palstan ätmit pelkää naisia joten pillua ei ole luvassa.
Pillua saa kuka vaan joka uskaltaa lähestyä naisia
7
64
Vastaukset
- ätmel
Tasa-arvoinen mies odottaa edistyksellisesti, että nainen ymmärtää tulla iskemään.
- Annapillua
Totta! Kyllä mäki pillua antadin jos joku uskaltas tulla kysymää
- NoOlipaHyväJuttu
Minäpä halusinkin sielunkumppanin, mutta naiset vaan antaa pillua kaikille, jotka pyytää. Kai se on parasta olla yksin, kun just tollasia ne naiset ovat.
- SuperKatja78
Nii juuri. Ei sitä pillua tullu ikkunoista, ovista saati postiluukuista jakamaan. Ryhdistäytykää ja lähtekää ulos kotoa hiusten kampaamisen jälkeen. Kyllä siellä naisia riittää, kunhan ei ole jäykkä pökkelö tai löysä nössö.
- Mies3210
Eli kunhan on jännä-ähkijä.
- normiähkiä
Niin, kunnostautukaa jotenkin, vaikka sitten jännä-ähkiä
Onko pelkurina olo niin kotoista, että pienikin muutos ahdistaa eikä saa tehdyksi mitään.
En ole itse saanu pillu kun itse lähestyin naista, sain pillu silloin kun nainen lähestynyt minua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k447470Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,522970Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.2532368Varo sisältöpaljastuksia! Tämän naisen bachelor-Joonas valitsi - Oliko valittu Monica vai Vivianna?
Joonaksella on kaksi naista jäljellä. Mutta valitsiko bachelor kahdesta naisesta Monican vai Viviannan? Oliko mielestäsi391858Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1641799Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1461719- 1921444
Trump - otan Gasan haltuun nyt
USA miehittää Gazan alueen ja rakentaa siitä uuden upean alueen aurikoiseen Israeliin. Väkivaltainen alkuperäisväestö h3081327Kemettikö lommauttaa
Kemettikö lommauttaa, kuulinpahan vain. Toivottavasti nyt kuitenkin murheenryynit ,tupakoivat laiskimukset poistetaan.311250Perussuomalaisten kannatus enää 12,9%
Perussuomalaisten kannatus laskee edelleen kuntavaaleissa. Kannatus sulaa kuin kevälumi auringossa. Onkos tuo ihme, kun2731132