Mitä tehdä?

Tahveli

Olen n. kuukausi sitten tavannut miehen ja ollaan tässä tutustuttu ja tehty kaikkea yhdessä. Nyt huomasin hänen whatsupinsa auki olevana, että hän kirjottelee jonkun naisen kanssa. Minua hiertää asia ja olen häneltä kysynyt, että onko hänellä peliä jonkun muun kanssa, ei kuulemma ole. Olen silti vakaasti sitä mieltä, että jotain heillä on ku känny piippaa koko ajan ja mies vastailee vähän niin kuin salaa. On myös ollut whatsupissa paikalla, mutta ei ole mun viestiä katsonutkaan :( Antaako asian olla näin suhteen alussa vai heivatakko koko tyyppi?

11

92

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arkileski

Itse miettisin, että jos heti suhteen alussa tulee epäilyjä toisen rehellisyydestä, minä antaisin jutun olla. Epäluottamus on huono alku suhteelle.

• gatsrgb

Totta... Epäluottamus on huono alku - myös niin, että jossei kykene luottamaan, vaan alkaa kytätä ja epäillä ilman mitään varsinaista aihetta! Kai ihmisellä voi olla ystävänäänkin toisen sukupuolen edustajia? Ja antaako kuukauden tuttavuus perusteen ajatella, että toinen on tilivelvollinen tekemistään? Outoa lukea tällaista uskottomuus-palstalta, kun ei kerran edes olla vielä parisuhteessa.

• simpukantytär

No tuota....juttelepa miehen kanssa. Itse en vielä kuukautta pidä yhtään minään seurusteluna, tutustumisena vain. Eihän ketään vielä kuukaudessa tunne. Mutta piippaileepa mitkä hyväänsä, niin kyllä niistä pitää voida puhua ja jutella, mikä ja miksi piippailee. Jos molemmat ovat vakavissaan tutustumassa, niin totta kai niistä piippailuista voi puhua ihan rehellisesti. Eikä mun mielestä kukaan ei edes sellainen, joka ei myöhemmin vieraissa käyntiä hyväksy, oikein sais ottaa kilaria kuukauden tutustumisaikaan, jos kaveri tutustuu myös toisiin ihmisiin. Mutta, jos ei asioista uskalla jutella aidosti ja avoimesti, niin itse en vaivautuisi tutustumaan sen enempi vastaavaan tyyppiin. Puhuisin asiasta, että hyväksyn toki muut mahdolliset muutkin tutustumiskuviot, mutta haluan, että kaikesta jutellaan alun alkaen rehellisesti ja avoimesti.

• Luottamusta

Avoimuus kaikessa on suhteen a ja o. Jos luottamusta ei tule, salailu ja takanapäin touhut jatkuu aina vaan. Rehellisen ei tarvitse mitään salailla. Hän voi kertoa avoimesti mistä on kysymys.

• iu9poök

Aloittajahan kirjoittaa, että mies on sanonut, ettei vehtaa kenenkään toisen kanssa. Aloittaja vaan näyttää päättäneen, että vehtaa. Ole siinä sitten avoin!?

• oppeliini1

Teillä molemmilla on omia ystäviä ja tuttuja ennenkuin tapasitte. On täydellisen luonnollista että ei halua jakaa kaikkia ystäviään toisen kanssa.
      Sinä olet vain yksi hänen muista ystävistään.

Anna ajan kulua, ehkä kuukausien päästä, jos näyttää siltä että olette henkisesti samalla aaltopituudella, ajattelette asioista samalla tavalla jne., teistä voi ehkä tulla läheisemmät ystävät ja haluatte viettää enemmän aikaa kaksistaan. Ehkä hän sitten haluaisi jakaa muitakin ystäviään sinun kanssa. Sinä samoin haluaisit jakaa omia ystäviäsi hänen kanssaan.

On erittäin väärin tunkea vieraan ( sehän tuo juuri tapaamasi kaveri on!) yksityiselämään. Hän kertoo siitä jos huomaa sinut sen arvoiseksi. Ei jokainen halua heti ensikättelyn jälkeen levitellä koko yksityielämäänsä jokaisen tietoon!

• pitääheivata

Pitää heivata. Sen takia että hän löytää rinnalleen ihmisen, joka ei kyttää ja uskottele itselleen koko ajan toisen pettävän. Seuraavan kerran muista, että myös parisuhteessa on jokaisella oikeus yksityisyyteen. Jos sellainen ei sulle sovi, on sun parempi olla ihan yksikseen.

• pelaajako

Niin, tässä ollaan taas asian äärellä: mitä itse hyväksyy toiselta, mitä ei.
      Jos jatkuvasti kuuluu piippauksia läsnä ollessasi, eikä vast.ottaja kommentoi sinulle mitenkään, niin on muitakin kierroksessa, eipä kannata kovin pitkään katsella moista touhua. Minulla 4 v. suhde alkoi miehen monilla ns. ystävillä, eikä ystävät ole kaikonneet tänäpäivänäkään patsi minä. Pelisäännöistä sovittiin heti alkuun, mutta mies ei välittänyt niitä noudattaa, on ns. ikuinen pelimies ja valheita ja selityksiä piisas...

• kylläjuttelen

Ei siinä mitään. Voihan sitä jutella siellä tuttujen kanssa muista asioista.
      Maailmassa on paljon muutakin kuin pelkkä parisuhde siihen kuuluu ihmisiä myös muilta elämän alueilta

• kokijako

Minä lopettaisin ja laskisin hänet piippailemaan rauhassa!

• Veksvain

Niin jättäsin minäkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      40
      2899
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2681
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      35
      2411
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1918
    5. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      31
      1719
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1513
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1213
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1025
    Aihe