Tuntuu, että optikot katsoo vähän karseesti, jos asiakas ei halua ostaa muodin mukaisia laseja, vaan sellaiset, jotka käy hänen kasvoilleen.
Katsooko ihmiset yleensäkin toisia arvostellen, jos heillä ei ole kulloisenkin muodin mukaisia laseja?
Kumpi on nolompaa, että naisella on esim. 3-5 vuotta vanhat lasit, jotka hänelle sopivat, vai muotilasit, jotka eivät niin hyvin sovi?
Olisi mukava, jos myytäisiin monenlaisia eri silmälasimalleja, joista jokainen löytäisi mieleiset ja kasvoihinsa/tyyliinsä sopivat, mutta sehän ei ole firmoille kannattavaa, kun ihmiset eivät sitten vaihtaisi lasejaan niin usein.
Onko kannattavaa seuraavakaan, että myydään jatkuvalla alella....
Olisin saanut eräästä liikkeestä kahdet uudet lasit yhteishintaan 79 euroa, mutta kun päätin pitää kaksi vuotta sitten ostamani ja vain vaihtaa niihin linssit, kun näkemiseen on tullut muutosta, niin ne yhdet linssit tulivat maksamaan 160 euroa vanhoihin kehyksiini ja ovat vieläpä samaa linssiainesta kuin noissa halvoissakin.
Kysyin, miten ihmeessä yhdet linssit maksavat paljon enemmän kuin kahdet kehykset ja linssit, niin vastaus oli, että haluamme kannustaa asiakkaita vaihtamaan kehyksiä. Juu - järkevää?
2 vuotta vanhat silmälasit pois muodista?
1
124
Vastaukset
- omppupomppux
no niinhän se menee nykyään uudet lasit maksaa vähemmän kuin vaihtaa vanhoihin kehyksiin lasit. joissain liikkeissä ei muuten edes myydä uusia linssejä vanhoihin kehyksiin eli pakko ostaa kokonaan uudet rillit.
kehysvalikoimaa kyllä riittää liikkeissä ja kaikki ei ole mitään huipputrendikkäitä kehyksiä eikä niitä tartte valita jos et halua mitään trendiväriä. minusta palvelu on ollut hyvää ja valikoimasta löytyy varmasti jokaiselle kivat kehykset ja jos ei löydy niin voi mennä toiseen liikkeeseen. osa kehyksistä on muovia tai metallia joka ei edes kestä montaa vuotta hyvännäköisenä käytössä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191612
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991458Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy35849Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29819Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50746Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?34718Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37700Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56698Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s42689Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37653