Au pair Kalmariin, Ruotsiin

NiilaRuotsissa

Hei,

Sinä reipas ja iloinen au pair, oletko vielä perhettä vailla? Me etsimme au pairia syksyksi ja talveksi Kalmariin, Ruotsiin. Olemme kolmihenkinen perhe, johon kuuluu minä ja mieheni, poikamme (1v 9kk), ja tietenkin siperian huskymme Nemo. Olemme muuttamassa Kalmariin Norjasta 1.9. sillä aloitamme työt Linnean yliopistolla tutkijoina. Tulemme siis pääosin asumaan Kalmarissa 1.4 tai 1.5 saakka jonka jälkeen muutamme Trondheimiin, Norjaan (jossa mahdollisuus myös jatkaa au pairina). Sanon nyt jo että pääosin, sillä mieheni projektiin kuuluu jonkin verran matkustelua, jonka vuoksi saatamme olla pätkiä joko Saksassa tai Kanadassa (se että lähdemmekö koko perhe vai vain mieheni selviää myöhemmin).

Näin ollen etsimme pelotonta, reipasta au pairia joka viihtyy lasten parissa niin ulkona kuin sisällä. Ajokortti ja kokemus lastenhoidosta on eduksi.

Ota mieluusti yhteyttä jos kiinnostaa.

Terveisin Sanna & ja muut

5

133

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oonie

Hei! Olisin kiinnostunut työskentelemään perheessänne aupairina! Olen tänä vuonna 20 vuotta täyttävä ja lukion päättänyt tyttö. Voit meilata minulle osoitteeseen [email protected]

• oonie

Osoite näköjään ei tullut kokonaisuudessaan. Osoitteeni on siis [email protected]. Pahoittelut virheestä.

• EnniM

Moi! Olisiko sinulla sähköpostia, johon voisi laittaa jonkinlaisen hakemuksen? Tähän en mielellään laittaisi yksityisyyden takia :)
      t. Enni

• niilaRuotsissa

• aupair

Vieläkö etsitte Au Pairia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      68
      1076
    2. 64
      1052
    3. 93
      827
    4. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      58
      823
    5. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      42
      678
    6. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      654
    7. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      50
      598
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      66
      575
    9. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40
      570
    10. Nainen joka haluaa miehen

Näyttää sen selvästi. Hommaa minihameet, pitkät hiukset, laihduttaa ja on iloinen sekä aktiivinen.
      Ikävä
      79
      563
    Aihe