Olen käyttäny yli 6 vuotta saman merkkisiä e-pillereitä ja nyt viime taukoviikolla jäi ensimmäistä kertaa menkat pois. Söin 3 viikkoa sen jälkeen normaalisti pillereitä ja taas olen taukoviikolla eikä niitä kuulu eikä näy. Mistä voi johtua?
Muutaman kerran söin niitä epäsäännöllisen säännöllisesti ja mietin, johtuisiko niiden pois jääminen laskuvirheestä? On mahdollista että muutamalla päuvällä on taukoviikon jälkeen venähtänyt kun olen taas pillereitä käynyt syömään.
Ja kyllä, raskaustestin tein ja en ole raskaana.
menkat jäi pois! apua.
naikknenen
3
52
Vastaukset
- njaaah
Ettet vain tehnyt testiä liian aikaisin? Ja raskaana voit olla jos kerran olet ottanut pillereitä miten sattuu.
Milloin viimeinen yhdyntä? Siitä lasket 19 vrk, vasta silloin testin tulokseen voi täysin luottaa.- naikkonebr
Oli negatiivine taas. Olkaa kilttejä ja heitelkää kommentteja mistä kaikesta tämä voi johtua? Häiritsee
- sefd
Voi johtua ihan vaan niistä pillereistä. Ei se, että olet käyttänyt pillereitä 6 vuotta, tarkoita etteikö voisi tulla haittavaikutuksia tai ettei tyhjennysvuoto voisi jäädä jonkun kerran tulematta.
Toimi pakkausselosteen ohjeiden mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574585
- 444485
- 623247
- 492675
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492303
- 412174