Naisten karkea kielenkäyttö

AnttiMatilaJKL

Joskus juttelemme kirjakielellä/normaalilla yleiskielellä chateissa - jolloin nainen saattaa töksäyttää: "Jos panoa etit, niin mua ei panot kiinnosta" - minusta tämä on karkeaa kielenkäyttöä varsinkin, kun puhelu muuten etenee kirjakielellä (lähes kirjakielellä)/yleiskielellä. Muutenkin tuollaisesta "sävyn/sävelen" vaihtamisesta tulee tunne, että nainen haluaa ns. shkokeerata miestä yhtäkkisellä alatyylin/roskaväen käyttämällä puhekielellä!

13

196

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ikis__M

En ole chateissa käynyt kuin kerran ja se touhu tuli aika selväksi silloin. Varmaankin on siis niin että nainen tuskastuu asialliseen linjaasi ja se haluaa siirtyä jo itse asiaan huomauttamalla "Jos panoa etit, niin mua ei panot kiinnosta". Chattinaista nimenomaan, vain ja ainoastaan varmaankin ne panot kiinnostaa ja jos et tuohon huutoon vastaa samalla tyylillä se siirtyy seuraavaan.

• määäääääää

Asiantuntijan kommentti.

• höpöä
        määäääääää kirjoitti:

Asiantuntijan kommentti.

Ikis on kerran siis käynyt ja heti kykeni arvioimaan kaikkien ihmisten toimintatavat ja intressit. Ennakkoluulot ovat siitä käteviä, että niille löytyy aina vahvistusta.

• määääääää
        höpöä kirjoitti:

Ikis on kerran siis käynyt ja heti kykeni arvioimaan kaikkien ihmisten toimintatavat ja intressit. Ennakkoluulot ovat siitä käteviä, että niille löytyy aina vahvistusta.

Sitäpä tarkoitin.

• 713

Kyllä ikis_m jäljillä on. Minä olen chatissa viettänyt enemmänkin aikaa ja kyllä se niin menee, että juttelut loppuu aika lyhyeen jos ei aihe siirry alapäähän.

• 1212

Kuulostaa elämäm koululaiselta. Jos nainen kutsuu rakastelua tai rakastajaa "panoksi", on hän minun kirjoissani WT.

Ja kyllä ne kaikkia naisia kiinnostaa. Hyvin todennäköisesi testaavat onko sinussa miestä sanomaan vastaan, vai alatko heti myötäilemään ja todistelemaan valkoritariuttasi.

• en.hyväksy

Minä olen nainen enkä ikinä ole käyttänyt sanaa 'pano' tai 'panna'.

Käytän korkeintaan sanoja 'seksi', 'olla sängyssä' ja 'maata (esim. "en maannut sen kanssa")'.

Jos mies käyttää sanoja 'panna' tai esim. 'saada pillua', tunnen heti oloni pahaksi ja saatan jopa ruveta itkemään.

En hyväksy ollenkaan sellaista kielenkäyttöä!!! Joten älkää kuvitelko, että sillä on hyvä vaikutus naiseen.

• ätmel
        en.hyväksy kirjoitti:

Minä olen nainen enkä ikinä ole käyttänyt sanaa 'pano' tai 'panna'.

Käytän korkeintaan sanoja 'seksi', 'olla sängyssä' ja 'maata (esim. "en maannut sen kanssa")'.

Jos mies käyttää sanoja 'panna' tai esim. 'saada pillua', tunnen heti oloni pahaksi ja saatan jopa ruveta itkemään.

En hyväksy ollenkaan sellaista kielenkäyttöä!!! Joten älkää kuvitelko, että sillä on hyvä vaikutus naiseen.

No huh-huh. Kannattaa varmaan mennä terapiaan.

• en.hyväksy
        ätmel kirjoitti:

No huh-huh. Kannattaa varmaan mennä terapiaan.

Olen konsultoinut psykologia herkkyydestäni, mutta hän sanoi sen olevan normaalivaihtelun välillä.

Sinun lähipiiriisi ei vain kuulu meitä sensitiivisiä. :)

• ätmel
        en.hyväksy kirjoitti:

Olen konsultoinut psykologia herkkyydestäni, mutta hän sanoi sen olevan normaalivaihtelun välillä.

Sinun lähipiiriisi ei vain kuulu meitä sensitiivisiä. :)

Ei tosiaan, olemme kaikki terveitä.

• en.hyväksy
        ätmel kirjoitti:

Ei tosiaan, olemme kaikki terveitä.

Ätmelistä karkea = terve.

• nopanolulu

Oletko etsimässä parisuhdetta vai seikkailumielellä <- aika lässyä :D

• Sinun kannattaa sanoa, että sinua panot kiinnostavat, mutta haluat tutustua toiseen kunnolla ennen sänkyyn hyppäämistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      352
      4491
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      146
      2538
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2146
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      145
      1690
    5. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      26
      1227
    6. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      44
      1222
    7. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      35
      1178
    8. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      79
      1101
    9. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      345
      1045
    10. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      143
      1029
    Aihe