palstan ätmit pelkää naisia joten pillua ei ole luvassa.
Pillua saa kuka vaan joka uskaltaa lähestyä naisia
7
136
Vastaukset
- ätmel
Tasa-arvoinen mies odottaa edistyksellisesti, että nainen ymmärtää tulla iskemään.
- Annapillua
Totta! Kyllä mäki pillua antadin jos joku uskaltas tulla kysymää
- NoOlipaHyväJuttu
Minäpä halusinkin sielunkumppanin, mutta naiset vaan antaa pillua kaikille, jotka pyytää. Kai se on parasta olla yksin, kun just tollasia ne naiset ovat.
- SuperKatja78
Nii juuri. Ei sitä pillua tullu ikkunoista, ovista saati postiluukuista jakamaan. Ryhdistäytykää ja lähtekää ulos kotoa hiusten kampaamisen jälkeen. Kyllä siellä naisia riittää, kunhan ei ole jäykkä pökkelö tai löysä nössö.
- Mies3210
Eli kunhan on jännä-ähkijä.
- normiähkiä
Niin, kunnostautukaa jotenkin, vaikka sitten jännä-ähkiä
Onko pelkurina olo niin kotoista, että pienikin muutos ahdistaa eikä saa tehdyksi mitään.
En ole itse saanu pillu kun itse lähestyin naista, sain pillu silloin kun nainen lähestynyt minua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 474022
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131910Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631364Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951306Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681195Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51061- 47951
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti333924Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥27920En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?40907