Pelottavia paikkoja Kemi-Tornio alueella?
Kummitustalot/Hylätyt talot
20
3217
Vastaukset
Meinaatko käydä polttamassa, jos kerron?
- kesäveskuli
älä Antti kerro ... se menee ja polttaa.
- jj6
En ole mitään polttamassa, tarkoitus on käydä vain katsomassa ja kuvailemassa
- Kemistä_löytyy
Jos autoita taloja etsit, niin mee Kemiin. Siellä on keskellä kaupunkia ihan tyhjiä taloja ja liikehuoneistoja. Autioituu lissä koko ajan.
- askldjs
Tornion Kaupungin Talo, täynnä kummituksia.
- Kunmitus
Siellä rikkauksia tuovassa parkkihallissa vaeltelee kuulemma kaupungin perustajan katkera henki ja kiroaa isoon ääneen niitä kaupungintalon kummituksia.
- 45666
Parempi on, että et mene ilman lupaa kaivelemaan kenenkään rakennuksia ilman asianmukaista lupaa omistajalta.
- tääontosijuttu
Tornion Krunnin talossa on ollut kummitus aiemmin moni on nähnyt naisen ikkunassa, nythän siellä on tietysti heitä useampikin.
- cmdem
tääontosijuttu kirjoitti:
Tornion Krunnin talossa on ollut kummitus aiemmin moni on nähnyt naisen ikkunassa, nythän siellä on tietysti heitä useampikin.
Krunnin talossa sylvi kummitus rakastelee saksalais sotilaan kanssa. Kuuluu öisin voihkintaa ja läiskettä
- Anonyymi
cmdem kirjoitti:
Krunnin talossa sylvi kummitus rakastelee saksalais sotilaan kanssa. Kuuluu öisin voihkintaa ja läiskettä
Ootko tutkinu
- niinikkään
Onhan noita tienvarret pullollaan. Torniosta kun lähet Jokivarren tietä pohjoiseen ja välillä koikkaat vaikka vanhalla Vojakkalan tiellä ja muilla sivuteillä ... kyllä löytyy vanhoja hylättyjä taloja ja autioita pihoja. Kaikkiin ei soisi menevät sisälle, vaikka uksi oliski lukittematta... rysähät lattiasta läpi ... tai saat naapuritalosta vihasen vastaanoton.
- eitiputietoo
Edelleenkään sulle kukaan vastaa.meet vielä polttamaan niitä tai tekkeen jotaki muuta laitonta.
- solekkomie
Kummitus on viroksi Anoppi
- mopooski
Joo ja suomessa anoppi on ko kummitus kyttäämässä että en pääse tyttären konepellin alle.
- pölömöl
Aineen tyttären talo on niin ränsistynyt et käyp kummajaistalosta
- PikkuNinjaz
Paattiossa on ojan varressa joku jo kerran palanutkin talo, mikä lie pulujen asuinpaikka ja teinien pikapanopaikka nykyään. Lapin tieltä aatonkadulle ja ekasta etelään, siitä 2. tai 3. risteys oikealle ja tien päässä kun tarkasti katsoo, näkee sen puskien seasta, katso etelään/lounaaseen
- Siilikkiko
Lautamaan koulu. Kummitus nimeltä:LAHO KANTO!
- olikolioko
Aineen tyttären talo on kriteerit täyttävä
- Anonyymi
Ai tämä ketju on taas nostettu ylös.
Tiedän yhden talon, jossa myös kummittelee. Mutta se ei ole yleisessä tiedossa. Olen istunut tämän kummituksen kanssa vierekkäin samalla sohvalla.- Anonyymi
"Olen istunut tämän kummituksen kanssa vierekkäin samalla sohvalla."
Antonio?
Ja tiedoksesi, ainakin naistenhakutansseissa löytyy kummituksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592