Miehet!Miten te ootte niin ujoja että kyttäätte vaan tosi paljon ja ette uskalla tehdä aloitetta ollenkaan...Kunnollinen nainen odottaa että mies tekee aloitteen,hutsut tekee usein aloitteen itse.... Kiltit ja ujot pojat/miehet kun ei uskalla tehdä aloitetta niin joku rohkea hutsu käy iskemässä ne ja sit pettää parin vuoden päästä.Silmät auki. Enemmän yritystä. Ei tarvii olla kännissä.Selvinpäin seuraavalla kerralla kun näette kivannäköisen tytön /naisen menkää suoraan jutteleen ja kysykää vaikka saako tähän istua? Sitten kysyt mitä kuuluu,oletko täältäpäin? saanko tarjota kahvin neidille? todella monet naiset odottavat miehen aloitetta,jos saat pakit, eti seuraava...monet miehet ja naiset on sen takia yksin...sinkkuja
Ujot miehet
42
345
Vastaukset
- ätmioon
yrittävät saada selville oletko kiinnostunut. Jos ei saa "kyttäämällä" mitään vastakaikua, niin aloitetta en tule tekemään.
Ja outoa lokerointia naisia hutsuiksi. Aloitteellinen nainen on parempaa seuraa kuin passiivinen. Suhteessa se aktiivinen on todennäköisesti aktiivinen ja siltä todennäköisesti saa aloitteita suhteessakin. Saa tuntea itsenä rakastetuksi ja täten on helpompi itsekin antaa takaisin ja rakastaa... Missään ei opeteta wonkaamaan. Missään ei opeteta miten nainen isketään. Missään ei kerrota, mikä on oikea aloitus, sillä väärä aloitus voi johtaa linnaan (tai ainakin saa sakot). Missään ei kerrota, miten naisesta näkee, onko hän lesbo. Missään ei ...
Vonkaamisen perusteet for Dummies http://www.student.oulu.fi/~tkulju/perusteet- vati_pää
Vonkaavat miehet on ehkä niitä vaivaannuttavampia ja kamalampia mitä on.
- mitenköhän
Samaa mieltä, haluan ensi aloitteen tulevan mieheltä.
Enkä todellakaan ole suhteessa passiivinen, vaan päinvastoin ;)
Olen kyllä huomannut, että saisin miehen kun miehen jos haluaisin ja kieltämättä olen hieman ujo minäkin aloitteita tekemään.
Siksi kai olenkin sinkku, mutta en halua olla tyrkky siltikään.- ätmioon
Minä olen mies, enkä halua olla tyrkky siltikään...
Ja kenen mielestä? Kuka tuonkin on keksinyt. Tuo tyrkkyjuttu taitaa olla naisten omaa keksintöä.
Eikö voisi silti tulla hiukan vastaan? Piilotella tunteitaan viineiseen saakka... - Ei...ei
Jaa-a mikä siinä tekee naisen tyrkyksi jos hän on itsevarma ja tekee sen aloitteen.. Ihme logiikka.
Jos tietää mitä haluaa niin ei se odottamalla tule luokse, pätee tähän ja moneen muuhunkin asiaan elämässä. - viety
Tyrkky-teoria on laiskan naisen merkki. Sillä vain sysätään kaikki vastuu miehelle, jotta nainen voi vain istua perseellään ja näyttää nätiltä. Koriste-esineitä saa kaupasta pienemmällä vaivalla ja vähemmällä rahalla kuin näitä "kunnollisia naisia" joille pitää tarjota koko ilta eikä silti saa takaisin mitään.
No, samapa tuo. Omaksi onnekseni eräs nainen aikoinaan kukisti ujoutensa ja arkuutensa, tuli sanomaan moi ja veti minut pois tuosta pajatsosta, joten pelatkaa te vain kaikessa rauhassa tuota naurettavaa peliänne ikuisuuksiin saakka. - women.suck
viety kirjoitti:
Tyrkky-teoria on laiskan naisen merkki. Sillä vain sysätään kaikki vastuu miehelle, jotta nainen voi vain istua perseellään ja näyttää nätiltä. Koriste-esineitä saa kaupasta pienemmällä vaivalla ja vähemmällä rahalla kuin näitä "kunnollisia naisia" joille pitää tarjota koko ilta eikä silti saa takaisin mitään.
No, samapa tuo. Omaksi onnekseni eräs nainen aikoinaan kukisti ujoutensa ja arkuutensa, tuli sanomaan moi ja veti minut pois tuosta pajatsosta, joten pelatkaa te vain kaikessa rauhassa tuota naurettavaa peliänne ikuisuuksiin saakka.Veikkaan että koko tyrkky-teoria juontaa itsensä siitä että naiset lähestyvät itseään huomattavasti korkeampitasoisia miehiä ja kun saavat pakit niin eivät tietenkään ajattele että itsessä tai omissa valinnoissa voisi olla se vika vaan vetävät siitä naurettavan johtopäätöksen että "miehet ei tykkää kun nainen on aloitteellinen" :D
- plaaplaajajotain
Jos minua kohtaan joku hyvätapainen nainen osoittaisi kiinnostusta olemalla aloitteellinen niin ei tulisi mieleenkään käyttää hänestä ilmaisua ”tyrkky”. Kohteliaisuushan se on jos joku ilmaisee olevansa kiinnostunut. Eli minun puolestani nainen saa halutessaan tehdä aloitteen ihan siinä missä mieskin.
- näin.helppoa.se.on
Todella monet miehet odottavat naisen aloitetta,jos saat pakit, eti seuraava...
- toinen.voi.olla.varattu
Voin tehdä aloitteen siinä tapauksessa jos nainen antaa todella selkeästi vihreää valoa eli tulee tekemään tikusta asiaa usein ja on kiinnostunut asioistani, hymyilee usein, ehkä koskettaa joskus..
Jos mies tekisi aloitteita ilman minkäänlaista ennakkokiinnostusta naiselta niin pakit tulisi 99% - rohkeuttakehiin
Olen huomioinut sen, että miehet katsovat useammin sormuksia kuin naiset. Kerran yksi miesasiakas kaupassa tuli luokseni ja kysyi olenko vapaa koska minulla ei ole sormuksia. Tuttavuutemme alkoi siitä.
Toinen kerta kun tutustuin tuntemattomaan, oli se kun mies istui puistonpenkillä viereeni, alkoi juttelemaan ja pyysi läheiseen kahvilaan kanssaan päiväkahville.
Kerran taas mies kysyi kaupassa neuvoani tuotteen valinnassa. Seuraavalla kerralla kun kohtasimme toisaalla, tervehdimme toisiamme ja ehkä juttumme saa vielä jatkoakin!
Kahvilassa voi ihan hyvin tarjoutua yksin istuvan pöytäseuraksi jne.
Miesten tulisi olla rohkeampia. Ei se ole mitään vonkaamista. Päinvastoin, naiset ovat imarreltuja huomiota saadessaan.- gsdgsdgs
Naisten tulisi olla rohkeampia
- Edwardo_nielijät
Niin. Sinä sait ilmasta kahvia ja huomiota, mutta miehet tuskin mitään. Helvetti näitä neuvoja täälläkin.
Alotteita on ihan turha tehdä ellei nainen katso poikkeuksellisen intensiivisesti. Ja arkielämässä tämmösiä tilanteita missä voi hetken seurata tulee hemmetin harvoin aivan tuntemattomien kanssa.
Ite saatan kelpuuttaa suhteeseen hitusen ei-niin-täydellisen naikkosen mikäli näyttää vähän luonnetta aloitteella muihin kusihousuihin verrattuna. Mutta kuten sanottua, kun naiset tekee aloitteen niin se tehdään muutama porras ylöspäin, eikä odotusarvot ole kaksiset. - Totuudenkertojatar
Edwardo_nielijät kirjoitti:
Niin. Sinä sait ilmasta kahvia ja huomiota, mutta miehet tuskin mitään. Helvetti näitä neuvoja täälläkin.
Alotteita on ihan turha tehdä ellei nainen katso poikkeuksellisen intensiivisesti. Ja arkielämässä tämmösiä tilanteita missä voi hetken seurata tulee hemmetin harvoin aivan tuntemattomien kanssa.
Ite saatan kelpuuttaa suhteeseen hitusen ei-niin-täydellisen naikkosen mikäli näyttää vähän luonnetta aloitteella muihin kusihousuihin verrattuna. Mutta kuten sanottua, kun naiset tekee aloitteen niin se tehdään muutama porras ylöspäin, eikä odotusarvot ole kaksiset.Mitä hittoa. Itse kelpuutat vain korkeintaan just ja just täydelliset jollain oletusarvolla, muuten pitää olla täydellinen. Ja sinä haukut naisia, että tekevät aloitteita vain parhaille. :D Oikeasti... tajuaisittepa joskus miten helevetin tyhmän vaikutelman annatte täällä, kuten varmasti myös livenä.
- Kyllästynyt_Nuorimies
Jos näet onnettomuuden niin menetkö vain ohi ja "joku muu hoitaa"?
Jos sinulla on ymmärrys jonkun ujoudesta niin miksi käännät hänen luontaisen ominaisuutensa häntä vastaan?
Totuus on että jos sinulla on ymmärrys tilanteesta sinulla on myös ratkaisun avaimet käsissäsi ja voit käyttää niitä milloin tahansa. Jos et valitse tehdä näin olet yksinkertaisesti raukkamainen tai liian pikkuprinsessa joka odottaa maailman taipuvan edessään sellaiseksi mikä pikkuprinsessalle sopii.
Mitä hyvää sinussa on? Kaikilla muillakin naisilla on tissit ja pillu.- voisinuaraukkaa
Vaikka ei ujoudessa mitään vikaa olekaan, niin ujous voi kääntyä itseä vastaan tahtomatta ja silloin on vaikea löytää kumppania, kuten niin monet tässäkin keskusteluketjussa valittavat.
Kaikilla naisilla on tissit ja pillu, mutta on niin paljon muutakin, mikä on tutustumisen arvoista. Olet joko typerä tai muuten vain halveksit naisia! - Kyllästynyt_Nuorinainen
voisinuaraukkaa kirjoitti:
Vaikka ei ujoudessa mitään vikaa olekaan, niin ujous voi kääntyä itseä vastaan tahtomatta ja silloin on vaikea löytää kumppania, kuten niin monet tässäkin keskusteluketjussa valittavat.
Kaikilla naisilla on tissit ja pillu, mutta on niin paljon muutakin, mikä on tutustumisen arvoista. Olet joko typerä tai muuten vain halveksit naisia!Ei ainakaan luonne joka selvästikin kritisoi toisia ihmisiä sensijaan että pyrkii vaikuttamaan omalla käytöksellään tilanteeseen.
En halveksi naisia, halveksin halpamaisia luonteita sukupuolesta riippumatta. - Sidious
voisinuaraukkaa kirjoitti:
Kaikilla naisilla on tissit ja pillu, mutta on niin paljon muutakin, mikä on tutustumisen arvoista. Olet joko typerä tai muuten vain halveksit naisia!Kaikkein typerintä on kuitenkin odottaa, että kaikki toimisivat jonkin tietyn kaavan mukaan riippuen siitä mikä värkki on jalkojen välissä. Se halveksii sekä miehiä että naisia.
- tieonvalmis
Hillybillyjä ei olla, eikä bennyhilliksi haluta.
- ettenkirjoittaisi
Pitää kääntyä kunnollisesti vastaan tuoksuu ihan.
- Dang_the_Dawn
"Miehet!Miten te ootte niin ujoja että kyttäätte vaan tosi paljon ja ette uskalla tehdä aloitetta ollenkaan..."
Tarpeetonta yleistystä, eivät kaikki miehet tuohon tyyliin ujoja ole ja kyllä sinäkin sen tiedät. Oma ujouteni selittynee osin sillä, että olen aspergeri ja tiedostan sen, joten en mielelläni lähesty ihmisiä jollen löydä keskusteluun jotain sopivaa aasinsiltaa, koska muuten tilanteesta tulee todennäköisesti molempien kannalta kiusallinen.
"Kunnollinen nainen odottaa että mies tekee aloitteen,hutsut tekee usein aloitteen itse...."
Tarpeeton ja ihan prkeleen tökerö yleistys... Miten se on oikeasti noin vaikeaa kommentoida kaikenkarvaisista kanssaihmisistä asiallisesti ja ilman lapsellisia ennakkoluuloja?
"Kiltit ja ujot pojat/miehet kun ei uskalla tehdä aloitetta niin joku rohkea hutsu käy iskemässä ne ja sit pettää parin vuoden päästä."
No eipä ole tähän asti vielä kertaakaan noin kuitenkaan käynyt...
"Silmät auki. Enemmän yritystä."
Juu silkalla yrityksellähän se ass-piirteisyys tunnetusti lähtee pois...
"Ei tarvii olla kännissä."
No eipä tosiaankaan tarvi, kun ei edes juo.
"Selvinpäin seuraavalla kerralla kun näette kivannäköisen tytön /naisen menkää suoraan jutteleen ja kysykää vaikka saako tähän istua? Sitten kysyt mitä kuuluu,oletko täältäpäin? saanko tarjota kahvin neidille?"
Ongelma tuossa on se että yleensä kun tapaan sellaisia naisia joista olisin kiinnostunut, niin olosuhteet eivät ole sellaiset, että voin vain pamahtaa heidän viereensä ja olettaa etten mitenkään häiritse.- Ohitsesi.kulkenut
Saatikka että jossakin edes näkisi sellaisen naisen. Ja tilanteessa, missä voisi edes yrittää. Ne kaikki sopivan oloiset on jo varattuja tai eivät muuten tunnu olevan vähääkään kiinnostuneita. Kauan sitten oli toisinkin, mutta silloin en osannut ja vieläkään en osaa erottaa, lähettääkö toinen signaalia vai onko kaikki vain minun harhojani. Meillä miehillä ne tuntosarvet ovat aika surkeat. Ainakin minulla, pelimiehet on erikseen.
Ei kannata tehdä aloitteita kun nainen vetää kuitenkin heti turpaan.
- olenpysynytihmeenhyvänä
Vilkaisin peiliin.
- tröth
Eiköhän jokainen saa kenet ansaitsee. Ujoissa miehissä voi olla muuten laadukkaitakin miehiä, mutta voi voi. Ja ujo mies voisi saada paremmankin, mutta voi voi. Sen saa, minkä ansaitsee.
- sklfjsdkljfksdjksd
Ei voi tehdä aloitteita koska siitä voi joutua syytteeseen kuten esim. tämä Rovaniemen mies:
http://yle.fi/uutiset/kolmikymppinen_mies_seurasi_ja_tarkkaili_nuoria_naisia__poliisi_epailee_vainoamisesta/8138865
Minulle tehtiin jo yläasteella aikoinaan selväksi että en ole toivottua seuraa joten parempi yksin kuin syytteessä vainoamisesta, en voi tehdä aloitteita. - tottaa
Olen samaa mieltä, miehet ovat liian ujoja..flirttailin erään miehen kanssa, ja mies oli niin ujo ettei tullut juttusille, olen itsekin ujo joten odotan että mies tekee aloitteen,se on miehen tehtävä, nyt olen onnellisesti parisuhteessa koska rohkea mies lähestyi minua ujoa!
- Kranttuilija
"Olen samaa mieltä, miehet ovat liian ujoja..flirttailin erään miehen kanssa, ja mies oli niin ujo ettei tullut juttusille"
Otitko huomioon sen vaihtoehdon, että ehkä sinä et vaan yksinkertaisesti kiinnostanut kyseistä miestä?
Kun on saanut tarpeeksi monet pakit naurun ja pilkan kera nuorempana, on se aika hyvin selkäytimessä.
Tämä aloitteiden toivekin pätee vain komeisiin miehiin. Muut on inhottavia elostelijoita, jotka ahdistelee. "Missään ei saa olla rauhassa"
Tämän aloittajan idioottimaisuuden paljasti tuo "hutsu tekee aloitteen itse" - kommentti. Siinä on oikea prinsessa, joka odottaa, että mies täyttää velvollisuutensa ja tekeehänet onnelliseksi. Naiset syyttää miehiä lutkittelusta, vaikka syyllistyvät siihen itse.- 1614
Tuon paremmin ei tätä asiaa voi sanoiksi pukea.
- Totuudenkertojatar
Totta varmasti aika pitkälle, mutta niinhän 91,3 % tänne kirjoittavista miehistäkin tarkoittaa naisista puhuessaan sitä kaikkein kauneinta ja nuorta kahta prosenttia. "Naisille ei kelpaa" = niille kaikkein kauneimmille ja himotuimmille naisille.
- diopterixxx
Ja muuten, sitten miehellä voi olla likinäköisyyttä (näkee max 2-5m) päähän. turha flirttailla toiseltapuolelta baaria :-)
- fdsdfasfda
Naiset!Miten te ootte niin ujoja että kyttäätte vaan tosi paljon ja ette uskalla tehdä aloitetta ollenkaan...Kunnollinen mies odottaa että nainen tekee aloitteen,pelimiehet tekee usein aloitteen itse.... Kiltit ja ujot tytöt/naiset kun ei uskalla tehdä aloitetta niin joku rohkea jännämies käy iskemässä ne ja sit pettää parin vuoden päästä.Silmät auki. Enemmän yritystä. Ei tarvii olla kännissä.Selvinpäin seuraavalla kerralla kun näette kivannäköisen pojan /miehen menkää suoraan jutteleen ja kysykää vaikka saako tähän istua? Sitten kysyt mitä kuuluu,oletko täältäpäin? saanko tarjota kahvin neidille? todella monet miehet odottavat naisen aloitetta,jos saat pakit, eti seuraava...monet miehet ja naiset on sen takia yksin...sinkkuja
- zwwwwwww323
mitäs jos en en juo kahvia enkä muutenkaan syö/juo julkisessa paikassa. enkä todellakaan istus missään puiston ym penkeillä lukemassa kirjaa ym .herätys nyt tämä ei ole mikään elokuva! ihme robotteja sillaiset muutenkin jotka syö julkisella paikalla ja juo jotain 2E kahvia muovimukeistaa, on se vaan niin trentikästä. onko neuvoja enempää? rahaa ei ole joten en voi myöskää harrastaa mitään missään, liikuntaa kyllä harrastan mutta varmaan menen jutteleen ihmisille kun ovat juoksemassa ym.. kyllä näkee paljon hyvän näköisiä naisia tuolla ulkona. tiukoissa urheilu vaatteissa. selvästi kaipaavat huomiota pukeitumisellaan mutta kertokaas naiset miten tuollaisessa tilanteessa teitä lähestytään. juostaanko perässä huutaen otetaanko kilpakisa vai miten?
- apuva-aa
Kannattaako naista pyytä kahville? Kun saattaa vaikka lähtäkkin... siitähän voisi vaikka kehkeytyä jotakin...
- 7575
Ap voi hyvinkin olla mies. Mutta siitä huolimatta: nainen voi hyvinkin tehdä alloitteen. Periaatteessa naiset voivat olla yhtä aktiivisia kuin miehet ja mennä iskemään ne ujot miehet itselleen, eikä valitella miesten ujoutta! Ei se että tekee aloitteen tee naisesta vielä huonoa.
- 0701
Jos kerran nainen näkee että mies tuojottaa, niin silloin naisen tehtävä on mennä miehen luo. Ja kysyä millaisella tarkoitusperillä mies on liikkeellä.
- Eräkettu
Ei viitti mennä eukon kanssa jutteleen jos sillä on lauma eukkoja ympärillä.
Pitäs jotenki saaha erotettua se kiinnostava yksilö laumasta. - outoaontätäymmärrä
ujo mies ei liiku mieslaumassa kun haluaa olla yksin.tämän takia se ei eonnistu kun sanotaa nettä naiset poimii miehen ryhmästä siis joka tykkää muiden miesten seurasta, homomaisenko?
- Herkkä_mies
Nykypäivänä miehet on opetettu niin tunteellisiksi (koska naiset on niin halunneet), että pakit tuntuu pahalta... eikä niitä niin ollen siedä vaan haluaa varmasti tietää että nainen on kiinnostunut ennenkuin ehdottelee mitään!
- vati_pää
No minua harmittaa että Suomessa se treffeille pyyntö on niin hemmetin vakavaa. Meillä ei vaan ole treffikulttuuria. Jos mies pyytää kahville niin johan se on semmoinen juttu että kohta seurustellaan ja mennään naimisiin. Rapakon toisella puolella eivät ota treffejä niin vakavasti niin on helpompi lähteä ja pyytää. Suomessa jos et kahvittelun jälkeen pidä yhteyttä niin alkaa puolin tai toisin kauhea vonkaaminen, loukkaantuminen ja ihmettely. Ja helpommin kieltäydytäänkin kahvittelusta koska ei haluta antaa toiselle liikaa luuloja. Ei aina mutta liian usein ei osata päästää irti ja hyväksyä että toista einyt kiinnostanut ja loukkaannutaan. Suomessa myös kauheasti yritetään jo etukäteen estää ihmisiä loukkaantumasta.
Tää on tää meirän kulttuuri.
T. nainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h562950Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382431- 332269
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501928Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151549- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051235- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060