Eksällä hirvee ikävä mut haluaa olla yksin

Sekaisnkaikesta8763

Nii! Otsikko sen kertoo. En tajua naista. Koko ajan saa mun pään pyörälle. Erosimme vko sittem koska hän haluaa olla yksin ja ei ole valmis olemaan parisuhteessa, koska on niiiin kiireinen ettei aikaa riittäis mulle. Sano viel, ettei tunteita enää sillä tavalla, vähä kaverifiilis. Ja lisäks häntä alkoi ahdistaa. Sit kolme pvää eron jälkee laittaa känniviestin et "mulla on hirvee ikävä sua". Kysyin et millä lailla? Vastas "no niinku parisuhteessa olevalla on ikävä". Mitä tämä tarkoittaa?! Oon ihan sekaisin. Viimeiset pari kk ollu kehnoa hänen kiireiden vuoksi, enkä osaaa enää lukea hänen ajatuksiaan mitä hän haluaa. Oltii 6kk yhessä.

5

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemustaan

      Kuulostaa siltä, ettei pysty vakiintumaan sun kanssa. ei kuitenkaan halua antaa sua vapaille markkinoille, vaan pitää sua niinsanotusti löysässä hirressä. Välillä pyörittää sua, ja saa sun pääsi sekaisin. Sitten taas lähtee, koska ei pysty elämään arjessa sun kanssa. Tuo ei tule koskaan muuttumaan. Etsi itsellesi oikea seurustelukumppani. Exäsi yrittää sotkea välejänne, koska ei halua että olet toisen kanssa. Sun pitää olla luja, ettet lankea taas sen pauloihin. Muuten olet taas samassa pisteessä.

      • Sekaisinkaikesta8763

        Niin kaiketi näin. Miks pitää toimia tolla tavalla? Mä en vaan ymmärrä. Ongelma on vain että mä rakastan eksää yli kaiken mutta se ei riitä. Olin siinä toivossa, että tästä oikeesti tulee jotain.


      • exänkanssayhdessä

        Itellä ollu samanlaisia tilanteita exän=nykyinen poikaystävä kanssa. 3 kertaa erottu, lyhyin ero kesti viikon, kun tuli taas pyytämään mut takasin, mut se ei kyl kestäny kauaa, ku en jaksanu katella sen levottomia touhuja kaveriporukassa. Viimisen eron älkee jäätiin kumminkin ystäviksi ja sanoin mulle, ettei pysty alkaa seurustelee mun kanssa. Mutta tällä hetkellä meillä on meneillää taas jotain juttuu ja annetaan vaan ajan kanssa kehittyy, jos vaikka tästä lähtis meidän yhteinen taival.


    • Samassa_liemessä_oltu

      No se känniviesti ei ollu ainakaan selvinpäin kirjotettu!
      "...niinku parisuhteessa olevalla..."
      Selvittäkään poloinen ensin itselleen, onko se teidän suhde nyt ohi vai onko se vielä olemassa! Vasta sitten on oikeus tulla ilmoitteleen toiselle, jonka justiinsa on dumpannu. Tuo on kuin puukkoa haavassa kääntäisi!

      Kyllähän sitä niin mies kuin nainenkin puutteessaan huutaa vaikka entisen perään. Tottahan se saattaa olla, että ikävä on.
      Ei yks viikko oo puolen vuoden suhteen erossa mitään vielä.

      Silti jos eroomaan pystyy oikeesti järjen voimalla, niin sellanen retee irtiotto kertalaukauksella on tehokkain pitemmälläkin tähtäimellä. Helpompi kuin vähittäin hivuttaminen. Tarkoitan nyt vain lapsettomia nuoria, nimittäin perheelliset ja monella tavoin sitoutuneet on ihan eri juttu.

      Silti jos exä aina vain antaa ristiriitaista viestiä, niin vaikuttaa pelaamiselta.
      Jos saat järjen menemään tunteiden yli, niin pidä etäisyyttä. Hänhän se on eron halunnu, eikä sun tarvii hypätä jokaisen päivityksen mukaan.

      Jos se vielä pitemmän ajan jälkeen, vaikka itse oot pysyny loitolla, halajaa takaisin suhteeseen, niin sitten se saattaa olla jonkinlaisen huomioimisen arvoista.

      Sillä exän mielenmuutoksella on vasta sitten arvoa, kun hän on nähnyt sitä toisenlaista elämää ensin.

      Yritä ite sillä aikaa puuhata kokonaan muita asioita, että aika menis paremmin.

      Helppohan tässä on katsomosta neuvoja huudella kentälle, mutta itsehän tänne asiasi annoit kaikille puntaroitavaksi

      Tsemppiä sinulle!

    • Eipäyllätä

      Ihan normaaliahan tuo on. Ei se ero sito tarkoita, että kaikki tunteet yhtäkkiä häviäisivät. Ilmeisesti hän on sitä mieltä ettei teidän suhteenne toimi, mutta tarvitsee vielä hieman aikaa ennen kuin pääsee surustaan ja kaipuustaan eroon ja voi alkaa etsimään sitä uutta miestä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2819
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      386
      2690
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2210
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1876
    5. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      74
      1855
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1793
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1784
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      143
      1718
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1603
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1502
    Aihe