Miksei toinen ymmärrä kipua?

Marko91

Suhteemme aikana nainen petti minua kerran exänsä kanssa. Sekä naisen ex, että minä vihasimme toisiamme. Sain selville, että tapahtumassa ei ollut muuta, kuin naiselle käsipeliä ja nainen oli sen jälkeen katsonut puhelintaan ja nähnyt minun kuvani ja tajunnut mitä oli tehnyt. Mies olisi halunnut muutakin, mutta hänellä ei ollut kondomeja joten yhdyntää ei tapahtunut ja nainen oli käskenyt häntä viemään hänet kotiin samantien käsipeli jälkeen. Erosimme naisen kanssa myöhemmin muista syistä ja suhteen jälkeen sain selville, että nainen oli pettänyt minua sillä tämä ex soitti minulle ja kertoi ja vahvistin asian.

Annoin naiselle uuden mahdollisuuden ja olemme nyt yhdessä, mutta suhteessa on ilmennyt ongelma: nainen haluaisi nyt näin 9kk jälkeen uusia kaverisuhteen exään ja jutella tämän kanssa yms. Nainen ei voi ymmärtää sitä miksi en halua hänen olevan exän kanssa tekemisissä. En saa häntä ymmärtämään sitä kipua, itsetunnon romahdusta ja muuta mitä siitä silloin seurasi. Annoin hänelle tänään kuitenkin yhden esimerkin: minulla oli yksi yö naispuolinen kaveri yökylässä, koska hänen kämppänsä oli joutunut rempattavaksi ja pääsisi vasta seuraavana päivänä takaisin sinne. Sanoin naiselle, että entä jos olisin pannut tämän kaverini kanssa niin haluaisiko hän, että olisin tämän kaverin kanssa missään tekemisissä. Silti hän ei näyttänyt käsittävän sitä miten paljon oli minua loukannut silloin vaikka häneen näytti sattuvan silkka ajatuskin siitä, että olisin itse pettänyt häntä.

Eli miten voi saada toisen ymmärtämään edes vähän sitä kipua ja näkemään kuinka paljon on satuttanut toista. Nainen on myöntänyt ettei ymmärrä kipuani, koska ei kykene kuvittelemaan sitä tapahtumaa omalle kohdalleen. Sen minä tiedän, että kaveruus naisen exän kanssa ei tule ikinä onnistumaan enkä minä suostu siihen tämmöisen tapahtuman jälkeen. Kuinka te muut olette saaneet kumppaninne ymmärtämään mitä heidän tekonsa on aiheuttanut? Ollaan kummatkin 24 vuotiaita.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KipuKorvaaYstävää

      En ole saanut ymmärtämään ja ikää on jo viisikymmentä. Ihmisen, jonka kanssa on muutama vuosi petetty minua, kanssa pitää saada olla ystävä ja ystävän kanssa pitää saada jutustella puhelimessa, jos ei päivittäin niin ainakin viikottain. Ystävälle on lupa kertoa kaikki asiat.

      "Ai, sattuu vai. Älä nyt vanhoja märehdi."

    • lähemenee

      Lähde suhteesta ja ota tasoisesi nainen.

    • UglyTruth

      Nainen ei välitä sinusta oikeesti. Olet vain korvike paremman puutteessa, ja koska hän tietää miten paljon sinä välität hänestä, hän testaa, miten paljon paskakohtelua suostut kestämään häneltä, ennenkuin jättää sinut tylysti toisen takia. Hän toimii tässä väärin, mutta syyttää sinua. Henkistä manipulointia. Ei kannata olla liian kiltti. Suojele itseäsi ja jätä se narttu.

    • miesvm_1967x

      Toisilla on enemmän empatiaa, toisilla vähemmän. Ellei tosiaan ole kykyä asettua toisen nahkoihin ja tuntea toisen fiiliksiä vahvasti niin sitten ei ole. Kaikilla ei ole. Mulla ollut kaksi samanlaista exää :O

    • ölkdösk

      Miksi helkkarissa jatkat suhdetta tuollaisen munahaukan kans? Pistäisin kiertoon saman tien, tästä maailmasta löytyy rehellisempiäkin naikkosia..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      174
      6975
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      39
      4107
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2075
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2009
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1849
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1601
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1578
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      37
      1415
    Aihe