Hei onko normaalia et halpistennareis toinen kenkä on aavistuksen (pari milliä) pidempi? kannattaako palauttaa vai onko se noin kaikissa
ongelmaaani
9
90
Vastaukset
- Lorga
Käsittääkseni ihan normaalia noissa halpistennareissa - joskus myös molemmat tennarit saattavat olla molemmat vasemmalle jalalle tai tennarit voi muuten vain olla vinossa.
- Tennari
Itse palauttaisin jos asia häiritsee... Kyllä eroja voi olla mutta ei se mitenkään hyväksyttävää ole.
- Reklamaatiota
Jos niinkin paljon, että pari milliä pidempi, niin senhän näkee jo paljaalla silmällä, mittaamattakin. Itse ainakin reklamoisin asiasta.
- ohooo
Eron näkee lähinnä siinä, kun laittaa pohjat vastakkain,
- Kyyp
Sittenhän väite on helppo todistaa, kun käskee myyjän laittaa pohjat vastakkain.
- ohooo
kävin kaupassa testailemassa saman mallin muita pareja ja huomasin niissäkin saman ongelman yksissä ainakin. kyseiset kengät minulla on jo mut eri väris nii mietin onks hyvä pitää noi
- poispikkumaisuus
Mitä ihmeen välii sillä on jos toinen tennari on jonkun millin toista isompi? Mua ei ainakaan haittaa yhtään, en oo kyllä niitä mittaillukaan. Sit jos kovin monta numeroo heittää (sentti tolkulla) niin sit saattaa ruveta isompi lonksumaan jalassa.
- paljon-heittoja-kaikissa
Converseissakin löytyy yllättäviä kokoeroja pareissa (pari milliä) ja etenkin eri pareja toisiinsa verrattaessa (jopa puoli numeroa), niin että varmaan halpiksissa sitäkin enemmän! Ei syytä huoleen, kun tietää asian, ja tarkistaa ennen ostamista.
- Toisaalta
Joillakin ihmisillä jalatkin ovat eri kokoa keskenään. Siksi marketeista kenkiä ostettaessa kassa aina tarkistaa, että molempien kenkien koot on samat. Joillakin jalkojen kokoero voi olla numeron luokkaa. Eli kenkien kokoero voi olla tietyissä tapauksissa tavoiteltavakin asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191632
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991468Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36864Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29839Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?36759Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50756Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56708Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37700Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s42699Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37663