • Haluaisin_huomautella

        .

        "Mie niin *HALUISIN* huomautella etten ole mikään kotinatzi vaan "L A I L L I S U US-orientoitunut"

        har!11

        .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5275
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3287
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1415
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe