Moi. Oon 13v ja lauantai-sunnuntai yönä olin kaverilla yötä. Kaveri nukahti ja menin hakemaan vettä. Kaverini isä ja sen 6-7 kaveria olivat umpikännissä alakerrassa. Kun olin kävelemässä takaisin huoneeseen, he tarttuivat minuun rajusti kiinni ja vetivät olohuoneeseen. Kaverini isä laski housuni kun muut pitelivät minusta kiinni, ja läpsi mua tosi kovaa ja kivuliaasti perseelle. Kun läpsiminen loppui, nuoli joku mies minun peppureikääni ja työnsi sormiansa sinne. Hetki myöhemmin, osa imetti mulle kullia, ja varmaan 5 niistä mälläsi peppuni sisään. Lopuksi runkkasivat minua ja piiskasivat persettäni jollain kepillä ja pukivat minut naisten korsettiin. Tämän jälkeen lähettivät minut nukkumaan korsetti ja stringit päälläni. Raiskauksen jälkeen tajusin että tykkäsin ottaa peppuun kyrpää ja sormia. Kertokaa omia kokemuksianne alle! Olen siis 13v poika tampereelta ja hetero:)
Raiskaus kaverilla
4
62
Vastaukset
- Peppuraiskaus
Eikö kukaan? Saa myös sanoa miten mällit saa pois sisältä... Tosi paljon sitä on mutta ei meinaa tulla ulod
- Mällipeppu
Joku nytt.. Miten pitäis toimia.. Kaikki pani mua paljaalla ja imetti mulle munaa.. Peppuni kipee piiskauksen myötä, ja joudun valuttaan mällit pepusta housuihi
Mulla kävi samalla lailla melkein. Mä törmäsin siihen kaverin isään rappusissa. Mutta se kysyi halusinko tulla naiduksi väkisin. Mä kun olen niin kiimaisen näköinen teini poika. Änkytin ja punastelin ja myöntelin. Se käski tulla kurkistelee saunan pukkarin ovenraosta kohta jos haluan. Se huomais sit mut ja tempasin sinne niiden käyttöön. Menin kun en voi nut olla menemättä?
Mitä sä nyt ajattelet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682650
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096