Olen opiskelija ja nyt kesällä työtön. En käy kesän aikan juuri missäään tai tee mitään. Kaupassa tietenkin käyn joskus ja kävelyllä joskus satunnaisesti ja joskus käyn katsomassa vanhempiani, mutta muuten olen aina kotona. Minulla ei myöskään ole muita kavereita kuin opiskelukavereita, joita en nyt kesällä näe. Olen naisten mielestä varmaan aika tylsä ihminen.
En käy missään
6
82
Vastaukset
- YksLuuseri
Minäkään en käy missään enkä edes opiskele. Mahdollisuudet törmätä naisiin on 0 mut ei ne minusta muutenkaan kiinnostuisi. Kuka nainen nyt muka haluis näin tylsä miehen jonka elämässä ei tapahdu koskaan mitään mielenkiintoista.
- josrahaaeioo
Miksette käy ilmaistapahtumissa
- activate.yourself
Tuttu tilanne, pitäisi koittaa aktivoitua ja osallistua harrastuksiin, esim liikunta tai mitä vain..
- ätmel
Mitä opiskelet? Alasta riippuen voit keksiä tekemistä, joka tukee oppimistasi/osaamistasi/verkostoitumistasi tms.
- 2318811
Kun opiskelin niin kävin kesätöissä aina enkä ehtinyt käymään misssään. Muut isko naisia niin minä olin vaan töissä tienaamassa ja kotona huilaamassa. Nyt jälkeenpäin se oli hyvä koska sain vakityöpaikan sieltä missä olin kesätöissä. Nyt on rahaa mutta ei naista.
- jfjkkuyfzcj
So?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944