päästä kilttejä ja kunnollisia miehiä päälleen ähkimään? ;______;
Miksi naiset eivät
9
<50
Vastaukset
- onkokilttihamonen
Missä ne kiltit miehet asustaakaan.
- kläökäöläöläköä
Kiltti ja kunnollinen mies ei halua ähkimään vaan parisuhteeseen. Ähkiminen tulee sitten parisuhteen mukana.
- vainätmi
Minä olen jo unohtanu mite pannaan.
- mmmmmmmmmmmmm
Kukaan ei ole niin idiootti että unohtaisi miten pannaan.
- Nautintoakummallekin
Ähkiminen kuulostaa vastenmieliseltä. Haluan rakastella hyvän miehen kanssa.
- Komppaan
Näin miehenä olen täysin samaa mieltä, hyvä nainen se olla pitää. Sielujen sympatiaa pitää olla ja halua johonkin syvempään.
- hahhaaaaa
Oletko ex pua? Siis trollii! Trollii!
- oooooooooooo
hyvä pano tulee vain yhteispelil.
- Tajutkaa.herätkää
KOITA JO TAJUTA!!! KILTTEYS EI KIIHOTA!!!! NAISEN PITÄÄ OLLA KIIHOTTUNUT ETTÄ VOI NAIDA!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18013558
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585483Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454930Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493709Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402853Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1201791Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3721697Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371525