Hei olen nyt 16 vuotias ja joudun armeijaan 2 vuoden kuluttua. En ole yhtään halukas menemään, tosissaan pelottaa koko ajatus vaikka ei se elämä siinä olekkaan. Olen fyysisesti huonokuntoinen ja jos olen vielä Intin alkaessa, miten minun käy? Voidanko intistä lähettää kotiin sen takia ettei pysty tekemään mitään fyysisesti? esim. kaikki päätyy kesken koska kunto loppuu tai ei jaksa tehdä kuin max 2 punnerrusta tai vastaavaa jos ymmärrätte pointtini.. Entä voidaanko laiskuuden takia lähettää kotiin vai joutuuko siitä sivariksi?. Kuulin että nykyään kova syy millä pääsee pois on ettei pysty nukkumaan useaan päivään..? Niin paljon kysymyksiä ja niin vähän vastauksia. Auttakaa!!
Intti ahdistaa jo etukäteen
11
65
Vastaukset
- henrikijäs72
allergiapeite pyydä heti
pölynimuri - henrikijäs72
heitin mies olen ammusmies
tarkkaampuja olen
haavoitan en tapa - henrikijäs72
u r supersoldier
hi
u dont kill u flesh shoot
or gun - henrikijäs72
olen sotilas joka ei halua taopaa ottaa vaan panttivangiksi
- henrikijäs72
we dont kill u we get u prsison camp
work camp
- henrikijäs72
mihin ampua ettei tule paljon vahinkoa?
- Metsäkukkasia
Ilmaan,katso toki ettei sielläkään ole ketään edessä ennenkuin laukaiset.
- henrikijäs72
nukutusnuoli aseet käyh jos ei ammu sydmämmeen
- henrikijäs72
nukutusnuoli aseet käty jos ei ammu sydämmeen
- SotameisPaavo
Intissä löytyy huonokuntoisten osasto, ja lupaan, että jos sinne et pääse, niin tulet armeijasta ulos miehenä, ja paljon hyväkuntoisempana. Ei siitä ressiä kannata ottaa. Itekkin olin normaalia-alempi kuntoinen ja sain hyviä frendejä ja cooperi nousi heti 2700 :-)
nokkosihottuma toimii ! 20 v myöhemmin voit olla puolustusministeri !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa752873- 592831
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun172713- 412082
- 532061
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2792057Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211311- 421170
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo31114Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.961019