Elikkäs, mulla on nyt ollu jo monta vuotta tuo spotify, ja sain premiumin n. kuukausi sitten, ja jos puhelimella laitan satunnaistoiston päälle, niin mun pitää pitää puhelimessa spotify päällä, mennä koneelle, kirjautua spotifyhin (mitenköhän se taipuu? :D ), ja sieltä oikeasta alareunasta äänenvoimakkuuden säätö "palkin" vasemmalta puolelta painaa "
Kuinka satunnaistoisto pois puhelimella?
2
253
Vastaukset
- suwistin_
No voi nyt perkele se katkasi ton tekstin ku laitoin emojin väliin
- suwistin_
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/d/d6/Emoji_u1f509.svg/2000px-Emoji_u1f509.svg.png tommosta ku painan niin tulee semmonen palkki jossa näkyy laitteet jolla mun spotifyhyn on kirjauduttu ja jos sieltä ei ole jo valittuna mun puhelinta (" Samsung Galaxy A3 ") ja valitsen sen ja sitte voin kuunnella puhelimesta musiikkia ja voin koneella päättää mitä musiikkia siitä kuuntelen .. niin mun pitää (sillon ku puhelin on valittuna) sillon laittaa koneella satunnaistoisto pois päältä..
onko helpompaa tapaa?
Ja 20 3 ei sitte ole 23
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913125
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652713- 2032250
- 741886
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91711- 1061529
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811140
- 951089