Ei mulla muuta.
Nettideitti on nirsoille akoille
41
<50
Vastaukset
- vaikeita_kysymyksiä
Useat näistä deittailevista naisista on hyvin koulutettuja plus ovat nirsoja. Minulle aivan yllättäen vastasi nätti nainen. Ongelma onkin sitten vallan uusi. En tiedä mitä vastaan hänelle takaisin kun ei ole kokemuksia kirjoittelusta nätin naisen kanssa joka vaikuttaa kirjoituksistaan jo hyvin koulutetulta. Kysynkin perinteisesti kun en muutakaan osaa tykkaako tyttö ottaa kikkeliä suihin ja antaa pimpsaa minulle ja tärkeät mitat mukaan puhelin numero. Toivottavasti vastaa.
- ifanoff
Varmasti natsaa.
Ihan salee kaatorepliikki otanpa käyttöön - Harha-jatkuu
Vastaappa ihan normaalisti ja pyydä heti treffeille niin se selviää parhaiten tuletteko toimeen keskenään. Naiset vastaa komealle miehlle tietämättä sen luonteesta mitään, nainen rakastuu ulkonäköön vaikka mies voisi olla puukottaja raiskaaja. Ei naiset ota selvää miehen luonteesta.
- Totuudenkertojatar
Kelpaako sinulle, aloittaja, ihan mikä vain, ihan kuka vain? Kyllä sinullakin jotkut standardit on, niin on naisillakin. Tavoittelet kuuta taivaalta.
- iohoi
Naiset on nirsoja ja lisäksi äärimmäisen laiskoja. Onko se liikaa vaadittu, että naiset panostaisi keskusteluun? Vaivainen 5 henkilöä päivässä joiden kanssa jutella, eikä muuta viitsitä kuin lyhyesti vastailla yksipuoliseen kyselyyn miehiltä. Kuinka tällainen voi johtaa yhtään mihinkään, kun itselläni ainakin palaa käämi tällaiseen passiivisuuteen ja saan kuvan, ettei naista oikeasti kiinnosta? Kamoon pliis, vähän efforttia.
Mielikuva, ettei kiinnosta, on aivan oikea. Ei kannata roikkua ihmisessä, jota ei kiinnosta.
- sdgs
Hippasstiina kirjoitti:
Mielikuva, ettei kiinnosta, on aivan oikea. Ei kannata roikkua ihmisessä, jota ei kiinnosta.
Miksi naiset sitten haaskaavat slottejaan sellaisen miehen kysymyksiin vastailuun, joka ei kiinnosta?
Jaa, jotkut on kasvatettu niin hyvin, että kokevat tylyksi olla vastaamatta? Osalla varmaan hivelee itsetuntoa muutoin pitää yllä jonkinlaista keskusteluyhteyttä.
- vaikeita_kysymyksiä
Toiset naiset on myös koulutettu niin hyvin et katsovat paremmaksi olla hiljaa ja useimmat ovat luonnostaan. Jäljelle jää se kysymysmerkki 2% ryhmä mitä käsitellään scifi sarjassa x files.
- Nirppanokat
Osa taasen on.. Noh katsovat "huonommin kouluttautuneita" nokan vartta pitkin eivätkä edes mitä luultavammin vastaa viesteihin jonka normaali "rividuunari" lähettää.
Itse tosin skippaan kyseiset henkilöt, koska tuo on naurettava tapa lokeroida mahdolliset juttukumppanit/deitit, koska ei koulutuksen taso kerro mitään ihmisen älykkyydestä, kertoo vain sen mihin toisen mielenkiinto kohdistuu.. Kaikki ei halua lukea pitkälle vaikka se olisikin mahdollista vaan hakeutuu sinne mistä itse tykkää, ei koskaan tule stressiä kun tekee työtä josta nauttii.
Ja itse olen vain tavallinen rakennusalan duunari.
- Nirsoakka
Kyllä ne miehetkin voisivat edes vähän panostaa itsensä esittelyyn ja keskustelun aloitukseen, kuvattomista profiileista puhumattakaan. Ei herätä minkäänlaista kiinnostusta, jos profiilissa ei ole kuvaa eikä esittelyä, ei mitään muitakaan tietoja ja laitetaan flirttiä, tai avataan keskustelu tyyliin "soita 044-1234567 jos kiinnostaa".
- pilkunussia
Yleensä siinä vielä lukee jos kiinostaa. 1 n-kirjaimella.
- vaikeita_kysymyksiä
Turha panostaa koulutettuihin hyvän näköisiin. Nyt koin sen itse.
Laitoin nimeni painoni pituuteni. Sen pituus ja puhelin numero sekä osoite missä asun saa tulla million tykkää. Ajattelin mahdollisuutta tietenkin herrasmiehenä et jos nätillä koulutetulla naisella kovemmat halut kuin minulla koska nehän pihistelevät niissä asjoissa ja siksi oleminen pitemmän perään tuskaista ja voi kätevästi lähteä vaikka heti tulemaan luokseni. Laitoin myös et jos iltaisella minä tulen hänen luokseen käyn leffa vuokraamon kautta ja nappaan mukaan jotain eroottista sekä six päkki keppanaa. Luulisi naisen jo ymmärtävän että siellä kosmostaa mies joka on puutteessa ja tarvitsee välittömästi päästä sänkyyn ja sitten vasta keskustellaan rauhallisesti tulevaisuudesta. Noh, kiittämättömyys on mailman palkka. - Tosi_on
No kyllä itekin oon aina ollu sitä mieltä, että rehellinen puhe suoraan asiaan on oikeeta meininkiä ja sillä pitää miehen pärjätä!
Älä välitä, jos ei ihan aina heti nappaa, vaan jatka samaan malliin.
Väitän että ennenpitkää kyllä löytyy oikeen huumorin ymmärtävä muija sinulle.
Ja huumorintajuttomista ei kannata välittääkään! - hdhdjdk
Miksi tavalliset naiset edes tarvitsevat nettideittailua? Naisen ei muuta tarvitse tehdä kuin arjen tilanteissa osoittaa miehelle olevansa kiinnostunut ja mies hoitaa loput. Miehen nettideittailun ymmärtää, sillä jos yksikään nainen ei ole kiinnostunut, niin ei ole muuta vaihtoehtoa kuin yrittää saada nainen netistä.
- omituisia.ajatuksia
hdhdjdk kirjoitti:
Miksi tavalliset naiset edes tarvitsevat nettideittailua? Naisen ei muuta tarvitse tehdä kuin arjen tilanteissa osoittaa miehelle olevansa kiinnostunut ja mies hoitaa loput. Miehen nettideittailun ymmärtää, sillä jos yksikään nainen ei ole kiinnostunut, niin ei ole muuta vaihtoehtoa kuin yrittää saada nainen netistä.
Arjen tilanteissa. Kauppajonossako? Mies voi olla muutenkin netissä, kaikki ei esim. käy baareissa, töissä ei tapaa muita, harrastukset sellaisia missä ei tapaa muita mahdollisia kumppaniehdokkaita.
Minulla ei itsellä ole mahdollisuuksia tavata miehiä vaikka normaali nainen olen siksi nettideittissä olen. - hdhdjdk
omituisia.ajatuksia kirjoitti:
Arjen tilanteissa. Kauppajonossako? Mies voi olla muutenkin netissä, kaikki ei esim. käy baareissa, töissä ei tapaa muita, harrastukset sellaisia missä ei tapaa muita mahdollisia kumppaniehdokkaita.
Minulla ei itsellä ole mahdollisuuksia tavata miehiä vaikka normaali nainen olen siksi nettideittissä olen.Nuorempana kävin treffeillä kaupan kassaneitin ja mm. muutaman parturikampaajaan kanssa. Myöskin koulussa moni nainen ilmaisi kiinnostuksensa. Koskaan nainen ei tosin selvinpäin tehnyt aloitetta ja tullut juttelemaan. Ei sinun muuta tarvitse tehdä kuin osoittaa kiinnostus valitsemaasi miestä kohtaan vaikkapa bussissa tai kaupassa jossa usein käyt niin mies hoitaa loput.
- omituisia.ajatuksia
hdhdjdk kirjoitti:
Nuorempana kävin treffeillä kaupan kassaneitin ja mm. muutaman parturikampaajaan kanssa. Myöskin koulussa moni nainen ilmaisi kiinnostuksensa. Koskaan nainen ei tosin selvinpäin tehnyt aloitetta ja tullut juttelemaan. Ei sinun muuta tarvitse tehdä kuin osoittaa kiinnostus valitsemaasi miestä kohtaan vaikkapa bussissa tai kaupassa jossa usein käyt niin mies hoitaa loput.
Bussilla en kulje ja kaupassakin päässä vain se ostoslista, en itsekään tykkäisi jos joku tulisi kesken kauppareissun häiritsemään. Joskus sitä katselee ympärilleen mutta muutkin katselevat ostoksia...ja kuka niistä edes tietää ovatko varattuja?
Nettideitti sopii minulle kun mielelläni hieman kylääni kauempaa etsin ehdokasta.
- Nainen440
Miehet on niin huonoja että ei voi muuta kuin nirsoilla. Alkoholisteja, rikollisia, velkaisia, narsisteja löytyy mutta ei kunnollisia miehiä.
- rebegga
Mielenterveysongelmaisia on myös paljon. Eipä sillä, kuka vaan voi masentua, mutta kyllä se masennus tai mikä muu tahansa rikkinäisen psyyken ongelma pitäisi hoitaa, ennen kuin voi alkaa suhteeseen. Masentuneet kun eivät aina jaksa edes huolehtia peseytymisestään tai ylipäätään mistään arjen yksinkertaisistakaan asioista. Uuteen ihmiseen tutustuminen voi olla raskasta, jos henkiset voimavarat on muutenkin vähissä. Se uusi ihminen ei suinkaan paranna, vaan voi vaan pahentaa tilannetta.
- tylsääelämääjoo
Niin ja sitten on niitä, jotka odottavat että se kumppani loihtii kaikkea kivaa tekemistä. Istuvat passiivisena kotona jos joku ei keksi koko ajan ohjelmaa...
- Deittailija5
Nainen440. Aika törkeää yleistämistä. Itse en ainakaan ole mitään noista, en käytä alkoholia, ikinä ei ole mistään rikoksesta syytetty eikä tuomittu, velkaa ei ole enkä ole liioin narsisti, vaan ihan tavallinen mies. Siltikään ei kelpaa.
- Turhia-haaveita
Hyvät miehet ei kelpaa. Paljon tavallisia miehiä mutta eivät kelpaa koska olemme liian lyhyitä tai liian rumia. Kyllä mä ainakin arjen asioita hoidan eikä suihkussa käyminen ole ongelma kun käyn kahdesti suihkussa päivässä.
- Se_on_just_niin_ku_se_on
Naiset on nirsoja, koska he ovat käyneet kouluja ja tajunneet, ettei heikommin koulutetun miehen kanssa juttu lennä samalla tavalla ja lisäksi asuvat kaupungeissa jonne muuttivat opiskelun/työn perässä kun taas miehet jäivät sinne mistä olivat kotoisin... joo, itsekin koulutettu mies ja duunissa mutta "samantasoiset" naiset kuitenkin halajaa vielä komeaa karpaasia (koulutettua jopa), joten kyllä ne kriteerit on tullut nähtyä.
Turha valittaa, nykymeininki on tällaista - käy salilla ja sivistä itseäsi tai elä yksinäsi lopun elämääsi jos et halua muuttua, itse teen niin kuin itsestä tuntuu enkä ota stressiä vaikka olenkin laiha nörttimies (mukava sellainen kaikkien mielestä kyllä!) ja yksin mutta se on kivempaa kuin muuttua sellaiseksi jota en halua olla. - Elämänkurppasi
Pitäisikö naisten (ja miesten hei) ottaa se ensimmäinen tyrkyllä oleva?
Moni muuten on niin tehnytkin ja kappas, viimeistään lasten tultua elämään menee ne haarukat kiinni tai muna lakkaa seisomasta. Eikä sen kumppanin kanssa enää haluta edes lähteä mihinkään tai tehdä mitään, edes olla kotisohvalla vierekkäin.. Kun EI nirsoiltu aluksi. On kokemusta.. se on aika ikävä juttu kun toinen toteaa tyyliin "olit niin mukava niin ajattelin että meillä olisi hyvä tulevaisuus".
Se kahden ihmisen välinen kemia on totta. Jos sitä ei ole niin ei se suhde yleensä kauhean onnellinen ole loppuun saakka. Toki aina elämässä tulee vastoinkäymisiä mutta.. paremmin ne menee läpi kun on sopiva kumppani mukana. :)
Itse olen nirso ja miehiltä toivon samaa. Jos ei toinen kunnolla kolahda, sekoita päätä ( alapäätä ;) ) niin aivan turhaa on parisuhdetta miettiä. Se sopiva kun kohdalle osuu niin silloin heittää vähän päästä ja kutittaa joka paikkaa.. heh. Sekään ei silti riitä jos muuten on mahdottomat elämäntilanteet joten hyvää onnea sitä tarvitsee pariutuessa loppuelämäkseen.
Kun ihminen jaksaa olla "nirso" niin tuleva kumppani voi ainakin olla varma toisen tunteista. Tietää (tai pitäisi älytä tietää) olevansa todellakin jotain erityistä puolisolleen. Ei sitä turhien tyyppien kanssa aikaa vietetä.. <3 - uinväkisinsunliiveihin
Se miehen tapa lähestyä, vaikuttaa myös. Täällä netin treffisivuilla sen voi tehdä ainoastaan kirjoittamalla. Jos mies vaikuttaa kovin hyökkäävältä, vähän kuin kihlakunnansyyttäjältä, ja kyselee heti aluksi puhelinnumeroa, kotiosoitetta, nimeä, ammattia, työpaikkaa, ym. ja on kovastikkin tungettelevan ja kiireisen (suhteeseen) oloinen, niin moni nainen kavahtaa sellaisia miehiä.
- Rillipääukko
En kysele numeroa enkä osoitetta. Asiallisiin viesteihin ei mitään vastata.
- lii-an.asiallinen
Kokeile asiattomia välillä ;) Jos olet liian asiallinen? Pariutumisleikki on flirttiä. Katseleppa luonto-ohjelmia, eläimetkin peuhaavat, kirmaavat, leikkivät ja telmivät keskenään ensin, kun sitä sopivaa kumppaniehdokasta katsastavat. Sitten kun se kosija todetaan kelvolliseksi, vetäydytään pois muun lauman keskeltä ja siirrytään kaksin jonnekkin metsän siimekseen... Eläimiä me ihmisetkin olemme.
- naiset-nirsoja
Naisten nirsous ei lopu muuten kuin että kuolee. Siihen saakka naiset on vaikka yksin kun ei omantasoiset kelpaa.
- sopiva.kelpaa
Juu, ei mulle ainakaan kelpaa kuin sopiva kumppani. Paree olla yksikseen kuin epäsopivan kanssa. Mitään tasojuttuja en koskaan ole miettinyt?
Ihan totta. Omaa egoani hivelee suunnattomasti aina kun viestiä laittaa joku maan matonen jolle voin vastata tylysti ja pilata hänen päivän.
Kiitosta siitä että minulla on melkoinen kokoelma kuvia miesten sukupuolielimistä, kuinka olenkaan pärjännyt ilman niitä? Sähköpostista asiaviestien löytäminen on sivuseikka siihen nähden että joku Make on taas lähettänyt kuvan erektiostaan.- NaisetSaavat
satoja viestejä ja siitä syystä naiset nirsoilevat. Moni nainen varmaan kun tutkiskelee miesten profiileja ajattelee "tämä mies olisi muuten hyvä, mutta miehellä on liian iso leuka tai tämä mies olisi muuten sopiva mutta silmäpussit tökkii" yms.
- töktöktökerö
Voihan ne viestitkin tökkiä?
- Edwardo_tämä_on_sota
Nirsoja ja nirsoja. Tyhmä kai epämieluisaan tyytyy. Biologia yhdistettynä nykyisen kaltaiseen ihmiseloon vaan aiheuttaa väistämättä ristiriitoja.
Miehet voisivat kollektiivisisesti muuttua pelkäksi alfamiesten ainekseksi tai sitten naiset voisivat rueta kostumaan myös keskivertomiehistä tai jopa lyhyistä ja kaljuista ätmikäisistä. Kumpi lie helpompi tie kuljettavaksi? Toki aina voidaan sotia niin että miehiä on enää kourallinen, niin on jokaiselle jotakin taas.
Mutta mitä tekee valtiovalta? Röhnöttää nojatuolissa kulli käessä!- 13720
Tai miehet voisivat ruveta kiihottumaan jopa pulleista ja rumista naisista. Ei se kiihottuminen naisille ole yhtään sen helpompaa kuin miehille. Jos joku ei kiinnosta eikä kiihota niin ei se tahdonvoimalla muuksi muutu.
- Edwardo_c8
13720 kirjoitti:
Tai miehet voisivat ruveta kiihottumaan jopa pulleista ja rumista naisista. Ei se kiihottuminen naisille ole yhtään sen helpompaa kuin miehille. Jos joku ei kiinnosta eikä kiihota niin ei se tahdonvoimalla muuksi muutu.
Eiköhän kiihottuminen ole miehille about valovuoden helpompaa kuin naisille ja siitä kai koko ongelma pohjimmiltaan kumpuaakin. Naiset kiihottuu lähinnä alfoista tai ainakin eniten heistä... Miesten kirjosta taas löytyy joka röörin ystäviä. Ei oo pakko olla edes aikuisen ihmisen rööri vaan kaikki käyp maan ja taivaan välillä. Mutta sitten taas palataan tuonne ylemmäs...
- kylvarmaanniin
Edwardo_c8 kirjoitti:
Eiköhän kiihottuminen ole miehille about valovuoden helpompaa kuin naisille ja siitä kai koko ongelma pohjimmiltaan kumpuaakin. Naiset kiihottuu lähinnä alfoista tai ainakin eniten heistä... Miesten kirjosta taas löytyy joka röörin ystäviä. Ei oo pakko olla edes aikuisen ihmisen rööri vaan kaikki käyp maan ja taivaan välillä. Mutta sitten taas palataan tuonne ylemmäs...
Panokamuks miehille kelpaa mikä vaan reikä mutta seurustelua hakiessa ne vaatimukset sitten nouseekin ihan eri sfääreihin...
- oputyuiop
Jos noin on niin jätä toki heidät sinne keskenään, pakkoko siellä on vuosikausia roikkua ja käydä vähän väliä tällä palstalla valittamassa ?
Samaa olen ihmetellyt. Kyllä sen nyt muutamassa viikossa tai viimeistään muutamassa kuukaudessa näkee, onko joku keino toimiva. Jos ei, niin minkä ihmeen takia sitä silti jatkaa? :o
- ikuinen-deittaaja
Kumma kun tavis naisille ei kelpaa tavis mies. Naiset ei ole yhtään parempia kuin miehet ja kuitenkinnaiset itkee kun niitä kohdellaan huonosti, mies juo viinaa, pettää ja haukkuu. Naisille kelpaa vain renttu.
- kummajuttu
Minä ainakin vaadin mieheltä kiltteyttä ja kunnollisuutta, ja hyvännäkösiä on löytyny.
"mies juo viinaa, pettää ja haukkuu."
Näitä on näkyny onneks harvemmin ja jos tällästä on tullu ilmi, on jäänykin samantien.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452937Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen462844Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242629Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3381694- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101051Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193917Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101772Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26760- 43722