Millainen on ruma nainen?

Ijustwanttoknow

Millainen siis on ruma nainen, minkälaisia ominaisuuksia rumalla naisella on?

133

7253

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tassamuutamia

      Lihava, rasvaiset hiukset, ei siististi leikatut, finnejä, huonot hampaat, perunanenä. Pukeutuu.....crocks tyylisesti, lisänä sukat, leggarit, roikkuva t-paita. Tatuoinnit, korvat ja naama täynnä lövistyksiä.
      Voi olla ihmisenä mukava.
      Kauniista tekee ruman mm koppavuus ja itserakkaus.
      Kaikista tekee ruman mm. Rehvakas käytös, alapääjutut, sylkeminen, kiroilu, hien haju, rumat käytöstavat, riidan hakuinen köytös, jätkämäinen käytös. Keikistely ja keimailu.

    • yksesimerkki

      Jos suomalainen vaalehiuksinen värjää mustaks tukan on se aika törtsyn näköistä etenkin jos jo vanhempi nainen. Jos nainen on pitkä tekee se siitä aika kolhon ja vielä pahempaa jos on miestään pidempi.

      • jnbhvgy

        Joo pitkät naiset ei ole kyllä mitään kovin naisellisia ja aika kamalaa katsottavaa jos nainen on miestään paljonkin pidempi, tulee mieleen vähän, että siinä on miesparka joutunut tossunalle. Ja jos mies on taas sellaisella hongankolistaja naisella melko lyhyt tulee kieltämättä mieleen kumpi oikeastaan on se nainen :)


      • PitkäOnKaunista

        Nämä pitkien näisten kammoksujat kuulostavat lähinnä huonon itsetunnon omaavilta luusereilta.


      • Että.silleen
        PitkäOnKaunista kirjoitti:

        Nämä pitkien näisten kammoksujat kuulostavat lähinnä huonon itsetunnon omaavilta luusereilta.

        Juuri näin. Tosin onhan se vähän huvittavan näköistä jos nainen on paljon pitempi, mutta samahan se jos pari muuten vain sopii toisilleen.

        Mulla ei ole sentään ollut itseäni pidempiä naisia, ainoastaan tuollaisia 179-180 cm typyjä, toki lyhyempiäkin.


      • Anonyymi
        jnbhvgy kirjoitti:

        Joo pitkät naiset ei ole kyllä mitään kovin naisellisia ja aika kamalaa katsottavaa jos nainen on miestään paljonkin pidempi, tulee mieleen vähän, että siinä on miesparka joutunut tossunalle. Ja jos mies on taas sellaisella hongankolistaja naisella melko lyhyt tulee kieltämättä mieleen kumpi oikeastaan on se nainen :)

        taidat olla itse sellainen tynkä


    • Rujoliisa

      Sellainen kuin minä. Ja aina vaan rumenen, kun ikää tulee lisää. Turvonnut, nilkat paksut ja pattipolvet, iso maha, luomia kasvoissa, allit roikkuu käsissä ja rinnat mahan päällä (imettänyt 3 lasta). Polvet nivelrikkoiset, joten liikkuminen vaikeaa ja kaiken lisäksi kampaaja kyni hiukset viime käynnillä mahdottoman lyhyiksi ja ruman mallisiksi. Hampaat keltaiset ja henki haisee. Luonteeltani tietenkin pirullinen ja katkera.

      • daaahei

        Mulla on kolme lasta eikä rinnat roiku, ei ole arpia eikä liikakiloja. Tee itselles jotain se että on äiti ei tarkoita etteikö voisi olla muuta elämää. Saan jatkuvasti kehuja olen kaunis, ihana, suloinen, pieni, söpö jne. Miksi,annatte itsenne rupsahataa. Hyvä äiti voi olla myös,hyvä ja ihanan nainen.


      • bvhfahh
        daaahei kirjoitti:

        Mulla on kolme lasta eikä rinnat roiku, ei ole arpia eikä liikakiloja. Tee itselles jotain se että on äiti ei tarkoita etteikö voisi olla muuta elämää. Saan jatkuvasti kehuja olen kaunis, ihana, suloinen, pieni, söpö jne. Miksi,annatte itsenne rupsahataa. Hyvä äiti voi olla myös,hyvä ja ihanan nainen.

        Vastasit trollille, mutta kai niitä esimerkkejä on.


      • Anonyymi
        daaahei kirjoitti:

        Mulla on kolme lasta eikä rinnat roiku, ei ole arpia eikä liikakiloja. Tee itselles jotain se että on äiti ei tarkoita etteikö voisi olla muuta elämää. Saan jatkuvasti kehuja olen kaunis, ihana, suloinen, pieni, söpö jne. Miksi,annatte itsenne rupsahataa. Hyvä äiti voi olla myös,hyvä ja ihanan nainen.

        Kylläpä haisi oma kehu. Yleensäkin ottaen kannattaa olla tyytyväinen ilman sitä haisevaa itsekehuakin ja olla tyytyväinen, jos on suht terve. Ällillä sinua ei kuitenkaan ole luoja suonnut, kun et ymmärtänyt tuota kirjoitusta. Tyhmä nainen on ruma, ei siinä ulkoiset avut auta.


    • rumia

      Ei oo yleensä mikään yksittäinen piirre, joka rumentaa, mutta esim.:
      - Iso kyömynenä ("kotkannokka"), joka ei sovi muuhun naamaan, ja siis tosiaan ISONA, sellanen normaalikokonen ei oo ees ruma.
      - Huonokuntoset etuhampaat. Vinous tai muu vastaava ei niinkään, mutta sellanen ihmeen ruskeita viiruja kellertävissä hampaissa -yhdistelmä ei oo kauheen kiva.
      - Kiilloton, harva, lättee tukka.
      - Tai vaihtoehtoisesti myös rasvainen (pitkä) tukka, joka on päälaelta kuin nuoltu päähän kiinni, mutta "leviää" latvoista ihmeen hamppupehkoksi hyi.
      - Kaikki oudot hiusvärit kuten jokin haalistunut shokkiväri noissa hamppuhiuksissa. Shokkivärit on muuten ok, mutta sais olla kirkkaita, jotta näyttäis hyvältä.
      - Rumat lävistykset, joita on ihan liikaa. Yksittäinen läväri ei haittaa, mutta jos niitä on paljon niin yök.
      - Tatuoinnit. Hienoja kuvia kyllä, mutta en vaan tykkää tatuoinneista.
      - Itselle epäsopiva hiusmalli vartalolle epäsopivat vaatteet rumentaa ketä vaan.
      - Överi fitness.
      - Lutkamainen pukeutuminen.
      - Stringit, napapaidat, minihameet ym.

      Käytöksessä puolestaan:
      - Tupakanpoltto, viinan kittaus aivan yltiöpäissään.
      - Epäkohtelias ilman syytä.
      - Ilkeily muille (ilman syytä).
      - Koppavuus, ylimielisyys, itseriittoisuus.
      - Vahingonilo kun toista sattuu tai toisella epäonnistuu jokin asia.
      - Kiusaaminen.
      - Kaiken maailman keikistely ja miesten mielistely, perseen hetkutus ja tämmöinen "halvan oloinen" käytös.
      - Pelkän seksin ajattelu ja pelkästään siitä puhuminen muille, vähintään siis alapäähuumorina koko ajan.

      Ulkonäköjutuissa siis yksittäinen juttu ei niinkään vaikuta rumentavasti, vaan jos nuo esiintyvät useampi samassa paketissa, saati jos yhdistyvät näihin luonnevikoihin, joita listasin. Jokin esim. iso nenäisyys ei ole mikään este naisen kauneudelle, jos on monta muuta "kaunistavaa" asiaa kohdallaan, esim. mielenkiintoinen pukeutuminen, kauniit hiukset, tosi mukava luonne, hauska ja huumorintajuinen, empaattinen yms.

      Harvoin olen nähnyt kovinkaan epämiellyttävän näköistä naista, josta nyt pelkän kuvan perusteella voisi sanoa "onpas ruma", yleensä se käytös rumentaa paljon enemmän.

    • Sruuutakmanta

      Aika tyhjentävästi on vastattu, mutta voisin esimerkkinä kuvailla itseäni. Hiukset kyllä paksut ja hyvät mutta vastaleikattuinakin kulahtaneen näköiset, lättänät tai sojottavat. En jaksa laittaa hiuksia enkä jaksa opetella enää. Tukka kiinni näyttää olmilta mutta se on helpoit. Silmät hieman turvonneet siansilmät, harittavat kun näkö ei ole ihan hyvä, laseilla vaikea korjata ja piilareita en kykenekäyttämään. Pottunenä. Pahinta naamassa, tai toiseksi pahinta on pitkä väli nenän ja suun välillä. Roikkuva kasvojen alaosa, löysät posket ja silti korkeat poskipäät, kamala yhdistelmä. Hirveä kalkkunakaula, ylipainon pahentama, hoikkanakin jo hyvä alku. Kulmakarvat kohtuulliset mutta kun ei jaksa aina siistiä, nekin epäsiistit. Ryppy silmien välissä. Iho kellervä ja samea, epäpuhtauksia, joihin ei auta puhdistus ja suojauskaan. Meikkaamattomuus, mutta kun meikki ei pysy.

      Vartalo lösähtänyt ja turvonnut, ennenaikaisesti vanhennut. Huono ryhti, kyhmy niskassa. Iso vatsa, muutenkin isoa ja roikkuvaa joka paikassa, rinnat isohkot mutta roikkuvat. Isot jalkaterät, niissä liikavarpaat ja kynsisieni. jalat vääntyneet pihtikintuiksi ylipainon alla. Muhkuraista sellua joka paikassa, erityisesti reisissä ja perseessä. Perse iso mutta vääristä kohdista, ei roiku mutta muhkurat liian ylhäällä ja sivuissa. Kämmenet isot, käsivarret isot ja roikkuvat, hartiat leveät kuin miehellä.

      Joko anteeksipyytävä olemus tai hyvinä hetkinä liian tuijotteleva ja hymyilevä, aiheuttaa inhotusta ihmisissä. Saan osakseni selllaisia "vittuakskyyläät"-ilmeitä.

      Pukeutuminen kuulemma liian vanhanaikaista ja tummaa. Vanhoja retkuja päällä usein, mutta miksi tuhlata rahaa pukeutumiseen, kun on ruma? Vaatteilla ei mitenkään pysty tätä kaameutta parantamaan.

      • Toinensamanmoinen

        ihan kuin olisit minut kuvannut. Ylipainoa löytyy multakin, stressin ja masennuksen myötä paino on vaan noussut. Jos laihduttamaan rupeaisin, niin se menis tällä hetkellä överiksi, lopettaisin ahdistuksen takia syömisen kokonaan. On käynyt aiemmin ett laihtuessa veriarvot romahti, huippas ja oli näköhäiriöitäkin. Kävelin paljon, en syönyt tarpeeksi, en pystynyt nukkumaan öisin. Ei se laihtuminen mun ulkonäköä paranna, eräs tuttava tokas veemäinen ilme kasvoillaan kerran, kun olin onnistunut laihtumaan, ett " ei sun kannata enempää laihduttaa, et sä sen kummemman näköiseksi tuu". Eli tarkoitti ettei rumasta nättiä tule laihduttamallakaan.


      • Anonyymi

        Tyhjentävä vastaus. Huumorintajusi ja älykkyytesi pelastaa tilanteen.


    • ominaisuuksia

      Minusta naisen rumuus tulee ensisijassa ilmeestä ja sairaalloisen heikosta itsetunnosta.

      • Rumakurppa

        Mutta jos ruma nainen on iloinen ja itsevarma, ei sekään käy. Silloin saa osakseen näitä mikä toi luulee olevansa -katseita ja kommentteja.


      • tuhottu

        Itselläni on hirveän huono itsetunto, mutta en varsinaisesti pidä itseäni kovin rumana..


      • Anonyymi

        Ilme? Hampaat? Ohuet länkisääret?
        Kokonaisuus ratkaisee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilme? Hampaat? Ohuet länkisääret?
        Kokonaisuus ratkaisee!

        Huono ryhti!


    • Tuntokasvi

      Mielestäni kukaan ei ole ulkoisesti ruma mikäli vain niin sanotusti yrittää näyttää parhaimmaltaan. Eli pitää syömisen ja kuntoilun tasapainossa, pitää huolta hygieniastaan, vähän aamulla tarkastaa naamataulun tilan ja laittaa hiukset niin nätisti kuin ne vain saa.

      Sisäiselle rumuudelle taas ei ole vielä löytynyt parannuskeinoa.

      • Piikitsattuvat

        Ja menet töihin ja siellä joku työkaveri(jota itse et ole millään tavalla loukannut tai kohdellut huonosti) avuliaana tyrkkää sun naamaan melkein kiinni taulun kokoisen peilin ja tokaisee, ett kato miten ruma naama näkyy. Eli vaikka kuinka yrittäisit pitää itsesi siistinä ja tukan laitettuna, niin aina, siis aina, tulee joku joka huomauttaa sulle jotain sun ulkonäöstäsi. Ruma ei kelpaa muille vaikka kuinka yrittäisi ja jos pukeutuu paremmin ja käyttää koruja ja meikkaa, niin se on kuin punainen vaate toisille. Silloin varmasti sua katsotaan tyyliin, ett mikä vittu sä kuvittelet olevasi ja tullaan sanomaan mitkä kaikki asiat on pielessä sun ulkonäössäsi. Se on ihan sama oletko hoikka vai lihava, jos on rumat kasvonpiirteet. Vaikka olen lihavakin, niin koskaan en lihavuudesta ole tullut haukutuksi vaan rumuudesta. Nuorempana ollessani en ollut ylipainoinen, kiusattiin vaan puhevikani ja kasvojeni takia. Koskaan ei kukaan sukulaisistani kehunut mua sieväksi tai nätiksi, kun olin lapsi. Yleensähän lapsia ruukataan kehua sieviksi tai komeiksi. Kyllä mun veljeä kehuttiin, kun hän oli pieni. Tuokin kertoo jo paljon mun ulkonäöstä.


      • Heikotus

        Sinäkin tunnut tarvitsevan paljon terapiaa. :)

        Fyysisesti muuten terveet naiset itseään täällä haukkuvat, jo on heikkoo toimintaa! Huhuh. Voi olla silleen itteensä tyytyväinen ettei ole tuollaista mielenterveyden ongelmaa onneksi vaikka muita ongelmia riittääkin.

        Eiköhän lähes meitä kaikkia jossain vaiheessa elämää ole kiusattu, haukuttu jne.. Työelämässä varsinkin naispuoliset sättii ja nokkii toisiaan minkä kerkee. Vaan kun niiden ei pitäisi antaa vaikuttaa itseensä.
        Oikeesti hei, miten paljon se lopulta vaikuttaa konkreettisesti sun elämääsi jos joku pitää sua rumana tai tuo sen peilin sun naamas eteen ja sanoo mitä sanoo? Se on vain se hetki eikä muuta. :) Mutta kun annat arvoa liikaa muiden höpötyksille niin lopputulos on tuo.. Siitä pitäisi päästä eroon ja opetella ajattelemaan toisin.

        Täällä höpöjää takuulla monen mielestä ruma (olen kaiken lisäksi vielä kaljukin, heh), on kiusattu ja vedelty turpiinkin pentuna yläasteella vaan.. Eikä ole minuakaan missää sen kummemmin kehuttu. Ja miksi pitäisikään valehdella jos naama nyt sattuisikin olemaan se ns.petolinnun takapuoli? Tottahan se on mutta mitä sitten. Voi keskittyä muihin asioihin itsensä kehittämisessä..

        Ei niillä ole mitään merkitystä nykyhetkeen silti.
        Se mitä itse ajattelen itsestäni on tärkeintä. Niin pitäisi teidän muidenkin ajatella jotta elämä olisi helpompaa. Se voi olla kun pääsette eroon itsenne haukkumisesta. Pahimpia haukkujia ja arvostelijoita olette TE itse. Teette vain turhaa pahaa oloa tuollaisella ajatustavalla. Pöhpöh!

        Opetelkaa olemaan tälläinen ärsyttävä hupakko, joka ei välitä muiden puheista. Karaiskaa itseänne. Se kaunistaa lopulta ;) Ei, eikä ole edes mitään mt-lääkitystäkään käytössä. Pitää vain osata olla se oma kauhea itsensä muista välittämättä..


      • Liikaaturpiintullut
        Heikotus kirjoitti:

        Sinäkin tunnut tarvitsevan paljon terapiaa. :)

        Fyysisesti muuten terveet naiset itseään täällä haukkuvat, jo on heikkoo toimintaa! Huhuh. Voi olla silleen itteensä tyytyväinen ettei ole tuollaista mielenterveyden ongelmaa onneksi vaikka muita ongelmia riittääkin.

        Eiköhän lähes meitä kaikkia jossain vaiheessa elämää ole kiusattu, haukuttu jne.. Työelämässä varsinkin naispuoliset sättii ja nokkii toisiaan minkä kerkee. Vaan kun niiden ei pitäisi antaa vaikuttaa itseensä.
        Oikeesti hei, miten paljon se lopulta vaikuttaa konkreettisesti sun elämääsi jos joku pitää sua rumana tai tuo sen peilin sun naamas eteen ja sanoo mitä sanoo? Se on vain se hetki eikä muuta. :) Mutta kun annat arvoa liikaa muiden höpötyksille niin lopputulos on tuo.. Siitä pitäisi päästä eroon ja opetella ajattelemaan toisin.

        Täällä höpöjää takuulla monen mielestä ruma (olen kaiken lisäksi vielä kaljukin, heh), on kiusattu ja vedelty turpiinkin pentuna yläasteella vaan.. Eikä ole minuakaan missää sen kummemmin kehuttu. Ja miksi pitäisikään valehdella jos naama nyt sattuisikin olemaan se ns.petolinnun takapuoli? Tottahan se on mutta mitä sitten. Voi keskittyä muihin asioihin itsensä kehittämisessä..

        Ei niillä ole mitään merkitystä nykyhetkeen silti.
        Se mitä itse ajattelen itsestäni on tärkeintä. Niin pitäisi teidän muidenkin ajatella jotta elämä olisi helpompaa. Se voi olla kun pääsette eroon itsenne haukkumisesta. Pahimpia haukkujia ja arvostelijoita olette TE itse. Teette vain turhaa pahaa oloa tuollaisella ajatustavalla. Pöhpöh!

        Opetelkaa olemaan tälläinen ärsyttävä hupakko, joka ei välitä muiden puheista. Karaiskaa itseänne. Se kaunistaa lopulta ;) Ei, eikä ole edes mitään mt-lääkitystäkään käytössä. Pitää vain osata olla se oma kauhea itsensä muista välittämättä..

        Tsemppiä sulle, ett jaksat olla välittämättä muiden sanomisista ja teoista sua kohtaan. Mäkin jaksoin aikani olla välittämättä, annoin paljonkin mennä ohi korvien. Ehkä väsyin, kun jatkuvasti on ollut toisten hampaissa teki mitä tahansa tai oli tekemättä. Eräässä työpaikassa joku moitti mua laiskaksi toisille, kuulema istuin vaan...toisen mielestä tein liikaakin, olin viemässä häneltä paikkaa. Kun yks kävi haukkumassa työkaveriamme mulle, niin hän käänsi asian niin ett mä olin muka haukkunut ja tietenkin työkaverimme uskoi mieluummin sitä toista kuin mua ja haukkui mut. Yritäppä siinä olla kuin mitään ei olis tapahtunut. Mä yleensä yritän tehdä pelkästään töitä työpaikoissa, en seuraa mitä muut tekevät tai ovat tekemättä, enkä kulje haukkumassa muita. Vähän vaikea olla kuin mikään ei satuttaisi, jos on työkaverina sellainen joka haluaa pistää sut lyttyyn. Yhdessä paikassa liippas liki etten vedellyt yhtä ärsyttävää ämmää turpiin. Tulihan tuo itse tökkimään mua täysillä käsivarteen, kun ärsytin häntä sanomalla hmmm, kun hän höpötti jotain. Tökkäsin takas ja kun teki saman uudestaan, täräytin täysillä takas. Piteli käsivarttaan, tais sattua. Eipä muuten enää tuon jälkeen iholle tullut, olisin varmasti lyönyt. Hän ruoti mun ulkonäköä ja pukeutumista porukkansa kans muiden kuullen kahvihuoneessa. Joo, helppoahan se on nakata piupaut, kun jatkuvasti oli muiden hampaissa. Työnjohto ties tasan tarkkaan mitä se muija oli musta puhunut ja kertonut. Mä yritin saada siirtoa pois siitä työpisteestä, mutt ei onnistunut. Homma meni niin huonoksi, ett muutaman kuukauden päästä sain siirron pois siitä paikasta. Mutt eipä helpotusta tullut, sama paska jatkui seuraavassa työpisteessä. Siellä oli toinen samanmoinen persoona, joka piti itseään työpisteen pomona, antoi ymmärtää ett mun takia työnteko meni vituksi. En oikeastaan tiennyt ett itkiskö vai nauraisko, tilanne oli niin absurdi. Ajattelin ettei tää voi enää olla todellista. Parempi se itse haukkua ja moittia itseään, ei muiden tarvitse sitten enää vaivautua ja he jopa tykkäävät kun luuserina ja rumiluksena pitämänsä henkilö mollaa itseään. Naureskelevat tyytyväisinä..


      • suomalaisettyhmiäkö

        No ihmettelen kyllä millaisissa työpaikoissa oikein olette ja eikö ole ihmisille opetettu hyviä käytöstapoja jo pienestä lähtien? Ilmeisesti ei. Tuossa on jo työpaikkakiusaamisen merkkejä ja se on vakava asia johon pitää työnantajan puuttua. Työkaverin haukkuminen joko suoraan tai selän takana on moukkamaista ja siitä huomaa ettei haukkujalla ole käytöstapoja. Itse en työnantajana suvaitse moista käytöstä. Siinä olisi varoituksen paikka ja ellei yhdestä kerrasta ole poikki niin haukkuvalla työntekijällä olisi uuden työpaikan haku edessä.
        Hyvät käytöstavt ovat edellytys jokaisella työpaikalla, siitä ei pitäisi tarvita erikseen neuvotella tai ohjeistaa. Ellei tapoja ole opetettu olisi korkea aika opetella ennenkuin työpaikalleen saapuu.
        Ellei työnantaja tai esimies puutu myös näihin seikkoihin on hän HUONO työnantaja/esimies.


      • Käytöstavatopittukotoa
        suomalaisettyhmiäkö kirjoitti:

        No ihmettelen kyllä millaisissa työpaikoissa oikein olette ja eikö ole ihmisille opetettu hyviä käytöstapoja jo pienestä lähtien? Ilmeisesti ei. Tuossa on jo työpaikkakiusaamisen merkkejä ja se on vakava asia johon pitää työnantajan puuttua. Työkaverin haukkuminen joko suoraan tai selän takana on moukkamaista ja siitä huomaa ettei haukkujalla ole käytöstapoja. Itse en työnantajana suvaitse moista käytöstä. Siinä olisi varoituksen paikka ja ellei yhdestä kerrasta ole poikki niin haukkuvalla työntekijällä olisi uuden työpaikan haku edessä.
        Hyvät käytöstavt ovat edellytys jokaisella työpaikalla, siitä ei pitäisi tarvita erikseen neuvotella tai ohjeistaa. Ellei tapoja ole opetettu olisi korkea aika opetella ennenkuin työpaikalleen saapuu.
        Ellei työnantaja tai esimies puutu myös näihin seikkoihin on hän HUONO työnantaja/esimies.

        Kyse oli spr:n kontista. Ei siellä puututtu työpaikkakiusaamiseen, ei työnjohtoa kiinnostanut. Nuorempi esimies sanoi vaan ett mun itse olis pitänyt pystyä hoitamaan tilanteet sen vaikean työkaverin kanssa. Mä itse menin pyytämään siirtoa toiseen työpisteeseen erään toisen työkaverin kanssa, joka oli nähnyt ja kuullut miten kiusaaja puhui musta selän takana esim.kahvihuoneessa. Silloin multa pääsi jopa itku molempien esimiesten edessä. He vaan katsoivat silmät pyöreinä ja puistelivat päätä ja sanoivat ettei siirto onnistu. Mukana ollut työkaveri ihmetteli sitä mulle kun käveltiin pois sieltä, sanoi ett aiemmin oli siirrot onnistunut, jos työkaverit eivät olleet pärjänneet keskenään. Ei johtaja muuten edes puuttunut sen vaikean työkaverin tapaan puhutella mua töykeästi hänen kuullen, kun taas yhden kerran oltiin puhumassa työpisteessä olevasta tilanteesta pomon huoneessa. Työkaveri sanoi sen johtajan läsnäollessa ett hän(se työkaveri) pyytää briiffaamaan mulle mustaa valkoisella miten tavarat pitää laittaa esille. Kyllä mulle oli oikea esimies jo heti taloon tullessani kertonut miten tavarat laitetaan esille ja näyttänyt ihan kuvien kera ohjeet. Eli siinä asiassa mulla ei ollut mitään käsittämisongelmia. Mä en vaan pitänyt sitä työkaveria työpisteemme pomona ja se ärsytti sitä työkaveria eniten. Mä en puuttunut hänen tapaan tehdä töitä tai pukeutua tai hänen tapaansa käynyt ohjeistamassa toisten osastojen työntekijöitä miten laittautua tai tehdä työnsä.
        Hienoa, ett työnantajana olet sitä mieltä ettei työpaikallasi sallita työpaikkakiusaamista ja puutut myös siihen. Sunlaisia pomoja sais olla enempikin tässä maassa.


      • eiii_näin
        Piikitsattuvat kirjoitti:

        Ja menet töihin ja siellä joku työkaveri(jota itse et ole millään tavalla loukannut tai kohdellut huonosti) avuliaana tyrkkää sun naamaan melkein kiinni taulun kokoisen peilin ja tokaisee, ett kato miten ruma naama näkyy. Eli vaikka kuinka yrittäisit pitää itsesi siistinä ja tukan laitettuna, niin aina, siis aina, tulee joku joka huomauttaa sulle jotain sun ulkonäöstäsi. Ruma ei kelpaa muille vaikka kuinka yrittäisi ja jos pukeutuu paremmin ja käyttää koruja ja meikkaa, niin se on kuin punainen vaate toisille. Silloin varmasti sua katsotaan tyyliin, ett mikä vittu sä kuvittelet olevasi ja tullaan sanomaan mitkä kaikki asiat on pielessä sun ulkonäössäsi. Se on ihan sama oletko hoikka vai lihava, jos on rumat kasvonpiirteet. Vaikka olen lihavakin, niin koskaan en lihavuudesta ole tullut haukutuksi vaan rumuudesta. Nuorempana ollessani en ollut ylipainoinen, kiusattiin vaan puhevikani ja kasvojeni takia. Koskaan ei kukaan sukulaisistani kehunut mua sieväksi tai nätiksi, kun olin lapsi. Yleensähän lapsia ruukataan kehua sieviksi tai komeiksi. Kyllä mun veljeä kehuttiin, kun hän oli pieni. Tuokin kertoo jo paljon mun ulkonäöstä.

        Taitaa olla sun työkaverilla vähintäänkin käytösongelma jos ei muuta.


      • Anonyymi
        Liikaaturpiintullut kirjoitti:

        Tsemppiä sulle, ett jaksat olla välittämättä muiden sanomisista ja teoista sua kohtaan. Mäkin jaksoin aikani olla välittämättä, annoin paljonkin mennä ohi korvien. Ehkä väsyin, kun jatkuvasti on ollut toisten hampaissa teki mitä tahansa tai oli tekemättä. Eräässä työpaikassa joku moitti mua laiskaksi toisille, kuulema istuin vaan...toisen mielestä tein liikaakin, olin viemässä häneltä paikkaa. Kun yks kävi haukkumassa työkaveriamme mulle, niin hän käänsi asian niin ett mä olin muka haukkunut ja tietenkin työkaverimme uskoi mieluummin sitä toista kuin mua ja haukkui mut. Yritäppä siinä olla kuin mitään ei olis tapahtunut. Mä yleensä yritän tehdä pelkästään töitä työpaikoissa, en seuraa mitä muut tekevät tai ovat tekemättä, enkä kulje haukkumassa muita. Vähän vaikea olla kuin mikään ei satuttaisi, jos on työkaverina sellainen joka haluaa pistää sut lyttyyn. Yhdessä paikassa liippas liki etten vedellyt yhtä ärsyttävää ämmää turpiin. Tulihan tuo itse tökkimään mua täysillä käsivarteen, kun ärsytin häntä sanomalla hmmm, kun hän höpötti jotain. Tökkäsin takas ja kun teki saman uudestaan, täräytin täysillä takas. Piteli käsivarttaan, tais sattua. Eipä muuten enää tuon jälkeen iholle tullut, olisin varmasti lyönyt. Hän ruoti mun ulkonäköä ja pukeutumista porukkansa kans muiden kuullen kahvihuoneessa. Joo, helppoahan se on nakata piupaut, kun jatkuvasti oli muiden hampaissa. Työnjohto ties tasan tarkkaan mitä se muija oli musta puhunut ja kertonut. Mä yritin saada siirtoa pois siitä työpisteestä, mutt ei onnistunut. Homma meni niin huonoksi, ett muutaman kuukauden päästä sain siirron pois siitä paikasta. Mutt eipä helpotusta tullut, sama paska jatkui seuraavassa työpisteessä. Siellä oli toinen samanmoinen persoona, joka piti itseään työpisteen pomona, antoi ymmärtää ett mun takia työnteko meni vituksi. En oikeastaan tiennyt ett itkiskö vai nauraisko, tilanne oli niin absurdi. Ajattelin ettei tää voi enää olla todellista. Parempi se itse haukkua ja moittia itseään, ei muiden tarvitse sitten enää vaivautua ja he jopa tykkäävät kun luuserina ja rumiluksena pitämänsä henkilö mollaa itseään. Naureskelevat tyytyväisinä..

        Sellainen, joka juoruaa omat puutteet toiselle, sillä ne on, vaikka itsellä on.


      • Anonyymi
        eiii_näin kirjoitti:

        Taitaa olla sun työkaverilla vähintäänkin käytösongelma jos ei muuta.

        Sellainen, joka haalii omat tutut töihin, jonkun kustannuksella, kiusaa, pahoinpitelee, vaikkei edes kuulu työpaikalle. Ei suomalainen!!


      • Anonyymi

        mua rumempaa saa kyllä hakea


      • Anonyymi

        On, jos on ulkonevat hampaat, ohuet länkisääret...ei paljo ulkoilut auta🤷‍♀️


    • sen.näkee.naamasta

      Katkeruus, viha ja ilkeys, jos nuo kumpuaa sisältäpäin kasvoille, niin se tekee kenestä tahansa ruman.

    • Eräkettu

      Katkera, kärttynen läpi koluttu panopuu..

      • käsititväärin

        Eijei, nyt olet väärillä jäljillä! Nainen joka on paneskellut, on onnellinen nainen. Seksi tekee tyytyväiseksi.


      • Eräkettu
        käsititväärin kirjoitti:

        Eijei, nyt olet väärillä jäljillä! Nainen joka on paneskellut, on onnellinen nainen. Seksi tekee tyytyväiseksi.

        Kuule höpö höpö...

        Hakevat jotain hyväksyntää jakamalla persettä..

        Nuppi sekasin..

        Sitä paitsi.. Se kolo näyttää aika karulta verrattuna tollaseen vähän ajettuun 2-kymppiseen.


      • Huorat_olet
        käsititväärin kirjoitti:

        Eijei, nyt olet väärillä jäljillä! Nainen joka on paneskellut, on onnellinen nainen. Seksi tekee tyytyväiseksi.

        Haistan pillun jakamista katuvan lutkan joka nyt yrittää käännyttää miehiä...


      • Anonyymi
        käsititväärin kirjoitti:

        Eijei, nyt olet väärillä jäljillä! Nainen joka on paneskellut, on onnellinen nainen. Seksi tekee tyytyväiseksi.

        Joo, mutta kyllä se panopuukin vanhenee ja kai jokainen haluaa sen "oman"? Ei vaan sit kelpaakkaan, kun miehet tietää, mikä vosu on kyseessä.
        Siinä sitä sit viettää vanhuutensa yksin.


    • tyttöläinen

      Maskuliinisuus....so very fragile. :D

    • hmmmmmmmm

      Rumalla naisella on musta lyhyt tukka, enemmän kuin kaksi reikää korvassa, tekoripset (pakko olla et näyttää edes joltain rumuuden kompensoimiseksi), littänä leveä perse, hymy ala Wilma Schlizewski, liikaa rusketusta, tekokynnet ja piipittävä ääni, läskiä yltympäriinsä, niin ja ÄO alle 80 eikä häpeä sitä.

      • Anonyymi

        Unohdin mainita, leveä litteä hanuri.... kapeat hartiat..,
        ohuet länkisääret, ulkonevat hampaat....anorektikko. Eikö siinä jo aika hirvitys🤷‍♀️


    • Eräkettu

      Ylipainoinen siiderivalas jolla on legginsit.
      Vittumainen luonne... Eli siis luonnevikainen.
      Rokonarpinen.
      Rasvanen iho ja letti.
      Kiroilee ja hölisee.

    • RumaAnkanPoikanen

      Toivottavasti tätä nyt ei poistetta mutta venäläisissä naisissa (niissä joita kukaan ei ole käynyt vaimokseen valitsemassa) on melko paljon tämmöisiä ja ovat kuin samalla muotilla valettuja. Suomalaissa naisissa malli on vielä melko harvinainen ja ilmenee hiukan vaihtelevana fenotyyppeinä. Kuvailisin tätä rumaa ankanpoikastyyppiä tyylipuhtaimmillaan lyhyesti näin:

      Pää ja kasvot
      -Tuimahko katse, voimakas nenä
      -Ruskeat silmät
      -Tumma tai mustahko tukka
      -Iho sellainen hiukan mikrolaikulla ja suomalaisittain tumma. Usein näppyjä

      Vartalo:
      - Kapea lantio, maha nousee heti kylkiluiden alta
      - Ei erottuvaa lantiota tai vyötärötä, lättäpylly joka usein hautautuu vararenkaan alle
      - Ylipainoinen
      - Lyhytjalkainen, ohutjalkainen
      - Joskus rintava (riippamalli), joskus pienirintainen

      Ja kaiken kruunaa huonosti hoidetut hampaat

      • Anonyymi

        No jaa, minä katselin kerran, kun yhdellä miehellä (suomalainen), oikeasti peräkamarin pojan näkönen, hiukset likaiset ja ylipitkät, teryleenihousujen perse roikkui polvitaipeissa jne, sillä oli suht fiksun näkönen venäläismuija ja sitten tuli vanhempi nainen (naisen äiti), mietin jotta miten ne kauniit venäläisnaiset muuttuukin vanhetessaan maatuskoiksi?
        No yhtä kaikki, telkasta tuli joitain vuosia sitten dokumentti, jossa venäläisnaisia koulutettiin rouviksi länsimaihin, oli mielenkiintoinen ohjelma.


    • tällainenainakin

      Suomalainen tyypillisen näköinen 35-50 vuotias nainen (miksei mieskin) vaaleat tai muuten värittömät ohuet haituvat hiukset, olemattoman huomaamattomat värittömät kulmakarvat jotka yleensä sitten piirretään vielä rumemmaksi. Pottunenä, pönäkkä tai vastaavasti sairaaloisen kalpea. Ksvonpiirteet muodottomat, yleensä pyöreä jossa ei minkäänlaisia piirteitä, leuaton tai kaksoisleuka. Tyypilliset siniharmaat silmät ja jos ne vielä on pienehköt niin siansilmäefekti on valmis. Lyhyet paksut jalat yhdistettynä isoon läskibepaan (persejalkaisuus).

      • tuskinparempiolet

        Kerro toki enemmän itsestäsi!


      • Anonyymi

        Jaa, no persjalkasuus on kyllä totta. Onneks iso perse näyttää sopusuhtaselta, kun paksut jalat on siinä kiinni. Hiukset, väri ja silmät on jotain muuta kun suomalaisilla, mutta persjalkasuus on totta. Kummasti sitä on kelevannut.


    • meenmettään

      Olipas täällä lohduttavaa tietoa.Näistä ruman naisen ominaisuuksista minusta löytyy vähän kaikkea eli olen siis tuplaruma. :(

      • Miemyös

        Minustakin löytyy myös monia ruman naisen ominaisuuksia joita täälläkin on lueteltu. Olen siis susiruma. Ei ihme ettei miehet ole minusta olleet kiinnostuneita. Kuka mies näin susirumaa naista olis huolinut.


      • meenmettään
        Miemyös kirjoitti:

        Minustakin löytyy myös monia ruman naisen ominaisuuksia joita täälläkin on lueteltu. Olen siis susiruma. Ei ihme ettei miehet ole minusta olleet kiinnostuneita. Kuka mies näin susirumaa naista olis huolinut.

        No,yritetään löytää tästäkin jotakin positiivista ja se on tämä,että eipä kukaan nipistele peffasta,se kun sattuu.


    • Joopasz

      Muistkaa te arvostelijat että huononkin näköisestä repusta voi löytyä hyvät eväät.

      • TotuusSattuu

        Mutta sehän ei miehille kelpaa jos nainen ei ole saakelin hyvännäköinen. Ja usein on niin että nämä miehet jotka vaativat naiselta ulkonäköä, ovat itse kuin seinästä reväistyjä.


      • vahingoniloinen

        totta! Mun ex oli pälvikalju, jenkkakahva, möhömaha, kalpea, eloton ja kelmeä iho. kroppa oli täynnä rupia ja arpia...tätä listaa vois jatkaa. Ja sille ei kelvannu mikään muu ku ruskettunut, pieni siro tyttö jolla sulosen nuken kasvot. Ite vahingossa siihen hairahdin kun se oli mua 10vuotta vanhempi ja olis sillon alaikänen, niin en osannut omistanut omaa mielipidettä. Aina sain haukut ulkonäöstäni, kaikki oli mussa vikana, millon omisitin löysän vitun, millon pienet riippurinnat, ohuen tukan, rumat rusketusrajat, huonon ihon, liikaa finnejä....... mikään ei kelvannut. Kehu mulle aina kaikkia missejä ja sano aina 'panisin' jos joku super sulonen ja kaunis tyttö meni ohi ym.
        Nyt 10vuoden päästä saan nauraa ku se ei oo vieläkään päässy elämässään eteenpäin. asuu edelleen mutsillaan, ei oo vieläkään käynyt kouluja ylä-asteteen jälkeen, on edelleen veloissa, ei oo vieläkään tehny mitään kropalleen vaikka suuret oli aina puheet, hah! :D
        Ja minä, urheilullinen, kaunis, hyvin koulutettu alle 30vuotias, oon mun ihanan lihakisikkaan ja terveen kropan ja mielen omistavan alle 30vuotiaan mihen kanssa <3 Huomaan aina sen katseessa katkeruutta kun siihen törmään :) Ja se miten sitä inhottaa mun uus komea mies, on ihan parasta :D


    • Eräkettu

      Menkää vittuun niitte "kauneus on sisäistä" hevonpaskojenne kanssa..

      Ruman akan puhetta.

      • luonnemerkkaamyös

        On se myös sisäistä :) Ei pelkkä kaunis ulkokuori riitä jos sisus on mätä. Miksi moinen aggressiivinen reaktio tähän asiaan? Ja mitäs sitten kun se nätti naama ja kroppa alkaa iän myötä rapistumaan, mitä jää jäljelle jos ei ole mitään siellä pääkopassa?


      • Heil_eräkettu
        luonnemerkkaamyös kirjoitti:

        On se myös sisäistä :) Ei pelkkä kaunis ulkokuori riitä jos sisus on mätä. Miksi moinen aggressiivinen reaktio tähän asiaan? Ja mitäs sitten kun se nätti naama ja kroppa alkaa iän myötä rapistumaan, mitä jää jäljelle jos ei ole mitään siellä pääkopassa?

        Eräketulle nainen on näyttelyesine, jota on kiva esitellä muille miehille. Hänestä on ihan sama onko muijassa mitään kauniin kuoren alla, mieluummin sais olla tyhmempi tapaus kuin liian fiksu. Ja kun muijan kuori rapistuu, hän vaihtaa nuorempaan ja tuoreempaan painokseen. Kauneus ja nuoruus on ainoa ominaisuus mitä hän naisessa arvostaa millään muulla ei ole merkitystä. Rumat naiset hän pistäis vissiin keskitysleireihin pois silmistä pilaamasta hänen täydellistä maailmaansa.


      • Eräkettu

        Vihamielinen reaktio... Hmmm.

        Eukkojen mukaan miehelle pitää kelvata minkälainen petolinnun perse thansa..

        Otan sen ulkoisesti ja sisäisesti kauniin naisen.

        Vanhat naiset yleensä on lähinnä ankeuttajia.


      • Yksvanhakurppavaan
        Eräkettu kirjoitti:

        Vihamielinen reaktio... Hmmm.

        Eukkojen mukaan miehelle pitää kelvata minkälainen petolinnun perse thansa..

        Otan sen ulkoisesti ja sisäisesti kauniin naisen.

        Vanhat naiset yleensä on lähinnä ankeuttajia.

        Se on hyvä ettei sun tarvi tyytyä meihin petolinnunpersenaamaisiin vaan on niitä ulkoisestikin kauniita naisia joista voit valita sen kaikkein kauneimman. Rumat naisethan on AINA rumia myös sisältä ja kauniit ovat AINA kauniita myös sisältä noinhan se menee eräketun mielestä. Miehillä on helpompaa, heitä ei haukuta vanhoiksi, kun tulee ryppyjä kasvoille ja kroppa rapistuu. Sekin on hyvä ett voit vanhoinakin päivinä valita sen kauniin ja nuoren naisen, ei tarvi tyytyä oman ikäisiin vanhoihin muijiin


      • Ei_sisus_ole_tärkeä

        Siinä eräkettu on oikeassa ett on bullshittiä sisäisen kauneuden merkityksestä. Ainoa asia joka on tärkeää nykymaailmassa on ulkoinen kauneus, ei ketään kiinnosta paskan vertaa millainen ulkoisesti ruma nainen on sisimmältään. Häneen lyödään ulkonäön puolesta tuo on paska-leima, hän ei ole edes tutustumisen arvoinen ihminen. Kaunis nainen mieletään enkeliksi pelkän ulkonäön perusteella.


      • Eräkettu
        Yksvanhakurppavaan kirjoitti:

        Se on hyvä ettei sun tarvi tyytyä meihin petolinnunpersenaamaisiin vaan on niitä ulkoisestikin kauniita naisia joista voit valita sen kaikkein kauneimman. Rumat naisethan on AINA rumia myös sisältä ja kauniit ovat AINA kauniita myös sisältä noinhan se menee eräketun mielestä. Miehillä on helpompaa, heitä ei haukuta vanhoiksi, kun tulee ryppyjä kasvoille ja kroppa rapistuu. Sekin on hyvä ett voit vanhoinakin päivinä valita sen kauniin ja nuoren naisen, ei tarvi tyytyä oman ikäisiin vanhoihin muijiin

        Aika paljon tullu vastaan rumia naisia jotka luulee olevansa Paris Hiltoneita.
        Varsinkin nykypäivänä kun joku epätoivonen mutakuono on menny kehumaan jotain iljettävää otusta.

        Kauneus on sisäistä naiset on rumia tai vaan markkina-arvonsa menettäneitä vanhoja akkoja..

        Jotenki iskostetaan päähän että pitää miehelle kelvata mikä vaan... Sitten saa olla masentuneena suhteessa huonoon eukkoon..
        Olis voinu hakea paremman.


      • Eihiltonkaunisole
        Eräkettu kirjoitti:

        Aika paljon tullu vastaan rumia naisia jotka luulee olevansa Paris Hiltoneita.
        Varsinkin nykypäivänä kun joku epätoivonen mutakuono on menny kehumaan jotain iljettävää otusta.

        Kauneus on sisäistä naiset on rumia tai vaan markkina-arvonsa menettäneitä vanhoja akkoja..

        Jotenki iskostetaan päähän että pitää miehelle kelvata mikä vaan... Sitten saa olla masentuneena suhteessa huonoon eukkoon..
        Olis voinu hakea paremman.

        Mä olen vanha ja ruma ja mulle on turha jauhaa ett vain sisäisellä kauneudella on merkitystä ettei se ulkonäkö ole tärkeä. Se on oikeasti paskan hailee millanen sisin on rumalla naisella, ketä se kiinnostaa. Kukaan ei edes halua tutustua ruman näköiseen naiseen. Tässä maailmassa kaunis ulkokuori on naisen tärkein ominaisuus, muulla ei ole niin nökö nuukaa. Kyllä mies valitsee mieluummin sen nätin naisen vaikka se olis luonteeltaan itse piru.


      • Eräkettu
        Eihiltonkaunisole kirjoitti:

        Mä olen vanha ja ruma ja mulle on turha jauhaa ett vain sisäisellä kauneudella on merkitystä ettei se ulkonäkö ole tärkeä. Se on oikeasti paskan hailee millanen sisin on rumalla naisella, ketä se kiinnostaa. Kukaan ei edes halua tutustua ruman näköiseen naiseen. Tässä maailmassa kaunis ulkokuori on naisen tärkein ominaisuus, muulla ei ole niin nökö nuukaa. Kyllä mies valitsee mieluummin sen nätin naisen vaikka se olis luonteeltaan itse piru.

        Edelleenkin... Kaunis, mukava ja naisellinen..


      • Pistämieleisesialoitus
        Eräkettu kirjoitti:

        Edelleenkin... Kaunis, mukava ja naisellinen..

        Ja ruma nainenhan on ilkeä ja ei-naisellinen. Nyt voiskin eräkettu kyhätä aloituksen tyylin ett millainen on kaunis nainen? Minkälaisia ominaisuuksia kauniilla naisella on? Ruman naisen ominaisuudet on jo moneen kertaan kysytty, välillä teidän miesten pitäis pistää kauniiden naisten kehuketju pystyyn.


      • ennakko-luulot
        Pistämieleisesialoitus kirjoitti:

        Ja ruma nainenhan on ilkeä ja ei-naisellinen. Nyt voiskin eräkettu kyhätä aloituksen tyylin ett millainen on kaunis nainen? Minkälaisia ominaisuuksia kauniilla naisella on? Ruman naisen ominaisuudet on jo moneen kertaan kysytty, välillä teidän miesten pitäis pistää kauniiden naisten kehuketju pystyyn.

        Samaa voisin kysyä minäkin, miksi oletus että ulkoa kaunis olisi viehättävä myös sisältä? Estääkö se näyttävä ulkokuori sisäistä rumuutta? Mielestäni ei todellakaan. Ihmisen luonteella ja ulkonäöllä ei ole mitään yhteyttä, ihmisillä vain on ikävä tapa tehdä toisista olettamuksia heidän ulkonäkönsä perusteella, se on väärä ajattelumalli ja toimintatapa sillä se johtaa helposti väärinkäsityksiin. Minkä takia ei tavallisista tai ei-niin kauniista naisista voisi löytyä niitä sisäisesti kauniita?


      • Eräkettu

        Kyllä ne naiset jotka ajattelee että ovat rumia ja niillä on paskaksi ammuttu itsetunto, on niitä epäluotettavimpia..

        Perus eukot on niitä joihin ei voi luottaa ollenkaan... Heti lääpällään ku joku kehasee.


      • Kaunishaneipetä
        Eräkettu kirjoitti:

        Kyllä ne naiset jotka ajattelee että ovat rumia ja niillä on paskaksi ammuttu itsetunto, on niitä epäluotettavimpia..

        Perus eukot on niitä joihin ei voi luottaa ollenkaan... Heti lääpällään ku joku kehasee.

        Tiiäppä tuosta olisinko lääpälläni, mua ei ole kyllä koskaan kehuttu. Jos joku eräketun tapainen mies mua kehuis, niin pitäisin sitä vittuiluna :D . Ruma nainen on yhtä luotettava työntekijänä kuin kauniskin nainen ja paljon parempikin, hän ei nimittäin odota saavansa työstään kehuja niin kuin kaunis nainen ;). Ei se epäluottevuus ole kuoresta kiinni vaan luonnekysymys, mutt sä vaan miellät ett ruma nainen on paskempi ihmisenä kuin kaunis nainen.


      • Eräkettu

        Käyppä jossain perus baarissa kattomassa miten ne perus tiinut käyttäytyy...

        Poikakaveri jo löytyy mutta persettä jaellaan ahkerasti..

        Se on tollanen perus nätti/ruma eukko helpompi saalis kuin super kaunis kuningatar.


      • kerävettu

        Sulla ei ole vain rahkeita kauniisiin. Sut nähdään helppona pippelinä, on maineesi kiirinyt että annat helposti. Helpon pipulin perässä juoksevat huolivat sinut.


      • vitunpässit
        Eräkettu kirjoitti:

        Aika paljon tullu vastaan rumia naisia jotka luulee olevansa Paris Hiltoneita.
        Varsinkin nykypäivänä kun joku epätoivonen mutakuono on menny kehumaan jotain iljettävää otusta.

        Kauneus on sisäistä naiset on rumia tai vaan markkina-arvonsa menettäneitä vanhoja akkoja..

        Jotenki iskostetaan päähän että pitää miehelle kelvata mikä vaan... Sitten saa olla masentuneena suhteessa huonoon eukkoon..
        Olis voinu hakea paremman.

        No vittuako sitä on pakko tyytyä keneen vaan. Jos miehellä rahkeita riittää niin ei muutakuin sitä kauneinta hakemaan. Taitaa vain yleensä olla niin että kun ei siellä peilissä sen kummempi miekkonen itsekään ole, niin eihän sitä parasta ulkonäöllisesti saa. Ei se jumlauta ole mitään toisten iskostamaa oppia, vaan isoin osa suomimiehistä on sitä laatua, ettei kaunottariin ole asiaa. Miten tätä on niin saatanan vaikea ymmärtää. Pidät oman sukupuolesi edustajaenemmistöä ihan tampioina vain?


      • Eräkettu

        Tarkotin nyt sitä yleistä vittuilun määrää silloin kun pistää tasovaatimus listan pöytään...

        Se vittuilu kumpuaa sieltä hameväeltä päin.. Vaikka ittellä on pitkä vaatimuslista.

        Miehellä ei saa olla näkövaatimuksia.. Pitää kelvata minkälainen ruho tahansa muuten tulee solvauksia.


      • samahommasamahomma
        Eräkettu kirjoitti:

        Tarkotin nyt sitä yleistä vittuilun määrää silloin kun pistää tasovaatimus listan pöytään...

        Se vittuilu kumpuaa sieltä hameväeltä päin.. Vaikka ittellä on pitkä vaatimuslista.

        Miehellä ei saa olla näkövaatimuksia.. Pitää kelvata minkälainen ruho tahansa muuten tulee solvauksia.

        No arvaa saako naisella olla vaatimuksia? Heti on miesten mielestä nirso huora ellei ota mitä tahansa rumakäytöksistä tai muuten ätmiä.


      • minäkömukakaunis
        samahommasamahomma kirjoitti:

        No arvaa saako naisella olla vaatimuksia? Heti on miesten mielestä nirso huora ellei ota mitä tahansa rumakäytöksistä tai muuten ätmiä.

        Jep, jau auta armias jos oletkin jo varattu nainen kun jollain urpolla on suuret luulot itsestään. Pakit kun antaa niin ei haukkumiselta säästy vaikka kuinka nätisti sanot "kiitos huomiosta, olen varattu". Eikä tarvitse edes baariin mennä kun näitä tapaa missä vaan.


      • TerminatorDestroyer
        Eräkettu kirjoitti:

        Kyllä ne naiset jotka ajattelee että ovat rumia ja niillä on paskaksi ammuttu itsetunto, on niitä epäluotettavimpia..

        Perus eukot on niitä joihin ei voi luottaa ollenkaan... Heti lääpällään ku joku kehasee.

        Tuo on pelkkä olettamus, mille ei löydy mitään totuuspohjaa. Jos et pysty esittämään objektiivisia faktoja väitteesi tueksi, se ei ole validi millään tavalla.


      • Anonyymi
        Eräkettu kirjoitti:

        Vihamielinen reaktio... Hmmm.

        Eukkojen mukaan miehelle pitää kelvata minkälainen petolinnun perse thansa..

        Otan sen ulkoisesti ja sisäisesti kauniin naisen.

        Vanhat naiset yleensä on lähinnä ankeuttajia.

        Hanki pumpattava


    • Perkel

      Jos on toinen pillunhuuli huomattavasti pidempi :D

    • sisältäkaunis

      Harvoin oon nähny ulkoapäin rumaa ihmistä. Sisältä rumia olen kyllä nähnyt moni ja sellaisia löytyy ihan mun kaveripiiristä.

      Mun mielestä rumaa on muiden haukkuminen (saa semmoisen vaikutelman että ois epävarma ittestään). Halpa huoramainen käyttäytyminen (pelkkää alapääl ajattelua, koko aika etsitään uusia yhdenillan juttuja, pelkkää seksist puhumista jne.). Sit en tykkää miehekkäästä käyttäytymisest esim. joka toinen sana kirosana tai koko aika tappelemassa. Myös jos joka viikonloppu juo ittensä ihan sekasin on vähän teinimäistä.

      Kyllä yhden illan jutuks kelpaa semmonen muita tuomitseva tyhmä muija, mut sit ku miettii ni kyllä vaimon pitää olla kaunis sisältäkin.

    • ollienko

      Ruma on vittumainen akka, ja nätti voi olla kuka vain kun on sydäntä, geeneilleen ei kukaan mitään voi.

    • Tarkemminkatsoen

      Median kautta (elokuvat, TV-sarjat jne...) kauneusihanteemme vastaa yhä vahvemmin länsimaisia kauneusihanteita. Tämän seurauksena yhä useampi täysin normaalinkin näköinen suomalainen nainen näyttää suorastaan rumalta. Samaa ilmiötä vahvistaa myös ulkomaanmatkailu: nuorena miehenä ensimmäisellä Eestin-matkallani uimarannalla oivalsin, että suomalaisilla naisilla on poikkeuksellisen lyhyet jalat. Ruotsin vierailujen jälkeen suomalaiset naiset näyttävät silmiinpistävän aasialaisilta leveiden kasvojensa, jäyhän tukkansa, tihrusilmien mongolipoimun ja edellä mainitsemiensa lyhyiden jalkojen takia. Häiritsevintä on ehkä kuitenkin se, että monilla naisistamme ei ole ollenkaan vyötäröä vaan he ovat poikamaisen tasapaksuja vyötärön kohdalta. Suomalaisten kasvojen piirteetkin ovat melko rumat verrattuna länsimaisiin kauneusihanteisiin ja erityisen rumat verrattuna ruotalaisten naisten kuvan kauniisiin kasvoihin. Muita rumia piirteitä ovat naisten paksut niskat (kauniilla naisella on siro kaula) ja ihon läpi töröttävät jänteet ja nivelet (esim. voimakkaasti ulkonevat ranneluut ja pattipolvet on parasta peittää vaatetuksella). Jos kauneusihanteemme tulisivat Aasian suunnalta, niin suomalaiset naiset olisivat vahvoilla, mutta kyun ihanteena on germaanin näköinen ruotsalainen nainen, niin mies tarvitsee oluen tai kaksi ennen kuin suomalainen nainen alkaa vaikuttaa ollenkaan puoleensa vetävältä.

      • samahuomiomiehistä

        Joo, samoin ulkomailla on aina kumman hyvännäköisiä miehiä verrattuna suominörtteihin ja läskeihin olemattomine hiuksineen ja tympeine ilmeineen.


      • etelänkomistus

        Kreikkalaiset sukujuuret omaava mies on todellakin huh niin ilo silmälle ja iloinen & mukava luonne lisäksi niin melkoisen vastustamaton paketti on vastassa :)


      • TotuusPohjaa

        Tuo on täyttä potaskaa, paljon matkustelleena täytyy sanoa että tuo väite virolais,- ja ruotsalaisnaisten paremmuudesta on laajalti levinnyt myytti.

        Suomalaisnaiset eivät merkittävästi eroa muista skandinaaveista (teknisesti ottaen suomalaiset ovat ugrilaista syntyperää) mutta etenkin ruotsalaisten ja virolaisten kanssa suomalaisilla on paljon yhteneväisyyksiä mitä tulee fyysiseen olemukseen.

        Mutta se ratkaiseva tekijä mikä erottaa suomalaiset naiset muista on piirteiden puhtaus, suomalaiset naiset ovat raikaskasvoisempia ja heidän tyylinsä on paljon luonnollisempi, kun taas etenkin ruotsalaisnaisten keskuudessa on yleistä tämä Jenkeistä lähtöisin olevien ulkonäkösuuntausten ihannointi. Heidän ulkonäköihanteensa on mahdollisimman feikki ja kokonaisuudessaan luonnoton, johon kuuluu muun muassa suuret silikonirinnat, vahva ehostus, tekorusketus, -kynnet ja ripset, hiuslisäkkeet ja seksikäs, joissain tapauksissa jopa suoranaisen mauton, pukeutumistyyli.

        Suomalaisnaiset ovat vaatimattomampia ja hillitympiä, tämä ei ole lainkaan huono asia. Sanonta Less is more pätee tässäkin asiassa, toki sieltä aina poikkeuksiakin löytyy, mutta noin keskimäärin suomalaisnaisilla on enemmän tyyliä kuin ruotsalaisilla tai virolaisilla naisilla, joiden tyyli on usein yli-ampuvan mauton ja pornahtava. He käyttävät aivan liikaa meikkiä ja ovat yleensä läpikäyneet useita kauneuskirurgisia operaatioita. Heidän tyyli-ikoneita ovat Kim Kardashian ja muut tabloid-julkkikset, siksipä etenkin ruotsalaisnaiset ovat kuin karikatyyrihahmoja, kulahtanut barbie-look on siellä in.

        Omaan silmään sellainen tyyli ei näytä hyvältä, lisäksi tykkään siitä että suomalaisnaisilla on pehmeämmät piirteet kuin naapurimaiden naisilla. Suomalaisilla on yleensä pehmeät ja naiselliset kasvonpiirteet, korkeat poskipäät, pieni leuka, ovaali tai pyöreä kasvojenmuoto, pieni nenä ja naisellisen muodokas vartalo. Jalkojen lyhyys suhteessa muuhun vartaloon ei haittaa, naisen ei tarvitse olla metrisääri, ollakseen kaunis. Monet muut hyvät ominaisuudet kompensoivat paria inhimillistä vikaa, joita löytyy ihan kaikilta.

        Kokonaisuudessaan suomalainen nainen on paras vaihtoehto, aina se ruoho toki näyttää olevan vihreämpää aidan toisella puolen, mutta siellä toisella puolella käyneenä voin sanoa että ei ne muiden maiden naiset ole sen kummempia. Eri variaatiot ovat vain hyvästä, mutta maailmaa kiertäneenä niitä suomalaisnaisten ominaisuuksia osaa arvostaa ihan eri tavalla.


      • Anonyymi
        TotuusPohjaa kirjoitti:

        Tuo on täyttä potaskaa, paljon matkustelleena täytyy sanoa että tuo väite virolais,- ja ruotsalaisnaisten paremmuudesta on laajalti levinnyt myytti.

        Suomalaisnaiset eivät merkittävästi eroa muista skandinaaveista (teknisesti ottaen suomalaiset ovat ugrilaista syntyperää) mutta etenkin ruotsalaisten ja virolaisten kanssa suomalaisilla on paljon yhteneväisyyksiä mitä tulee fyysiseen olemukseen.

        Mutta se ratkaiseva tekijä mikä erottaa suomalaiset naiset muista on piirteiden puhtaus, suomalaiset naiset ovat raikaskasvoisempia ja heidän tyylinsä on paljon luonnollisempi, kun taas etenkin ruotsalaisnaisten keskuudessa on yleistä tämä Jenkeistä lähtöisin olevien ulkonäkösuuntausten ihannointi. Heidän ulkonäköihanteensa on mahdollisimman feikki ja kokonaisuudessaan luonnoton, johon kuuluu muun muassa suuret silikonirinnat, vahva ehostus, tekorusketus, -kynnet ja ripset, hiuslisäkkeet ja seksikäs, joissain tapauksissa jopa suoranaisen mauton, pukeutumistyyli.

        Suomalaisnaiset ovat vaatimattomampia ja hillitympiä, tämä ei ole lainkaan huono asia. Sanonta Less is more pätee tässäkin asiassa, toki sieltä aina poikkeuksiakin löytyy, mutta noin keskimäärin suomalaisnaisilla on enemmän tyyliä kuin ruotsalaisilla tai virolaisilla naisilla, joiden tyyli on usein yli-ampuvan mauton ja pornahtava. He käyttävät aivan liikaa meikkiä ja ovat yleensä läpikäyneet useita kauneuskirurgisia operaatioita. Heidän tyyli-ikoneita ovat Kim Kardashian ja muut tabloid-julkkikset, siksipä etenkin ruotsalaisnaiset ovat kuin karikatyyrihahmoja, kulahtanut barbie-look on siellä in.

        Omaan silmään sellainen tyyli ei näytä hyvältä, lisäksi tykkään siitä että suomalaisnaisilla on pehmeämmät piirteet kuin naapurimaiden naisilla. Suomalaisilla on yleensä pehmeät ja naiselliset kasvonpiirteet, korkeat poskipäät, pieni leuka, ovaali tai pyöreä kasvojenmuoto, pieni nenä ja naisellisen muodokas vartalo. Jalkojen lyhyys suhteessa muuhun vartaloon ei haittaa, naisen ei tarvitse olla metrisääri, ollakseen kaunis. Monet muut hyvät ominaisuudet kompensoivat paria inhimillistä vikaa, joita löytyy ihan kaikilta.

        Kokonaisuudessaan suomalainen nainen on paras vaihtoehto, aina se ruoho toki näyttää olevan vihreämpää aidan toisella puolen, mutta siellä toisella puolella käyneenä voin sanoa että ei ne muiden maiden naiset ole sen kummempia. Eri variaatiot ovat vain hyvästä, mutta maailmaa kiertäneenä niitä suomalaisnaisten ominaisuuksia osaa arvostaa ihan eri tavalla.

        En nyt olisi niin varma tuosta suomalaisten naisten naisellisuudesta päinvastoin tosi usein kuulee puhuttavan siitä kuinka maskuliinisia suomalaiset naiset ovat - isoja, harteikkaita ja vahvoja, myös luonteeltaan. Toki löytyy myös naisellisuus mutta paljon myös niitä maskuliinisia, jotka pukeutuvatkin sillä tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt olisi niin varma tuosta suomalaisten naisten naisellisuudesta päinvastoin tosi usein kuulee puhuttavan siitä kuinka maskuliinisia suomalaiset naiset ovat - isoja, harteikkaita ja vahvoja, myös luonteeltaan. Toki löytyy myös naisellisuus mutta paljon myös niitä maskuliinisia, jotka pukeutuvatkin sillä tavalla.

        Uskoisinpa, että harva suomalainen mies elättäisi muijaansa, olis se vaikka kuinka kaunis tai ruma. Töihin vaan maksamaan yhteisiä velkoja ja mitä pukeutumiseen tulee, pakko olla kunnon kuteet: muija vie kakarat hoitoon kävellen tai bussilla, muija hakee samalla viisiin kakarat hoidosta ja kantaa vielä lisäksi ruokakassit himaan. Ei siinä oikein piikkareissa ja minihameessa tunne oloaan hyväksi. Mitä tekee mies? Hyppää aamulla autoon ja ajaa kilometrin päähän töihin ja tulee autolla himaan valmiiseen ruokapöytään, ei ole deororantti pettänyt.


    • hgkgjgk

      Ihmettelen tällaisia kommentteja, joissa viitataan ulkoisiin ominaisuuksiin (okei, rumuudesta kyse). Silti kuulostaa epäreilua nämä "toinen pilluhuuli pidempi ku toinen", "kyömynenä, joka ei sovi muuhun"... aivan kuin näihin ominaisuuksiin voisi vaikuttaa muuten kuin leikkauksilla.

      • tahtoohetitietää

        Minkähälaista nenää tuolla kyömynenällä yleensä tarkoitetaan?Isoa vai?


      • ooämgeemitälogiikkaa

        Täh? Kyse oli millainen nainen on ruma, ja sittenkö ei saisi kertoa ulkoisia ominaisuuksia? Ei tässä haeta mikä sinun mielestäsi olisi oikea vastaus, vaan mitä ihmiset yleensä ajattelevat rumaksi. Kyömynenä on minustakin todella ruma naisella, eihän sillä ole merkitystä leikkaako sen vai ei, ruma se on.


      • oonkokoskaanähny

        Minkälainen on kyömynenä??


      • Anonyymi
        ooämgeemitälogiikkaa kirjoitti:

        Täh? Kyse oli millainen nainen on ruma, ja sittenkö ei saisi kertoa ulkoisia ominaisuuksia? Ei tässä haeta mikä sinun mielestäsi olisi oikea vastaus, vaan mitä ihmiset yleensä ajattelevat rumaksi. Kyömynenä on minustakin todella ruma naisella, eihän sillä ole merkitystä leikkaako sen vai ei, ruma se on.

        Minkäs sille nenälleen voi. Se on semmonen, miksi se on muovautunut itsestä riippumattomista syistä, vähän niinkun jalkaterän kasvu, et voi sille mitään. Jos sinä rakastuisit palavasti johonkin ja sillä olis kotkan klyyvari tai kunnon suomalainen pottunokka, pakottaisitko sen nenäleikkaukseen? Kertoisitko itsestäsi, oletko oikea adoniksen mallikuva?


    • vaaleansininenpääbyrä

      Ei ole rumia naisia, on vain ihmisiä, joiden ulkonäkö ei vetoa.

    • Texwillerinhoitoja

      Amurin iso-römpsä on ruma. Tyylitaju puuttuu, samoin ulkonäkö ja hyvä luonne.

    • fpkgiohiog

      Ylpeä on aina ruma

    • poikamiespoikamies

      No hyvin valtava ylipaino tekee ihmisestä ruman. Pieni pyöreys tms ei tee vielä ihmisestä rumaa.

      Huomattavan paljon tatuointeja tai lävistyksiä, tai hyvin poikkeava pukeutuminen, kummallisen väriset hiukset. Siis sellainen totaalinen epäluonnollisuus on ällöä.

      Kiroilu, syljeskely, mauttomat jutut, töykeys, saavat kenet tahansa näyttämään rumalta, vaikka pinnalta kuvassa näyttäiskin nätiltä.

      Jos on todella huono iho, niin valitettavasti se on aika rumaa. Se ei haittaa, jos iän myötä on ryppyjä. Sen sijaan paha akne on ikävän näköinen, samoin pahat arvet yms.

      Toisaalta... Exälläni (erityisen mukava nainen, yhä ystäväni) on syövän takia leikattu toinen rinta pois, ja hänellä on mielestäni kaunein rintakehä mitä olen koskaan nähnyt. Että ei asiat ole kuitenkaan niin mustavalkoisia, kun ihmisiin tutustuu!

      • Nainenhämeestä

        Minä naisena olen kyllä sitä mieltä että todella rumia ihmisiä on hyvin vähän. On vain paljon ihan tavallisen ja vaatimattoman näköisiä mutta se ei tee vielä rumaksi ketään.


      • mikääeikelpaa

        Ei ihme,että olet poikamies.


    • jokumies83

      Itteeni ei vetoa yhtään ulkonäöllisesti: hoikka (lauta), kapea naamaisuus, kapea nenä, vinosilmät, tatskat, lävärit, luut näkyy selvästi.
      Luonteessa tympeys, ilkeys, nokka pystyssä käveleminen, narsisti, määräilevä, jne.

    • Ronkeliäijähämeestä

      Neuvona näin vanhempana äijänä antaisin,että pysykää aina suurin piirtei sellasessa joka on teitä miellyttäny nuorempanaki esim.jos tykkää hoikasta,pitäydy siinäjne,.Ei kannata yrittää väkiste olla ulkosesti vähän viehättävän kans.Ei meinaten toimi,pitemmän päälle,kokeiltu on.Ja reilusti miestä nuorempi aina,ei noi vanhat lumppukasat kovinkaan hyviä höylättäviä ole.Rupee olee kremppaa vähä joka puolella niillä,isoäiti ikäsillä..Ja kaiken moisia luonnevikojakin ja sairauksia niillä,vaikeita tapauksia kertakaikkisesti!Tarpeeks kauan ku ettii,nii eteen tulee ja eteen ottaa ennenpitkään,uskokaa vaan.Kannattaa olla ronkeli,luonteenki suhteen.Liian "helppo" ei hyvä,mutta hyväsydämminen ja leppoisa,se on siinä.Liikaa ei saa vaatia,ellei sit itte mr.täydellinen.Työtäpelkäämätön ja työssä oleminen ikans tärkeetä,kuka sitä laiskaa kattelee.Oma elämä ku kunnossa,niin ihan taatusti lykästää!

      • Faktoja

        On ymmärrettävää että evoluutio-biologisista syistä miehet ovat viehättyneitä itseään huomattavasti nuoremmista naisista, mutta tosiasiassa vain hyvin pieni osa miehistä pystyy saamaan itselleen nuoren naisen. Ainoastaan korkean statuksen miehillä, joilla on rahaa ja valtaa, on rajattomat mahdollisuudet valita minkälaisen naisen he haluavat. Muut joutuvat laskemaan rimaansa alemmaksi saadakseen kumppanin.


      • tildatautinen
        Faktoja kirjoitti:

        On ymmärrettävää että evoluutio-biologisista syistä miehet ovat viehättyneitä itseään huomattavasti nuoremmista naisista, mutta tosiasiassa vain hyvin pieni osa miehistä pystyy saamaan itselleen nuoren naisen. Ainoastaan korkean statuksen miehillä, joilla on rahaa ja valtaa, on rajattomat mahdollisuudet valita minkälaisen naisen he haluavat. Muut joutuvat laskemaan rimaansa alemmaksi saadakseen kumppanin.

        Voi kyllä useinkin sitten miettiä,että millä perusteella nuori nainen OIKEASTI on vanhemman miehen kanssa.


      • ihmeitätapahtuu
        tildatautinen kirjoitti:

        Voi kyllä useinkin sitten miettiä,että millä perusteella nuori nainen OIKEASTI on vanhemman miehen kanssa.

        Yleensä rahan, se on totuus mutta poikkeuksiakin toki löytyy, tunnen itse pariskuntia joilla on suuri ikäero ja niissä mies ei ole varakas ollenkaan vaan tavallinen duunari.


      • Anonyymi
        Faktoja kirjoitti:

        On ymmärrettävää että evoluutio-biologisista syistä miehet ovat viehättyneitä itseään huomattavasti nuoremmista naisista, mutta tosiasiassa vain hyvin pieni osa miehistä pystyy saamaan itselleen nuoren naisen. Ainoastaan korkean statuksen miehillä, joilla on rahaa ja valtaa, on rajattomat mahdollisuudet valita minkälaisen naisen he haluavat. Muut joutuvat laskemaan rimaansa alemmaksi saadakseen kumppanin.

        Höpöhöpö. Nuoruudesta viehättyminen on pelkkää biologiaa, mutta parisuhteeseen ei todellakaan mennä eikä kumppania valita minkään pelkän biologian perusteella. Muut asiat vaikuttavat PALJON enemmän. Paljon enemmän nuoruutta vaikuttavat ihminen itse, millaiset kasvonPIIRTEET hänellä on, minkä tyylinen ihminen. Nuoruus ei muuta ihmistä muuksi mikä hän on, eikä saa rakastumaan.


      • Anonyymi

        Höpöhöpö! Vai että oltava reilusti miestä nuorempi, mikäs sinä olet sen sanelemaan? Ettet vaan itse olisi vanha kremppaantunut ukko joka ei kiinnosta naisia? Minä olen ainakin ihmisen kanssa jonka kanssa aidosti viihdyn ja nautin, ja joka pitää minusta aidosti. Naurettavaa ajatella että naisen tehtävä olisi vain miellyttää miestä pelkällä ulkonäöllään. Ihmisessä on paljon muutakin, be jotka eivät sitä tajua pysykööt poissa.


    • Hiusfetissikö

      Epäsymmetriset kasvot, sian nappisilmät, lyhyet värjätyt hiukset, huonot hampaat, roikkuvat suupielet/posket, pottunenä, jenkkakahvat, lattea takamus...
      Onhan näitä ja pätevät kai myös miehiin ?
      Omasta mielestäni hiukset on asia mihin nainen pystyisi helposti vaikuttamaan positiivisessa mielessä, en itse pidä siitä että naisella on lyhyet poikamaiset hiukset.
      Esim. jos olisi identtiset kaksoset joista toisella olisi pitkät "naiselliset" hiukset ja toisella lyhyet (yleensä vieläpä värjätyt) hiukset, niin jo tuon perusteella valkkaisin ehdottomasti pitkähiuksisen.
      Naisen tulee näyttää ennenkaikkea naiselta, ei pikkupojalta.

      • Ruminkaikista

        Ihan kuin mut olisit kuvannut. Jepjep ei tarvi ihmetellä etten ketään ole ikinä kiinnostanut edes nuorempana. Eikä auttais asiaa vaikka olis pitempi fleda. Ruma on ruma vaikka mitä tekis. Ehkä jos olis rahaa, niin vois leikauttaa itsensä ihmisen näköiseksi..pitänee jatkaa lottoamista


    • fdhfgjfgjfgjfj

      Mielestäni ruma ihminen aloittaa tällaisia ketjuja ja näkee muissa ihmisissä rumaa.

    • Anonyymi

      apinan näköisiä näkyy liikkeellä olevan, hyi.....

      • Anonyymi

        Ja sä olet se kuvottavin punaperse paviaani kun nostat jatkuvsti näitä naisia arvottavia vanhoja ketjuja esiin. Hyi hyi ja thyi.


      • Anonyymi

        Kuten sinä


    • Anonyymi

      Aasialaiset naiset. Muodottomia, pätkiä. Ei meinaa erottaa siskoa veljestä Hui

    • Anonyymi

      Sellainen joka ei koskaan saa miestä ja turpa on paskan näköinen. Mukava luonne ja uskollisuus ei kiinnosta miehiä.Ainoastaan ulkonäkö.

      • Anonyymi

        Naisiakaan ei kiinnosta tuollaiset miehet. Olkoot yksin vaa kaikki ulkonäön perässä juoksevat pinnalliset niljakkeet


    • Anonyymi

      En ole koskaan kelvannut miehille. Kukaan ei ole edes halunnut tutustua. On mussa kuitenkin yksi ulkoisesti kaunis asia. Naama ei ehkä niin. Silmät ovat mielestäni rumat. Olen ollut aiemmin urheilullinen nykyään vähemmän ja se näkyy. Yritän kuitenkin käydä ryhmäliikunassa kun vaan mahdollista.Olen kuitenkin hellä,romanttinen ja uskollinen. En ole haihattelija. Ei kiinnosta miehen rahat ainoastaan mies itse ja rakkaus. Olen myös yhden miehen nainen enkä ole kiinnostunut kun yhdestä ihmisestä. En kelpaa koskaan olen sen jo hyväksynyt. En hae ketään.

    • Anonyymi

      Ruma mieleltään on kostonhimoinen, toisen mustamaalaaja, selkään puukottaja. Petollinen, käytös ja puheet ristiriitaisia. Pahantahtoinen, skeptinen, negatiivinen ja riitelevä, jonka kanssa vaikea sopia asioita.

      • Anonyymi

        Ahas sää oot käyny ikäväpalstalla lueskelemassa akkojen viestei.


      • Anonyymi

        Ruma mieli ei näy aina päällepäin, tuollainen henkilö osaa manipuloida toisia, saattaa antaa toisenlaisen kuvan itsestään toisille ja niille, joista ei pidä, haukkuu selän takana ja tekee olon tukalaksi samassa paikassa. Itsellä oli työpaikkakiusaaja, jota muutamat kehui mulle mukavaksi ja tykkäsivät, kun se nauroi paljon. Mulle ei ollut mukava ja teki olon tukalaksi, ei tehnyt töitään niinkuin piti, teetätti omia töitään noilla kavereillaan. Ne kaverit tais huomata sitten vasta, kun mut siirrettiin toiseen työpisteeseen, ett olivat avittaneet tuota työpaikkakiusaajaa saamaan mut pois tuosta työpisteestä, ottivat etäisyyttä tuohon kiusaajaan.


    • Anonyymi

      Tatuoitu, 24/7 salilla viihtyvä fitness hörhö, narsisti, siiderivalas, mt- häiriöinen ja siipeilijä. Taitaa lista olla loputon, jos asiaan viittis perehtyä. Mut noi nykyajan villitykset ny alkuun riittäköön.

    • Anonyymi

      Mustasurma!
      Tummahiuksinen kanankoivet omaava länkisääri. Hampaat vääntyneet eteenpäin.
      Ihan sika ruma nainen!
      Mutta ei tiedä näistä nykyjutuista, onko kuitenkin mies!!??? 😂😂😂😂

      • Anonyymi

        Tai vaaleahiuksinen porsaankasvoinen, punakka ja lihava, kaakattava ilmestys jolla myös hampaat vääntyneet. Ihan SIKAruma myös


    • Anonyymi

      Niinku se laulaja Vicky .. jokin mut tosi laiha. Siitä pisteet.

    • Anonyymi

      Joo mulle joku sano että en tykkää hänestä koska iso nenä. Hei, se on kokonaisuus, ei yksittäiset piirteet. En ole täydellinen mutta tuossa keississä pienoinen tasoero mun puolelle. Ei päättynyt kauniisti tuo juttu.

    • Anonyymi

      Söpöys parempi naisilla kun komeus.

    • Anonyymi

      Pienet tissit tekee naisesta ruman.

      • Anonyymi

        No kyllä olet helvetin yksinkertainen paukapää. Tuollaiset kommentit tekevät miehestä automaattisesti ruman.


    • Anonyymi

      Sellainen joka ei miellytä esteettistä silmää.
      Sama pätee kaikkiin muihinkin asioihin.
      Sano sinä millainen on ruma talo, ruma puu, ruma kukka, ruma ilma,
      ruma auto, ruma vaate, ruma kaluste, ruma tapetti,
      ja viimeisenä muttei vähäisimpänä, ruma mies?

    • Anonyymi

      Sehän se sulle mieleen tuli, entäs äklö mies, millanen lienee...

    • Anonyymi

      Savonlinnassa on kaikki naiset niin rumia, eläintarhassa näkee viehättävämpiä apinoita. Ne ovat lihavia, ilkeitä, epäsiistejä. Erityisesti pitää sanoa ilkeys, miten voi olla niin ilkeitä ihmisiä täällä. Siskoni on tyypillinen ruma, ja niin helvetin häijy, hän pitää haastaa riitaa. Hän pitää miehet joilla on iso muna ja osaavat tapella. Hän mielellään haastaa riitaa ihmisten kanssa kun roteva poikaystävä puolustaa sitä. Hän ei käy töissä minun pitää elättää sitä

      • Anonyymi

        Mitäs elätät


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ruma nainen on mieleltään ruma "pahantahtoinen".

    • Anonyymi

      Tatskattu ja sheivattu kroppa on aika lailla pilattu esteettisesti

    • Anonyymi

      Tyrkky, joka paljastelee itseään joka välissä ja kuvassa. Yltä päältä tatuoitu, sekavan ja sotkuisen näköinen nainen. Tällätty pakkelinaama, jolla kaikki on feikkiä. Tekohuulet, tekorinnat, tekoperse, tekotukka, tekokynnet ja piirretyt kulmakarvat. Kerjää ja rääkyy miesten huomiota. Alhainen älykkyysosamäärä kruunaa paketin.

      • Anonyymi

        JUURI NIIN


      • Anonyymi

        Minusta tämä kuulostaa hyvältä. Jos isot tissit, laiha, hyvä peppu ja mielellään blondi, niin tällainenhan on ihanan seksikäs!


    • Anonyymi

      Minä olen ruma nainen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      287
      3192
    2. 202
      2898
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2484
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      223
      1958
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      14
      1392
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1298
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      162
      1231
    Aihe