K*sipää pois mielestä

ääääääähhh

Säädin erään miehen kanssa n. 4kk. Meillä oli kivaa yhdessä ja hyvää seksiä. Sovimme heti alussa että edetään hitaasti mutta sitten minä typerä menin samantien ihastumaan. Satutin siinä jatkuvasti itseäni, hän tapaili muitakin naisia (yritti salailla sitä) ja yhtäkkiä saattoi olla ettei hänestä kuulunut mitään, sitten taas otti yhteyttä ja sama rumba jatkui. Viimeksi eilen näin hänet toisen naisen kanssa ja samantien kun olin päässyt paikalta pois, aloin itkeä.
Miten tälläisestä pääsee yli? Mies jota on kauan ennen tapailuakin ihastellut ja vihdoin luulee saavansa omakseen mutta huonosti kävi. Ihastun muutenkin tosi harvoin keneenkään.

19

220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lisäätiedo

      Missä semmoinen "sonni" asuskele? Samatyypinen tapaus ollut mullakin

    • Nataljaolga

      Miehen ikää?

    • aaaapeee

      tampereen suunnalla asuu, ja 22v. jos nyt voi mieheksiä vielä edes sanoa.

    • Toivotonta

      Tuttu juttu, ihan sama tilanne. Samalla tavalla sovittiin, että edetään hitaasti, mutta menin sitten itsekin ihastumaan. Mies vaikutti olevan samoilla linjoilla, kunnes parin kuukauden jälkeen muuttui etäisemmäksi/vaikeammin tavoiteltavaksi. Kun aloin kysellä asiasta niin sitten vasta myönsi, että on vaan niin kiirettä kun tapailee muitakin ja ei edes tajunnut, että se loukkaa....Hyväksyin tämänkin koska ajattelin, ettei tässä mistään vakavammasta ollut sovittu. Kuitenkin tilannetta on tosi vaikea kestää, koska itse olen umpirakastunut ja en kestä ajatusta hänestä muiden kanssa. Itsellä kävi myös samanlainen tilanne pari kertaa, että olen törmännyt häneen baarissa kun hän on ollut muiden naisten kanssa. Molemmilla kerroilla tullut fiilis, että olen tiellä ja hyvä jos hän tervehtii minua. Nyt kaikki kommentoijat voi sanoa, että oma vika kun ei pasta irti ja vaihda parempaan. Se vaan ei tosiaan ole helppoa, jos on tosi rakastunut ja toinen osaa myös olla hurmaava ja huomioonottava halutessaan. Eli viestiketjun aloittaja, tiedän tarkalleen mistä puhut.

      • PUMP_AND_DUMP

        Tossa vaiheessa ei kannata enää toivoa mitään.. sori vaan hönöt.. jannulla oli mielessä ainoastaan PUMP N' DUMP..


      • Old_Trick_works
        PUMP_AND_DUMP kirjoitti:

        Tossa vaiheessa ei kannata enää toivoa mitään.. sori vaan hönöt.. jannulla oli mielessä ainoastaan PUMP N' DUMP..

        ns vanhanaikainen temppu.. naiset menee siihen AINA..


      • Tuutu juttu . Itselle kvi samoin.Ajattelin että pidetään hauskaaja harrastetaan hyvää seksiä, mitä se todella olikin. Sitten hölmö ihastuin totaalisesti. Realiteetit vaan pitää ottaa kehiin. ei aina käy niin kuin toivois. Oon kyllä iloine nsiitä hyvästä mitä koin ja just it. Nyt sitten parannellaan ja toivutaan henkisestä ja fyysisestäkin menetyksestä.Voimia sisko


      • Toisaalta kun kääntää ajatusmaailmaa hieman toisin päin, niin voi todeta, että irtosi helpolla hyvää:))


      • Työntömiehen_terveiset

        Selitä mitä selität.. kuitenkin olit se uuno tossa "suhteessa"..


    • JaaPesää

      muille urhoille tiiviiseen tahtiin ja pidä huoli että HÄN näkee sen. Siitähän saa!

      • Voi_sua_höpönassua

        Ei panomiestä kiinnosta mitä entinen, dumpattu panorassi tekee..


    • Lilinchild

      Heh, suositut jätkät nyt ei malta yhteen ripustautua.. ja kannattaa tietty ihastua oman tasonsa yli, sekin.
      Unohda. Maailma on täynnä miehiä.

    • lfgkfl

      Itse olen jo ihan aikuinen nainen ja eronnut pitkästä ja hankalasta parisuhteesta reilu kolme vuotta sitten... No, tuota ajattelin eron jälkeen, että voisin kokeilla seksisuhdetta ja eka vuosi menikin kivasti sekstaillen.... Mutta sitten kävi perinteiset ja ihastuin myös korviani myöten seksikumppaniini.... En ole uskaltanut kertoa miehelle ihastuksestani, kun mies on sellainen juron puoleinen... Mutta joo kun kävi viimeksi luonani niin kun yritin jutella, niin murahteli vaan vastaukseksi ja sitten selvisi, että on paneskellut mua jo jonkin aikaa ilman kumia takaapäin... Siis aina hetken aikaa ja laittaa sitten kumin... Viimeksi jäi kiinni asiasta ja myönsi kyllä heti asian.... Olisihan minun tietysti pitänyt suuttua, mutta tuntui kyllä hyvältä... Sitten kysyin mieheltä mitä jos tulee vauvoja, niin totesi tähän vaan, että kuinkas niitä tehdään ja myhäili tyytyväisenä.... Niin ehkä minun täytyisi lempata koko äijä.... Ja myönnä kyllä, että me naiset kyllä osataan olla uskomattoman sinisilmäisiä ja hölmöjä rakastuneena....... Luulin, jo että olen nuoruuden virheistäni oppinut.... On niitä panomiehiä ennenkin nähty........

      • Einari_panee_paljaalla

        Hahahahahahahaha..

        Että nämä alaluokan ongelmat ovatkin hauskoja...

        Buahahahahahaahahahaha!!!


    • lfgkfl

      Alaluokka tahi ei.... Itse olen erittäin fiksu ja sivistynyt korkeasti koulutettu nainen.... Mutta rakastunut sellainen....... Joo ja kyllä itsekin nauroin miehen tempaukselle alkujärkytyksestä selvittyäni......

      • Hömö-Eino

        Tais olla talonmies tämä pano-einosi?


      • gfkgf

        Ei ole mikään talonmies, mutta ihana mies kylläkin muuten..........


      • Trasselia_vaan_koipeen

        jurolta juntilta vaikuttaa


    • lfgkfl

      Onko miehen käytös täysin sopimatonta vai voiko tuollaisen toiminnan sulattaa......

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5828
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3555
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1905
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1502
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1376
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe