Täällä olisi nuori lesbo nainen joka tarvitsee elämäänsä ystäviä. Olen ymmärtänyt nyt että ei ihminen pärjää ilman toista ihmistä joka olisi valmis jakaa asiat.. Jos yrittän soittaa jollekin ja kysyä kuulumisia, yleisin vastaus on että "en jaksa/ehdi nyt jutella, olen jossain jonkun kanssa" ymmärrän toki että ihmisillä on varmasti muutakin elämää mutta jos jään odottamaan että kyllä ne ottavat yhteyttä saan odottaa sitä hautaan asti...
En tarkoittanut tehdä tästä valitus viestiä, vaikka se tästä tulin, anteeksi..
Mutta nyt haluaisin tutustua uusiin ihmisiin! Täytyy jossain olla ihminen josta voisi tulla minulle sydänystävä sekä minusta hänelle :) En ole hakemassa täältä suhdetta mutta jos semmoinen ihminen löytyy niin ei se haittaa yhtään! :) Jos kiinnostuit edes vähän niin laitathan viestiä ja katsotaan miten tullaan juttuun! [email protected]
Seksiä tai hetken kestävää juttelua (tarkoitan että laittaa pari viestiä ja sitten katoaa savuna ilmaan) en ole hakemassa joten ei kannata edes vastata.
Jään odottamaan josko täältä löytyisi oikea ystävä :)
Uutta ystävää!
1
<50
Vastaukset
- piiku143
Laitoin sinulle viestiä, toivottavasti vastaat minulle vielä! Onko täällä muita samassa tilanteessa olevia..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h644231- 674181
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1072900Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv552782Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211989Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151669- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1091343- 1801271