Nähdään pari kertaa kuukaudessa. Olemme molemmat olleet sitä mieltä että ihan,hyvä että molemmilla on omat elämät mutta ei olla muiden kanssa. Pari viimeistä kertaa mies on ollut jotenkin outo, iloinen kun tulen. Välillä mietteliäs ja ehkä hermostunutkin. Katsoo minua hymyillen, kiusottelee jne. Silmät nauraa. Liekö rakastunut vaiko suunnittelemassa eroa. Kun eron hetki koittaa mies on yleensä aika äreä ja kiukuttelee milloin mistäkin. Ei minulle tai minusta vaan ikää, kuin purkaisi pahaa oloaan. Itse olen kuin puukko olisi painettuna kurkkua vasten, tekee niin tuskallisen pahaa lähteä pois.
Mies on vähentänyt viestittelyä päivien mittaan.
On mustis, pelkää että petän häntä vaikkei hänkään mikään neitsyt ollut kun tapasimme. Kuitenkin olemme lupautuneet olla uskollisia.
En tiedä enkä uskalla kysyäkään mitä mies miettii. Joko eroa tai sitä että muuttaisin hänen paikkakunnalleen.
Erossa oleminen alkaa vaan tuntumaan liian tuskalliselta, minusta.
Kun näemme ajattelen etten koskaan,koskaan halua luopua tuosta miehestä.
en tiedä kestänkö erossa olemista
4
153
Vastaukset
- Itseronpartaalla
En tiedä paraneeko luottamus välillänne sillä, että muuttaisit hänen luokseen? Voihan se olla, että hän onkin sairaalloisesti mustasukkainen eli rupeaa hallitsemaan ja rajoittamaan menojasi, kun muutat hänen luokseen. Jos jo nyt ette osaa tai uskalla keskenänne puhua, niin miten osaatte jatkossa? Avoimuus, puhuminen sekä etänä etenkin se hyvä ja sopivaksi koettu yhteydenpitomuoto ja omissa lupauksissa pysyminen on se askel siihen luottamisen suuntaan asuittepa saman katon alla tai erillään pitkänkin matkan päässä.
- appppp
Sinäpä sen sanoit. Mustasukkaisuus. Itse en ole, mutta hän on. Olen kuitenkin mennyt menojani kuten haluan. Jos ei sitä kestä niin ei kestä.
- hamsutin
Kyllä olisi hyvä jos kysyisit asioista jotka vaivaavat mieltäsi. Kun hetki tuntuu oikealta, kysy. Älä kovistele vaan pysy ihan rauhallisena.
Tietysti tuntuu vaikealta kysyä koska tapaatte harvoin etkä haluaisi hukata aikaa ottamalla vakavempia asioita puheeksi. Mutta entä jos hänkin haluaisi ottaa itseä vaivaavia juttuja esille? Ehkä hän juuri siksi on hermostunut kun eron hetki lähestyy? - AvoinKeskusteluAsioista
Hyvän suhteen perusta on puhuminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,252114Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.921935Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e881911MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,131613Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4881476Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S11474Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu241437Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?481277Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.731144Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas351139