en tiedä kestänkö erossa olemista

molempipahempi

Nähdään pari kertaa kuukaudessa. Olemme molemmat olleet sitä mieltä että ihan,hyvä että molemmilla on omat elämät mutta ei olla muiden kanssa. Pari viimeistä kertaa mies on ollut jotenkin outo, iloinen kun tulen. Välillä mietteliäs ja ehkä hermostunutkin. Katsoo minua hymyillen, kiusottelee jne. Silmät nauraa. Liekö rakastunut vaiko suunnittelemassa eroa. Kun eron hetki koittaa mies on yleensä aika äreä ja kiukuttelee milloin mistäkin. Ei minulle tai minusta vaan ikää, kuin purkaisi pahaa oloaan. Itse olen kuin puukko olisi painettuna kurkkua vasten, tekee niin tuskallisen pahaa lähteä pois.
Mies on vähentänyt viestittelyä päivien mittaan.
On mustis, pelkää että petän häntä vaikkei hänkään mikään neitsyt ollut kun tapasimme. Kuitenkin olemme lupautuneet olla uskollisia.
En tiedä enkä uskalla kysyäkään mitä mies miettii. Joko eroa tai sitä että muuttaisin hänen paikkakunnalleen.
Erossa oleminen alkaa vaan tuntumaan liian tuskalliselta, minusta.
Kun näemme ajattelen etten koskaan,koskaan halua luopua tuosta miehestä.

4

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itseronpartaalla

      En tiedä paraneeko luottamus välillänne sillä, että muuttaisit hänen luokseen? Voihan se olla, että hän onkin sairaalloisesti mustasukkainen eli rupeaa hallitsemaan ja rajoittamaan menojasi, kun muutat hänen luokseen. Jos jo nyt ette osaa tai uskalla keskenänne puhua, niin miten osaatte jatkossa? Avoimuus, puhuminen sekä etänä etenkin se hyvä ja sopivaksi koettu yhteydenpitomuoto ja omissa lupauksissa pysyminen on se askel siihen luottamisen suuntaan asuittepa saman katon alla tai erillään pitkänkin matkan päässä.

    • appppp

      Sinäpä sen sanoit. Mustasukkaisuus. Itse en ole, mutta hän on. Olen kuitenkin mennyt menojani kuten haluan. Jos ei sitä kestä niin ei kestä.

    • hamsutin

      Kyllä olisi hyvä jos kysyisit asioista jotka vaivaavat mieltäsi. Kun hetki tuntuu oikealta, kysy. Älä kovistele vaan pysy ihan rauhallisena.
      Tietysti tuntuu vaikealta kysyä koska tapaatte harvoin etkä haluaisi hukata aikaa ottamalla vakavempia asioita puheeksi. Mutta entä jos hänkin haluaisi ottaa itseä vaivaavia juttuja esille? Ehkä hän juuri siksi on hermostunut kun eron hetki lähestyy?

    • AvoinKeskusteluAsioista

      Hyvän suhteen perusta on puhuminen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1827
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1213
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1156
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1129
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe