kuinka moni kalluppi

ränränn

kuinkmoni on ajanut maasturillaan edes hiekkatietä?

7

97

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lannalla

Mustikkareissutkin lyheni ku päästiin maasturilla apajille.henkilöautolla oli turhaa edes yrittää,ois vaan alusta ollu vainaa.useampi kilometri.

• maasturillani

Ajan Suzukilla maasturillani ympäri vuoden kitkarenkailla autolla ikää 19v.
      Sopii jokaiselle tielle kulkemaan vaikka marjametsän tukkiteille.

• Maasturimaastoon

Mulla on 100.000 euron maasturi. Ostettu, että pääsee pahaankin paikkaan. Ja koska se on siksi ostettu, myöskin ajan sillä pahaankin paikkaan. Jos en ajaisi, tottakai mieluummin ajaisin samanhintaisella henkilöautolla, vaikka ässä-mersulla, joka olisi maasturia parempi lähes kaikilla muilla osa-alueilla, kuin maastossa. Olen aina säälitellyt usein mainittua ajatusta siitä, että "kuka veisi sadantonnin autoa metsään?". Miksi ihmeessä ostaa maasturin, jos sitä ei vie metsään? Vaikka maasturit nykyään luxusvehkeitä ovatkin, niin samalla rahalla saa henkilöautossa vielä paljon enemmän luxusta.

• Maasturimaastoon

Sadantonnin maasturin ominaisuudet, maasto-ominaisuuksia lukuunottamatta saa henkilöautoon 60.000 eurolla. Vertaa vaikka MB ML - MB E. MB E on ML:ää parempi kaikessa muussa paitsi maastossa ja istumakorkeudessa.

• hmhmhm

No ei ML kovin kaksinen maasturi ole.

Mutta siinä on maasturin muut edut. Eli se on hyvä vetoauto, hyvät tilat, hyvä näkyvyys, hyvä talvella, koska siinä on edes jonkinlainen neliveto ja parempi maavara.

• Kuinka_moni_kalluppi2

Kuinka moni on urheiluautotasoisissa 'perheautoissaan' joiden huippunopeus lähenee 300km/t ja tehot sama juttu, on hyödyntänyt edes puoliakaan nousta huippunopeuksista ja huipputehoista?

• alustasarja

ei pysty ajamaan, silla laskin alustan tonttiin ottaa pian pohjasta kiinni

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      147
      6822
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      614
      2508
    3. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      47
      1720
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      114
      1401
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      89
      1252
    6. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      71
      1107
    7. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      63
      1063
    8. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      48
      1055
    9. Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain

muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.
      Tuusniemi
      27
      1049
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      63
      976
    Aihe