Lincoln mark VIII 1997

Njhbgfff

Itselläni oli omistuksessa tällainen auto 4 vuotta
Erittäin tyylikkäästi muotoiltu ajaton korimalli,ja harvinainen n 3 kpl suomessa,päät kääntyivät joka kadun kulmassa.
Sitten huonommat puolet,ilmaiskarit jouduin uusimaan joka nurkkaan ,kustansivat noin 2500e ja niiden saaminen Suomeen oli työn takana rock autosta löytyi yksi loput muista firmoista
Alkuperäisiä xenon polttimoita ei enää tehdä joten pakko ostaa käytettynä jenkeistä,maksaa noin 250$ kpl
Mutta yhteenvetona kannattaa kokeilla joskus tällaista autoa joka on siis gen2 ei Gen1 joita on jonkin verran enemmän

4

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JohnnyAngel

      Onnittelut hienon auton johdosta.
      Noista varaosahinnoista sen verran, että tämän tason auton osat todella maksavat, oli merkki sitten Lincoln, Bentley tai Mercedes-Benz.
      Premiumauton erottaa kansanautosta, ei ainoastaan hankintahinta, vaan myös ylläpitokulut.
      Premiumauton erottaa kansanautosta myös sen varustus, matkustusmukavuuden huippukorkea taso ja merkin korkea status.
      Harva tässä(kään) maassa pääsee moista herkkua maistelemaan, vaikka haluaisikin. Lucky you !

    • HienoJaEi

      Ihan hieno auto,tosin minun makuuni liian uusi,enempi vanhemmat Lincolnit ym jenkit mieleen.
      Ovat jo todella monimutkaisia nuo,täynnä elektroniikkaa ja kaikki mahdolliset vipstaakit löytyy mitä maa päällään kantaa,errittäin kalliita uutena ja tehty siis rikkaille.
      Varaosat eivät seuraa itse auton arvon romahdusta,moinen luksuspirssi,oli sitten Lincoln tai Cadillac ja vm mitä tahansa niin osat huomattavasti yleensä kalliimpia kuin johonkin kansanmalliin.
      Ovat kuitenkin ns massavalmistettuja loistopirssejä ja kyllä osiakin löytyy kun etsii,meinaan että suurin osa noista jo Jenkkilässä purkaamolla koska eivät siellä kiinnosta ketään,liian uusia harrasteeksi ja liian vanhoja käyttikseksi.
      Bentleytä ym enempi käsintehtyjä ajopelejä joiden valmistusmäärätkin erittäin pieniä ei voi verrata "tavalliseen"liukuhihna Lincolniin ,mitenkään Lincolnia väheksymättä.
      Tiedätte mitä tarkoitan!
      Vaikea myös sanoa mikä MB kuuluu tähän kastiin,joku isonumeroinen 2 ovinen coupe jossa kaikki lisävarusteet ei välttämättä kerro totuutta koska nekin peruskauraa Saksassa tai USA vientimalleja,siis valmistettukin johonkin Bentleyhin verrattuna moninverroin ja käytetty niitä halvempien sedanienkin komponentteja mihin pystyy.
      Mikäli moisen Lincolnin joku tahtoo nykyään,hyvin edullisesti löytyy vaikka Ebaysta mutta isot ongelmat niiden korjaamisessa vaanivat täällä jossa ei osia,ei tietotaitoa,korjaamot moista nähneet uutenakaan saati vanhana ja omaa sellaista tekniikkaa että monet "järkevät"kiertävät kaukaa.
      Asia jonka kaikki moisia uudempia luksuspirssejä tai jopa tavallisempiakin lisävarustein tappiinsa ladattuja USA kärryjä joskun omistaneet tietävät:Mystistä sähkövikaa-anturivikaa-mittarivikaa-vaihteistot koneet eivät enää patarautaa ym "kivaa".
      Eivät todellakaan tee-se-Itse miehen autoja millääntavoin enää!
      Onnea kuitenkin,auto on hieno ja täällä harvinainen.

    • kurjiaOvat

      Premium, Tirsk!

      • TirskistäVaanitelles

        Jep, ihminen usein pukee huumorin kaapun oman ymmärtämättömyytensä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe