Onko kenelläkään kokemusta tatuointien poistosta laserilla. Mistä kandeis lähtee kysymään pk-seudulla? Onko miten hyvin lähtenyt? Montako kertaa vaatinut ja mitä on tullut maksamaan kaikenkaikkiaan? Mulla on punasävyinen kukka, kooltaan 10*15cm, jonka poistoa olen harkinnut..
Tatuoinnin poisto Helsingissä
5
515
Vastaukset
- kokemustao
Se on hirmu kallista ite maksoin 20cm*20cm 900e
- Fossiili48
Ei kandeis poistattaa, vaan ottaa lisää ja sitten ihmetellä, missä kandeis otattaa pois nämä muutkin halvalla. Käyttäkää nyt hyvät ihmiset yläpäätänne, kun otatte näitä tatskoja.
- viisaseiotatatskaa
- PieleenhänSeMeni
Eirasta olen kuullut kovasti hyviä kokemuksia. Samoin Plastic Surgery Centeristä, mutta se on aika kallis, tosin siellä on ilmeisesti erikoislaser mitä muualla ei ole. Kysyin itse tarjoukset molemmista ja sain kummastakin asialliset vastaukset. Sen lisäksi ainakin Cityklinikka tekee poistoja Helsingissä.
Itselläni on myös punasävyinen tatuointi jota haluaisin vaalentaa niin että sen voi peittää helpommin. Sen verran olen selvittänyt, ettei rubiinilaser toimi punaiseen. Varmista siis, että paikassa käytetään jotain muuta.
Paljon kalliimpaa laserointi on kuin tatuoinnin ottaminen eikä poisto aina onnistu vuosien laseroinnista huolimattakaan. - laserillapois
Laserilla tatskan poisto: http://fitnet.fi/blog/viivi/tatuoinninpoisto-plastic-surgery-centerilla/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6378488Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3513244Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4282284- 1281367
- 331348
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151285Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091221- 931123
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651085- 46943