Tarkoitus on entinen ennätykseni ampua alas, jota en tarkalleen muista, vähän yli 4,5 vrk. Jos homma ei onnistu niin sitten ei onnistu, saan joka tapauksessa hyvän tuloksen aikaiseksi saanpa ennätystä tai en. Paino tippuu muutamassakin vuorokaudessa ihan kivasti.
Aloituspaino ihraisat 112,7kg. Hieman alle klo 11 alkoi paasto, ja punnitsin painon äsken mutta olkoon tuo virallisena aloituspainona.
Paastojuomina vesi, kahvi, maito, olut, porkkanasta kurkusta tomaatista tehty juoma kerran päivässä.
Paaston alettua en ole juonut vielä mitään. Ellen sitten juonut paastoa edeltävän aterian päätteeksi maitoa. Maitona valion rasvaton luomumaito. Cokis zeroa, kaloritonta limua on kanssa paastojuomana.
Paasto 11.7.2015 klo 10.49 - ?
11
86
Vastaukset
- tipitihhhi
trollialoitus .................................... painu vittuun täältä............
- Ihrapallo110kg
Aloitin paaston taas. Tällä kertaa lyhyemmän kun en näköjään näläntunnetta kovin kauaa jaksa kestää kun ei ole pakko....
Syönti loppui viimeksi klo 13.29 ja alkoi siitä.
Tavoite on paastota 24h ilman syötävää.
Alku on ainakin lupaava ollut. Kohta 2h paastolla ja hyvin menee. Ei muuta kuin cokis zeroa naamariin. Ilmoittelen huomenna miten meni. Tänään nukkumaan menen 20-20.30 joten jos nukahdan ilman syömistä niin aamulla herään toiveikkaaseen tilanteeseen. Laitan vielä klo 20 tilannekommentin siitä söinkö vai näläntunteen löinkö ja voiton hollille toinko ja pelkkää maitoa, cokis zeroa, kahvia ja vettä joinko. Olen muuten nykyään ihrapallo 110kg, en ihrapallo108kg. Oi niitä aikoja kun painoin 108kg. Olin aika hoikka sillloin kun vertaa nykypainoon. - Ihramies
Paasto jatkunut edelleen. Kohta 4h paastottu ja nukkumaan meno n. 20.30, kolmisen tuntia kestettävä syömättä. Mitenhän käy. Jääkaappi on täynnä herkkuja. Jaahas.
- eimuutaelämää
Voi että oot tyhmä, raukka.
Sulla ei oo siis muuta elämässä kuin toistaa ja jahkata täällä?
Ja luulet olevasi vielä vitsikäskin? Pelkästään säälittävä olet, kun oot noin päästä nuija.
Mitenkähän mones aloitus tää oli jo?
Vaihtaisit levyä ja menisit Huuhaa-palstalle.
On myös mielenterveyspalsta; pyydä sieltä apua!
Täällä sentään ihmiset selviävät paastosta.
Syö rauhassa, turha tänne tulla, kun et selviä kuiteskaan mistään.
Palstahäiriköitä, näitä riittää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst26814496Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1513981PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1293785Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1701678Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun3941625En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O351619Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn491326Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81101Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais1151025Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok501009