Pyörii telkkarissa. Mainos kestää noin puoli minuuttia, mainostaa eri ohjelmia mitä on nähtävissä Ruutu plussassa. Kenen kappale, mikä biisi? Toivottavasti joku tietäisi.
Ruutu + kanavan mainoksen musiikki?
7
3684
Vastaukset
- Juudit
Ite mietin täällä ihan samaa biisiä ja oon koittanu sitä netistä ettiä. Siinä on naisääni, eikö, ja laulaa jotain, että "you got me hold on, hold on"?
- Alkup
Noin siinä taidetaan laulaa :)
- Juudit
Nyt selkis biisi! Latasin Shazamin ja olin kärppänä mainosten alkaessa eli biisi on Hung Up ja esiintyjä on Cut One & Clark Nikolas. Oleppa hyvä!
- HMP
KIITOS!!!! Tätä biisiä olen metsästänyt ja nyt esittäjä löytyi, iso kiitos Sinulle :)
- alkup
Juudit kirjoitti:
Nyt selkis biisi! Latasin Shazamin ja olin kärppänä mainosten alkaessa eli biisi on Hung Up ja esiintyjä on Cut One & Clark Nikolas. Oleppa hyvä!
Hei kiitti paljon tosta että selvitit, nyt voi kuunnella :)
- Tietämätönmies
Tietääkö joku mikä on sen toisen biisin nimi ja esittäjä? Mikä tulee heti tämän mainoksen jälkeen?
- Tietämätönmies
Siinä lauletaan siis alussa pariin kertaan I know.. mut muusta ei meinaa saada selvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3434342Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1422438Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822056- 1421578
- 261117
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!421104- 281047
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein140999- 77989
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337931