Puolipaasto/3 vrk paasto

sarisusannass73

Huolimatta siitä, että sain viime ketjuuni todella paljon epäasiallisuuksia, aloitan uuden ketjun.
Tarkoitukseni on seurata suunnitelmaani joka on sellainen, että ensin pidän 10-11 vrk puolipaastoa ja tavoitteena on tiputtaa 78,7 kilosta 76 kiloon.
Sen jälkeen pidän vähintään 3 vrk täyspaastoa Biottan mehuilla, ja tavoite on tiputtaa 73 kiloon.
Aloitan nyt ja lähtöpaino oli siis 78,7 kiloa.
Huomisen tavoite on 78,3-78,5 kg.

Viime ketjuuni sain useita agressiivisia viestejä siitä kun käyn liian usein vaa'alla.

Tämä nyt on tällainen kuuri, jonka aikana aion pudottaa noin 7 kiloa, ja se päättyy 18.7.

Totta kai käyn vaa'alla joka päivä jotta suunta säilyy selvänä, ja tiedän kuinka paljon voin syödä esm.tämän puolipaaston aikana(max.500 kaloria per päivä) jotta pysyn suunnitelmassa.

Jos joku ei sitä kestä niin voi voi. Mitä se kenellekkään kuuluu kuinka usein käyn vaa'alla.

Edellisketjuni loppui kun joku uhkaili että multa lähtee hiukset ja hampaat suusta kun pidän puolipaastoa.

Todella kannustavaa, hei?

Jos pysyn läskeissäni niin eiköhän silloin uhkaa verenpainetauti, diabetes ym. Otan vitamiinit säännöllisesti, ja pyrin syömään sen minkä syön terveellisesti, mutta pieniä annoksia.

Siihen tyyliin mitä lihavuusleikkauksen läpikäyneet syövät.

Viimeinen viesti ketjussani oli jostakin pierun pidättämisestä. Ei ollut hauskaa.

Te jotka vastaatte tähän ketjuun, asiallisuutta kiitos.

Noniin. Nyt aloitan. Tämän päivän illan tavoite on 78,7kg, eli säilyttää tämä aamupaino.

12

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jatkossanoin

      Muille täällä olijoille tuo edellinen oli niin HYVÄ!
      Luin hyvin tarkkaan ja oli asialla tiivistettyä tekstiä.
      Kiitos selaihtunutveku!

    • mitenmeneetänään

      Miten on alkanut paastosi?

      • Kiitos kysymästä ei oikein hyvin. Olen juonut ja sitten kovassa kankkusessa syönyt ja paino on vain noussut ja painan nyt 79,2 kg.
        Suunnitelmani meni siis ihan lyttyyn.

        Nyt aion pitää kaksi täyspaastoa. Tämä päivä ja viikonloppu.

        Tavoite noin 77,0 kg.

        Sitten puolipaastoilen ja ketkuilen yhden kilon pois jonka jälkeen aloitan 76 kilosta sen toisen täyspaaston.

        Tämä ensimmäinen paasto joka nyt on edessä olkoon sen 2 ja puoli päivää sillä tänään olen jo syönyt. Ja juonut monta kuppia kahvia.

        Siis olen ollut paastosuunnitelmani jälkeen aivan holtiton juomisten ja syömisten ja varsinkin kahvin ja tupakan suhteen.

        Nyt on aika alkaa etsimään itsekuria.

        Tiedän kuitenkin että pitkään en paastota jaksa. Siksi nämä paastorupeamat kahdessa erässä.


      • sarisusannass73 kirjoitti:

        Kiitos kysymästä ei oikein hyvin. Olen juonut ja sitten kovassa kankkusessa syönyt ja paino on vain noussut ja painan nyt 79,2 kg.
        Suunnitelmani meni siis ihan lyttyyn.

        Nyt aion pitää kaksi täyspaastoa. Tämä päivä ja viikonloppu.

        Tavoite noin 77,0 kg.

        Sitten puolipaastoilen ja ketkuilen yhden kilon pois jonka jälkeen aloitan 76 kilosta sen toisen täyspaaston.

        Tämä ensimmäinen paasto joka nyt on edessä olkoon sen 2 ja puoli päivää sillä tänään olen jo syönyt. Ja juonut monta kuppia kahvia.

        Siis olen ollut paastosuunnitelmani jälkeen aivan holtiton juomisten ja syömisten ja varsinkin kahvin ja tupakan suhteen.

        Nyt on aika alkaa etsimään itsekuria.

        Tiedän kuitenkin että pitkään en paastota jaksa. Siksi nämä paastorupeamat kahdessa erässä.

        Jatko : olen syönyt ja juuri join teetä ja paino on nyt 79,7 kg. Ei tässä kahden päivän paasto riitä, se on nyt että ensi tiistaina vasta ruokaa.


      • sarisusannass73 kirjoitti:

        Jatko : olen syönyt ja juuri join teetä ja paino on nyt 79,7 kg. Ei tässä kahden päivän paasto riitä, se on nyt että ensi tiistaina vasta ruokaa.

        Jatko: päätinkin eilen että en aloita vielä. Päätin että aloitan vasta tänään.
        Olen juonut 3 kuppia kahvia ja ottanut vitamiinit. Paino ennen kahvia:79,1 kg. Ja paino 3 kahvikupillisen jälkeen 79,4 kg.
        Joku sanoi viime ketjussani että on älytöntä punnita joka kahvikupillisen jälkeen ja hänelle sanoisin että haista paska.
        Tää on noin 2 - 4 viikon kuuri ja aion seurata tosi tarkkaan omaa kehittymistä kannustaakseni itseäni.
        Minua harmittaa että otin teidän neuvot (ts punnitse kerran kuussa jne)liian tarkkaan ja luovuin leikistä.
        Yritin paastota ja minua haukuttiin siitä tällä paastopalstalla.

        Jo tähänkin ketjuun tuli heti karppausohjeita. Vaikka minä puhuin paastosta. Onneksi ylläpito poisti asiaankuulumattoman viestin.

        Joku kehui sitä joka johdatti puheen pois paastosta karppaamiseen. No, turha sitä joiltain on odottaa kannustusta kunhan etsivät itselleen jotain tällä palstalla.

        Enää en mene kuin lastu laineilla teidän ohjeitten mukaan. Niin alkaa syntyä tuloksia.

        Viime ketjussani laihdutin nopsasti 75 kiloon.

        Pystyn siihen.

        Mä oon tehnyt niin kymmeniä kertoja. Yleensä 76 kilossa luovutan ja jojo. Niin kuin nyttenkin. Perskules...

        Aloitan taas alusta.

        Nyt ero entisiin on että olen päättänyt että kun olen(taas)siinä ekassa välitavoitteessa eli 76,0 kg vältän jojon pitämällä paastokakkosen.

        Nyt olen paastoykkösen alussa ja täynnä vihaa. Itseäni ja jojojani kohtaan.

        Ja kuten kirjotiuksesta voi päätellä olen jonkin verran vihainen myös muille.

        En enää aio taipuilla muiden ohjeiden mukaan vaan vedän tämän nyt läpi.

        1.paasto 3 vrk
        puolipaasto 75,76,0 kg
        kokopaasto 72,0-73,0 kg

        Yrittäkääpä estää.


      • sarisusannass73 kirjoitti:

        Jatko: päätinkin eilen että en aloita vielä. Päätin että aloitan vasta tänään.
        Olen juonut 3 kuppia kahvia ja ottanut vitamiinit. Paino ennen kahvia:79,1 kg. Ja paino 3 kahvikupillisen jälkeen 79,4 kg.
        Joku sanoi viime ketjussani että on älytöntä punnita joka kahvikupillisen jälkeen ja hänelle sanoisin että haista paska.
        Tää on noin 2 - 4 viikon kuuri ja aion seurata tosi tarkkaan omaa kehittymistä kannustaakseni itseäni.
        Minua harmittaa että otin teidän neuvot (ts punnitse kerran kuussa jne)liian tarkkaan ja luovuin leikistä.
        Yritin paastota ja minua haukuttiin siitä tällä paastopalstalla.

        Jo tähänkin ketjuun tuli heti karppausohjeita. Vaikka minä puhuin paastosta. Onneksi ylläpito poisti asiaankuulumattoman viestin.

        Joku kehui sitä joka johdatti puheen pois paastosta karppaamiseen. No, turha sitä joiltain on odottaa kannustusta kunhan etsivät itselleen jotain tällä palstalla.

        Enää en mene kuin lastu laineilla teidän ohjeitten mukaan. Niin alkaa syntyä tuloksia.

        Viime ketjussani laihdutin nopsasti 75 kiloon.

        Pystyn siihen.

        Mä oon tehnyt niin kymmeniä kertoja. Yleensä 76 kilossa luovutan ja jojo. Niin kuin nyttenkin. Perskules...

        Aloitan taas alusta.

        Nyt ero entisiin on että olen päättänyt että kun olen(taas)siinä ekassa välitavoitteessa eli 76,0 kg vältän jojon pitämällä paastokakkosen.

        Nyt olen paastoykkösen alussa ja täynnä vihaa. Itseäni ja jojojani kohtaan.

        Ja kuten kirjotiuksesta voi päätellä olen jonkin verran vihainen myös muille.

        En enää aio taipuilla muiden ohjeiden mukaan vaan vedän tämän nyt läpi.

        1.paasto 3 vrk
        puolipaasto 75,76,0 kg
        kokopaasto 72,0-73,0 kg

        Yrittäkääpä estää.

        Jatko vielä 11.7.

        Painoin eilen 79,8 kg. Nyt tämä tuntuu onnistuvan kuitenkin koska paino ekassa päivässä kello kahden aikaan jopa 78,3 kg.


      • sarisusannass73 kirjoitti:

        Jatko vielä 11.7.

        Painoin eilen 79,8 kg. Nyt tämä tuntuu onnistuvan kuitenkin koska paino ekassa päivässä kello kahden aikaan jopa 78,3 kg.

        12.7 16 tunnissa edistystä on tapahtunut -200 verran. Painan nyt 78,1 kg.
        Ei hyvältä näytä.
        Tuntuu kuin olisi ihan sama vaikka söisinkin sama tulos.

        Nyt kiukuttaa tämä asia ja en syö koska minua kiukuttaa myös suuren suuri vatsakumpu, jota mitkään vaattetkaan ei peitä.

        Join tossa vähän aika sitten puoli desiä vihannesmehua. Kokeilen että jos en juo enkä syö klo 16 saakka mitä sitten tapahtuu.

        Tämä on minun terapiaketjuni. Tarvitsen purkautumiskanavan.

        Tulen tähän kertomaan auttoiko klo 16 asti täyspaasto.

        Olo on vitutusta lukuunottamatta hyvä. Nälkä on mutta siihen on jollain lailla tottunut.


      • sarisusannass73 kirjoitti:

        12.7 16 tunnissa edistystä on tapahtunut -200 verran. Painan nyt 78,1 kg.
        Ei hyvältä näytä.
        Tuntuu kuin olisi ihan sama vaikka söisinkin sama tulos.

        Nyt kiukuttaa tämä asia ja en syö koska minua kiukuttaa myös suuren suuri vatsakumpu, jota mitkään vaattetkaan ei peitä.

        Join tossa vähän aika sitten puoli desiä vihannesmehua. Kokeilen että jos en juo enkä syö klo 16 saakka mitä sitten tapahtuu.

        Tämä on minun terapiaketjuni. Tarvitsen purkautumiskanavan.

        Tulen tähän kertomaan auttoiko klo 16 asti täyspaasto.

        Olo on vitutusta lukuunottamatta hyvä. Nälkä on mutta siihen on jollain lailla tottunut.

        Jatkuu. Paino -200 g jälleen:77,8 kg.
        Söin kanaa ja join kahvit, kun paino oli 77,6 kg.

        Nyt tavoite huomenna 77,6 kg
        Tiistaina 77,4 kg
        JA keskiviikko 77,2

        Ei huvita paastopäiväkirjan teko enää, kun kukkaan ei kommentoikaan, ja pieleen mennyttä paastoa ei tarvikkaan kommentoida.

        Tässä paastossa ei ollut ydinajatuksena puhdistuminen vaan laihtuminen. Eka välitavoite 76,0 kg, jonka jälkeen rehellinen(ei enää lipsumista)paasto 73,0 kiloon.

        Tulen torstaina päivittämään ja lukemaan josko joku on kommentoinut.

        Nyt keitän kahvit ja paino nousee 78,0 kg. Aloitan huomenna jotakin ...täyspaaston tai puolipaaston jolla pääsen nopeasti siihen ekaan välitavoitteeseen.

        Torstaina kuulumiset. Tav.väh 77,0kg.

        Hei siihen asti ja kommentoikaa jos siltä tuntuu.


      • sarisusannass73 kirjoitti:

        Jatkuu. Paino -200 g jälleen:77,8 kg.
        Söin kanaa ja join kahvit, kun paino oli 77,6 kg.

        Nyt tavoite huomenna 77,6 kg
        Tiistaina 77,4 kg
        JA keskiviikko 77,2

        Ei huvita paastopäiväkirjan teko enää, kun kukkaan ei kommentoikaan, ja pieleen mennyttä paastoa ei tarvikkaan kommentoida.

        Tässä paastossa ei ollut ydinajatuksena puhdistuminen vaan laihtuminen. Eka välitavoite 76,0 kg, jonka jälkeen rehellinen(ei enää lipsumista)paasto 73,0 kiloon.

        Tulen torstaina päivittämään ja lukemaan josko joku on kommentoinut.

        Nyt keitän kahvit ja paino nousee 78,0 kg. Aloitan huomenna jotakin ...täyspaaston tai puolipaaston jolla pääsen nopeasti siihen ekaan välitavoitteeseen.

        Torstaina kuulumiset. Tav.väh 77,0kg.

        Hei siihen asti ja kommentoikaa jos siltä tuntuu.

        Nyt on torstai. Paino tavoitteessa 77,0 kg.
        Aion paastota klo 14 jolloin makaronilaatikkoa, ja maitoa.

        Toivon että se laskee 76,8 jolloin voi syädä 200 g edestä.

        Huomenna alkaa 4 vrk paasto mehulla.

        Tavoite lähtöpainoksi tämä sama.

        Toive 77kg-74kg.

        Koska paino ei laskenut alkuperäiseen tavoitteeseen 76,0-76,5 kg jouduin laskemaan rimaa.


      • varjokuvaani

        Tsemppiä koitokseen! :)
        Toivottavasti pääset tavoitteeseesi. Mitä mehuja juot mehupaastolla?


      • varjokuvaani kirjoitti:

        Tsemppiä koitokseen! :)
        Toivottavasti pääset tavoitteeseesi. Mitä mehuja juot mehupaastolla?

        Juon Biottan vihannes- ja hedelmämehuja.
        Tavoitteeseen pääsy näyttää mahdottomalta. Painan edelleen 77,2 kg.
        Sama kuin eilenkin.
        Eilen aloitin paaston 77,5 kilosta josta se putosi paastoamalla puoli kiloa.

        Olen vihainen kun paino ei laske tarpeeksi nopeaan.

        Nyt on lauantai ja syön seuraavan kerran ensi tiistaina.

        Jo on kumma jos ei paino yhtään laske.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1525
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1112
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    Aihe