Evijärven paikallistiestön tila on surkea

HIKX

Evijärven paikallistiestö on surkeassa tilassa. Tiet ovat kapeutensa lisäksi mutkaisia, kuoppaisia ja perustukseltaan huonoja. Mikä saisi Evijärven kunnassa valtaa pitävän KEPU:n päättäjät ymmärtämään tilanteen. Jokaisessa kylässä on korjattavaa tietä, mutta kuntapäättäjistä suuri osa höyryää jonkun älyttömän liikuntahallin kanssa. Hallihaaveen, jonka ovat nyt harhautusmielessä ristineet "monitoimihalliksi".
Esim. Jokikylässäkin riittäisi liikenneturvallisuuden nimissä paljon parannettavaa. Pinnoitettukin tie on kovin kapoinen. Kunnallispoliitikkojen moraali ei ole kovin korkealla, kun kuntalaisten turvallisuudesta ei välitetä, eikä parannusta tehdä. Tarvitaan ryhdistäytymistä ja joutavien haihattelujen jättämistä. Ryhdistäytykää KEPU:n päättäjät ja ajatelkaa kuntalaisille välttämättömän tiestön tilaa kuntalaisten liikenneturvallisuutta.

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ylli60

Kyllä homma muuttuu kun saatte uuden kunnanjohtajan!

• Kulaus

Mitenkäs se tilannetta muuttaa ? Samat kepulaistomppelit sen valitsevat, tai ovat jo valinneet juoksupojakseen.

• kippiss

Sama meno jatkuu...

• etumaa

Onko valittu jo? Vai missä vaiheessa mennään?

• ojaanajettu

Evijärveläiset ovat tunnetusti huonoja ajureita,paljon ikääntyneitä ja monelta suunnatkin hukassa eivät tiedä aina ovatko tulossa vai menossa.Ainut ratkaisu olisi jos tiet olisiva nelikaistaisia

• alamäkix

... tai ottas viinaa neljä pulloa vähemmän viikossa.

• Kosken

Puolueväki ei ainakaan ota......

• peräkammarista

Kohta siellä ei ole edes ajajia. Väki niin vähissä. Turhaa niitä teitä on kunnostaa, kun keski-ikä alkaa kuskeillakin olla 80 vuotta. Tiet riittää invamopoille.

• ongenkoukkumnbv

evijärven katiskakauppa on kylän surkein kauppa johtaja on paska

• fkjhjfss
    • Kaponen

Kapea on tie, vaan onneksi Hiace puoltaa !

• Kaponen

Tie on kapea, mutta onneksi Hiace puoltaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      121
      1825
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1618
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1175
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      46
      1052
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      949
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      866
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      866
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      800
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      788
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      777
    Aihe