Meinasin mennä tuonne hiusten keratiinisuoristukseen mutta säikähdin lukemastani asiakaspalautteesta. Luulisi ettei tämä päivänä ole yhdelläkään yrittäjällä varaa HUONOON ASIAKASPALVELUUN.
Style Workshop kokemuksia?
9
5273
Vastaukset
- LaBellaDonna
Hoitolan facebook sivujen palaute on vähintäänkin mielenkiintoista. Julkkis Elena V. kävi siellä tänään mutta sai niin huonoa palvelua et marssi ulos. Juttu on luettavissa Elenan fb profiilista!
- julkkisonmulkkis
Asiassa on aina kaksi puolta. Toivoo toinen asiasta lukenut....
- Marussyy
Suosittelen käydä styleworkshopissa! Kivoja tyttöjä, loistavia työntekijöitä! Tietävät, mitä tekevät! Kävin leikkaamassa hiuksia, ja olen tosi tyydyttyväinen!
Nyt reippaasti kaikki sinne!) - Pitkähiuksi
Ihan hyvin sinne voi mennä. Osaavat keratiinisuoristuksen ja kuumasaksileikkauksen, mulla ei ole ollut yhtään mitään valittamista.
- hiuksetkunt
Sivulla ja instragrammissa mainostavat alennuksesta monivärjäyksessä -30% Olinkin laskenut mielessäni allennuksella hinnan. Ja kun tukka oli valmis.. niin ei ollutkaan tuota alennusta siihen laitettu. Täyden hinnan jouduin maksamaan. Huijausta.
- Vihreäpää
Mulla oli vapyn jälkeinen tukkakriisi, sininen color mask päässä jota olin yrittänyt saada pois mm. soodalla. Löysin offerilta 39€ tarjouksen väriin ja leikkaukseen. Soitin ks kampaamoon ja harjoittelijalle ei ollut aikoja haluamalleni päivälle, joten respa buukkasi mut ammattilaiselle samaan hintaan. Selitin tilanteen ja hän lupasi työn tuohon 39€ hintaan. No paikan päällä sit asia olikin toinen, mikä on ymmärrettävää että ei ammattilainen noin halvalla työtä tee, jouduin maksamaan operaatiosta tuplat. Vitutti tottakai kun oli luvattu toista. Kolme tuntia istuin penkissä, suurimman osan pesupaikalla, Mikan käsittelyssä. Vettä korvissa ja vaatteissa, eli ei ihan miellyttävää ollut. Tuloskaan ei ollut mitä toivoin, toisaalta se vihreä oli lähtötilanne. Kampaamossa hieman jännä tunnelma, kun suurin osa työntekijöistä puhuu venäjää ja ramppaa ulkona alituisesti.. Koira allergikoille tiedoksi, pieni chihu oleskelee kampaamossa Mikan ollessa töissä, tästäkään ei mainittu varauksen yhteydessä mitään.. Sanoisin 3/5.
- M.KK
Pidän kiinni ihan omasta mielipiteestä ja todella hyvä että monikielinen liike on mahdollisuus monelle. Jos haluaa halvalla ja nopeasti niin eikös stockalta löydy kotikonsteja.
- FriiL
Minulla ei ole useinkaan varatut ajat pitäneet, asiakaspalvelu muutenkin tökeröä ja ei niin kohteliasta. Käyn silti mielelläni täällä, sillä hinnat ovat selvästi halvemmat kuin muualla ja tulos ihan hyvä.
- Anonyymi
Tää omistaja on saanut kenkää kahdesta kampaamosta. Käyttää sellasia aineita jotka kielletty maailmanlaajuisesti. Kävin itse kerran ja työntekijä kertoi lähtevänsä lentoemoksi.. Mun väri suli suihkussa pois ja kun reklamoi niin ei vastattu edes!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212556- 1482234
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292202Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871603Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961536- 2861432
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379