Varoitus uusille palstalaisille

ToivotonTapausJo

Lakatkaa seuraamasta tätä sairasta palstaa hyvänsäänaikana, ennenkuin on jo myöhästä...!!!!!! Täältä alkaa vähitellen lukea itseään rumemmaksi ja rumemmaksi ja lopulta huomaa olevansakin HC ÄTMI!!!!

Kuulitekko!! Lopettakaa Heti lukeminen ja unohtakaa lukemanne älkääkä koskaan palatko!!!!

12

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sehän on itsestä kiinni miten altis on manipuloinnille ja aivopesulle erilaisille ärsykkeille. :)

Ei kannata antaa pikkusormea, se voi viedä koko käden. Minusta näitä asioita voi ja kannattaa lähestyä järjellä ei tunteella. Vähän pureskella, eikä niellä purematta.

• EiVoiVerrata

Sinä et olekkaan yksinäinen :) nuorille ja vanhemmillekin yksinäisille tämä on eri juttu kun jo kelvanneille parillisille ihmisille!

• EiVoiVerrata kirjoitti:

Sinä et olekkaan yksinäinen :) nuorille ja vanhemmillekin yksinäisille tämä on eri juttu kun jo kelvanneille parillisille ihmisille!

En ajatellut sitä niin. Olen minäkin ollut yksin ja seurassakin yksinäinen, allapäin ja tallottu. Parisuhteissakin elää paljon yksinäisiä ja surullisia ihmisiä. Minusta se ei takaa onnellisuutta tai voimaa sulkea turhat jutut pois. Minusta se on paitsi ihmisestä kiinni, tavasta suhtautua asioihin myös toki sen hetkisestä olotilasta kiinni. :) Myös itsetunnosta.

Ihan yhtälailla parisuhteissa elävät suuttuvat tällaisista asioista. Ottavat itseensä ja menevät kuoreensa. Toiset on herkempiä.

• Ex__PUA

Mutta kyseiset kirjoitukset ovat täyttä totta. Se on vain oma häpeä jos sulkee silmänsä totuudelta.

• Snkdksbhsj

Mitä syöt liikaa? Vittu kato peiliin

• Hephp

Kaikista vakaimmat mielipiteet kuullaan/nähdään tällaisilta palstoilta samoin kuin hullujen huoneilta.
      Mutta enivei, eihän tasapainoisia ihmisiä nää mitenkään kosketa, täytyy olla ennalta jotenkin altis, jos on vaarassa joutua näitten mukana vaikutetuksi vaikkapa ätmiytymisen tielle, harmi tietty että joihinkin sairaat jutut on mahdollista vaikuttaa.

• vitsvitsivitsihei

Tai voihan tätä lukea, mutta tähän pitää asennoitua huumorilla tottakai. Tosin paljon parempiakin huumoripalstoja varmaan löytyy netin syövereistä kuin tämä virtuaalinen hourula.

• Ekkdkdbdb

Oon läski :3

• Jfjebdbsbsv

Voiko joku tulla pyyhkiin?

• Tääolihyvä

"Virtuaalinen hourula" :D

Toisaalta livehourulassakin töissä olevat pysyvät yleensä mieleltään terveinä, mutta sinnekin on karsinta (myös potilaitten osalta (!))
      Tähän hourulaan pääsee kaikki.....

Se on kuin Savossa, vastuu on kuulijan

• Hullujenhuoneelta

Totuus on että suurimmalla osaa psyk.alan ammattilaisilla on erinäisiä mt ongelmia.

• feardark

DarkFear = YTM

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      122
      4592
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      102
      3908
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3549
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3300
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      43
      3002
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2549
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2482
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2216
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      18
      1850
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1745
    Aihe