Tatuoinnin poisto Helsingissä

Kisu_A

Onko kenelläkään kokemusta tatuointien poistosta laserilla. Mistä kandeis lähtee kysymään pk-seudulla? Onko miten hyvin lähtenyt? Montako kertaa vaatinut ja mitä on tullut maksamaan kaikenkaikkiaan? Mulla on punasävyinen kukka, kooltaan 10*15cm, jonka poistoa olen harkinnut..

5

635

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemustao

Se on hirmu kallista ite maksoin 20cm*20cm 900e

• Fossiili48

Ei kandeis poistattaa, vaan ottaa lisää ja sitten ihmetellä, missä kandeis otattaa pois nämä muutkin halvalla. Käyttäkää nyt hyvät ihmiset yläpäätänne, kun otatte näitä tatskoja.

• viisaseiotatatskaa

• PieleenhänSeMeni

Eirasta olen kuullut kovasti hyviä kokemuksia. Samoin Plastic Surgery Centeristä, mutta se on aika kallis, tosin siellä on ilmeisesti erikoislaser mitä muualla ei ole. Kysyin itse tarjoukset molemmista ja sain kummastakin asialliset vastaukset. Sen lisäksi ainakin Cityklinikka tekee poistoja Helsingissä.

Itselläni on myös punasävyinen tatuointi jota haluaisin vaalentaa niin että sen voi peittää helpommin. Sen verran olen selvittänyt, ettei rubiinilaser toimi punaiseen. Varmista siis, että paikassa käytetään jotain muuta.

Paljon kalliimpaa laserointi on kuin tatuoinnin ottaminen eikä poisto aina onnistu vuosien laseroinnista huolimattakaan.

• laserillapois

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      57
      4408
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      95
      3675
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      102
      3292
    4. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      68
      1883
    5. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      17
      1869
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1108
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      81
      783
    8. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      44
      781
    9. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      103
      780
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      22
      754
    Aihe