Kummitustalot/Hylätyt talot

G_B

Pelottavia paikkoja Kemi-Tornio alueella?

20

3217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meinaatko käydä polttamassa, jos kerron?

      • kesäveskuli

        älä Antti kerro ... se menee ja polttaa.


      • jj6

        En ole mitään polttamassa, tarkoitus on käydä vain katsomassa ja kuvailemassa


      • Kemistä_löytyy

        Jos autoita taloja etsit, niin mee Kemiin. Siellä on keskellä kaupunkia ihan tyhjiä taloja ja liikehuoneistoja. Autioituu lissä koko ajan.


    • askldjs

      Tornion Kaupungin Talo, täynnä kummituksia.

    • Kunmitus

      Siellä rikkauksia tuovassa parkkihallissa vaeltelee kuulemma kaupungin perustajan katkera henki ja kiroaa isoon ääneen niitä kaupungintalon kummituksia.

      • 45666

        Parempi on, että et mene ilman lupaa kaivelemaan kenenkään rakennuksia ilman asianmukaista lupaa omistajalta.


      • tääontosijuttu

        Tornion Krunnin talossa on ollut kummitus aiemmin moni on nähnyt naisen ikkunassa, nythän siellä on tietysti heitä useampikin.


      • cmdem
        tääontosijuttu kirjoitti:

        Tornion Krunnin talossa on ollut kummitus aiemmin moni on nähnyt naisen ikkunassa, nythän siellä on tietysti heitä useampikin.

        Krunnin talossa sylvi kummitus rakastelee saksalais sotilaan kanssa. Kuuluu öisin voihkintaa ja läiskettä


      • Anonyymi
        cmdem kirjoitti:

        Krunnin talossa sylvi kummitus rakastelee saksalais sotilaan kanssa. Kuuluu öisin voihkintaa ja läiskettä

        Ootko tutkinu


    • niinikkään

      Onhan noita tienvarret pullollaan. Torniosta kun lähet Jokivarren tietä pohjoiseen ja välillä koikkaat vaikka vanhalla Vojakkalan tiellä ja muilla sivuteillä ... kyllä löytyy vanhoja hylättyjä taloja ja autioita pihoja. Kaikkiin ei soisi menevät sisälle, vaikka uksi oliski lukittematta... rysähät lattiasta läpi ... tai saat naapuritalosta vihasen vastaanoton.

    • eitiputietoo

      Edelleenkään sulle kukaan vastaa.meet vielä polttamaan niitä tai tekkeen jotaki muuta laitonta.

    • solekkomie

      Kummitus on viroksi Anoppi

      • mopooski

        Joo ja suomessa anoppi on ko kummitus kyttäämässä että en pääse tyttären konepellin alle.


      • pölömöl

        Aineen tyttären talo on niin ränsistynyt et käyp kummajaistalosta


    • PikkuNinjaz

      Paattiossa on ojan varressa joku jo kerran palanutkin talo, mikä lie pulujen asuinpaikka ja teinien pikapanopaikka nykyään. Lapin tieltä aatonkadulle ja ekasta etelään, siitä 2. tai 3. risteys oikealle ja tien päässä kun tarkasti katsoo, näkee sen puskien seasta, katso etelään/lounaaseen

    • Siilikkiko

      Lautamaan koulu. Kummitus nimeltä:LAHO KANTO!

    • olikolioko

      Aineen tyttären talo on kriteerit täyttävä

    • Anonyymi

      Ai tämä ketju on taas nostettu ylös.

      Tiedän yhden talon, jossa myös kummittelee. Mutta se ei ole yleisessä tiedossa. Olen istunut tämän kummituksen kanssa vierekkäin samalla sohvalla.

      • Anonyymi

        "Olen istunut tämän kummituksen kanssa vierekkäin samalla sohvalla."

        Antonio?
        Ja tiedoksesi, ainakin naistenhakutansseissa löytyy kummituksia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe