Hei onkos tuommonen 90-luvun alun Chyrsler Grand Voyanger 3.3 litrasena hyvä ensiauto Lapin pakkasiin ja muutenkin ok kuluilla.
Hyvä ensiauto?
4
90
Vastaukset
- JohnnyAngel
Jos ihan käyttöautoksi ajattelit, niin 20-vuotias tai yli sen, alkaa käyttiksenä olemaan sen ikäinen, että korjaamokulut, etenkin alustan osalta, voivat olla jo merkittävät.
3,3-litrainen V6 ei meidän mittapuumme mukaan ole moottoriksi mikään talousihme, mutta vastapainona Chrysler 3.3 EGA -työntötankokone on luotettava ja kestävä palvelija.
Kyse lienee vuosina 1991–1995 valmistetusta GH-versiosta (GH = eurooppalainen Grand Voyager). Muutenhan auto tarjoaa "Americanaa" hyvänä käyttö- ja matkustusmukavuutena ja on kelpo peli.
Jos päädyt hankkimaan tällaisen, talvikäyttöä ajatellen nelivetoinen versio antaa ehkä lisäarvoa, mutta kyllä etuvetoisellakin pärjää.- tykkäänjenkeistä
Juu hyvä tietää, kiitos.
- kumilankanettisivu
mitä noista chryslereistä tiedän niin tuoreemmat ovat korjaamojen kauhuja koska varaosia ei tunnu saavan jenkeistäkään mutta tämä on vain kuultua tietoutta eikä minulla ole kokemusta kyseisistä autoista.
-ammattimies - chrysleronpop
Joo olet kyllä tarkasti kuunnellut "esson baarin" tietäjien juttuja. Näihin tuoreempiinkin saa osia ihan suomesta ja jenkeistä vielä enemmän. Minulla on kokemusta monestakin Chrysleristä.
- ei ammattimies vaan maalaisjärkinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818