täynnä aloituksia jotka eivät aikuisia kiinnosta.
teinit vallanneet tämänkin palstan
10
<50
Vastaukset
- q3wefdsd
Kyllä, harmi kun eivät voi viettää kesälomaansa Siperian keskitysleirillä opiskellen hyödyllisä asioita...
- Uaaaaah
Kurppaikäinen elämäm koululainen on tullut tänne kivasti meitä opastamaan. Voisi tehdä muutaman kiinnostavan aikuisten aloituksen, niin voitaisiin keskustella mukavan sivistyneesti.
- siksoonmäsuruinen
olitpa kannustava kurpittelija, entäs jo tuo aloitus oikin miehen tekemä?
- Äädämi1111111
Minä en sitä ainakaan usko, kyllä siitä kurttuinen kurpanvittu lemahti.
- Hahahahajahahaha
Mutta ätmithän tykkää teineistä! Eli mitä välii eiks se oo kivaa vaan ku me nuoretki seurataan tätä palstaa?
Ps. Me Nauretaan neitsytsedille!!! - niii
muuten, miks ätmit ei pysy pelkästään nuorten palstalla, koska heidän mukaansa (niin olen nähnyt heidän vakuuttelevan) parasta ennen pvm naisilla on alle 20v.
Mikä heitä kiinnostaaneemyös tällä palstalla? - Ex__PUA
Kiitos kun nostit tällä aloituksella palstan tasoa.
- höh-
pitäähän tuo taso saada kirjoittajien tietoon --
kuka sen tekee jos ei joku ulkopuolinen
- 5plus4
Ex_Pua onkin joku teini-ikäinen finninaama. Jos se ei keksi satuja tapaamistaan "naisista" niin se linkkaa tänne jotain artikkeleita. Sitten se haukkuu kaikki jotka on eri mieltä sen kanssa, ihan niinkuin pikkulapset.
Onkohan leikkikentällä kaikki vieneet sen lapiot ja pikkuautot ja sen hiekkalinnat on rikottu. Nyt teinimulkvistina se on päättänyt kostaa ja löytänyt tän paikan. Todella säälittävää. - ätmel
Voisin kyllä ottaa soman teinityttösen vähän polvelle hypytettäväksi. :3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163255Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622962Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o732793Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä342676Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582188- 491769
- 831718
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise131711Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181709- 571599