En ole ikinä aiemmin vieraillut karavaanareiden alueilla. Minua jännittää mennä sinne, kun en tiedä, mistä karavaanarit puhuu keskenään. Pelkään myös, että he huomaavat minun olevan keltanokka karavaanari asioissa (itse asiassa olenkin, mutta en haluaisi sen paljastuvan).
Mistä siis karavaanari-toverit juttelevat keskenään?
Rumatikistä, vaunujen mitoista, pensan kulutuksesta, vai mistä?
Kuinka saisin siis esitettyä olevani vanha konkari? Myöskään isoa mahaa minulla ei ole, ja vaimonikin on hoikka. Toivottavasti en paljastu.
Antakaapa vinkkejä.
Aloitteleva karavaanari kaipaa neuvoja
28
647
Vastaukset
- kreikkaeuro
HUMMANI HEI! hevosista ne puhuu? mistä muusta......
- Kankimiäs
Kyllä tuo Rumatikki on kestopuheenaihe,parinvaihtoo myös esitetään usein, kun on ensin tarjottu huikkaa Vironputelista.Palstavahtijoksu kertoo viikolla lisää Reinostaan, kun pääsee koneelle.
- tervetuloa-rinkiin
Hommaa eripaikkakunnan tarroja vaunusi oveen , esim. Kuopiosta, Purhosta ym. Hommaa itsellesi liivit ja lierihattu ,johon kiinnität sitten pinssejä. Niin olet vanha karavaanari, ja tietysti kaljaa pitää lipittää yötäpäivää. Jos on hanuri , niin tapailet kissanpolkkaa iltasella hanurillasi
- Kaikkien.kaveri
Kiitos, tuo oli hyvä vinkki. Kaljaa en lipitä, paitsi ehkä silloin tällöin. Hanuria en osaa soittaa myöskään. Mutta liivit, lierihattu, tarrat ja pinssit on hyvä vinkki.
Saisin varmaankin feikki kaljamahan tehtyä laittamalla tyynyn paidan sisälle mahan kohdalle. ;=)
- Hälläväliä
Se on Reino on on Reino.Rumatikistä hällä väliä.
- älä_murehdi
Tuota vain paljon viinaa ja olet hiljaa.
- Joksu_fani
Jos olet Gay, niin ota Joksuun Kuopioon kontakti
- Etu.Heltta
Etu Heltta, mitä näyttävämpi sen parempi. Koppien jousitus ja iskarit myös varma puheenaihe
- Palstavahtijoksu
Minulla arkiöisin Reino mielessä,puolisoni
- Reinohöpöttäjä_Joksu
Voi kun saisin taas lipittää Kulliviinaa
- eiolesitäkään
Tarkoitatko kaksoisleukaa?
- Plootus
eiolesitäkään kirjoitti:
Tarkoitatko kaksoisleukaa?
Useinmiten karavaanareilla on kaksoisleuka. Vai tarkoittaako etu telttaa???
- 20vuottakierrellyt
Höh.. keskustelet mistä itse haluat, jos ei kelpaa, niin kyllä ne siitä katoaa omille tonteilleen, keltanokka on meistä jokainen ollut, eli älä siitä huolehdi. Tervetuloa matkailun maailmaan.
- Kaikkien.kaveri
Kiitos, tämä oli toinen asiallinen kommentti. Toki kannattaa olla oma itsensä. Ja mitäpä sitä stressailemaan etukäteen. Ja jos ujous iskee, niin ottaa vaikka tujauksen konjakkia ennen juttusille menoa.
- Joksuttaa
Kyllä se on vaan tuo Reino on se Reino.
- Hienoa
Nyt pöpireino on ollut jo niin sekavassa tilassa, että on lähettänyt pari spämmiä tänään aikaisin aamuyöstä. Pidetään peukkuja sille että reino sekoaisi nyt jo aivan totaalisesti, ja käsillä olisi reinon spämmien lähettelyn loppusuora!
- Ikuinen_ihailijasi
Kyllä tuli hyvä kommentti runkkari Joksulta. Ei perhana kun nauretaan kippurassa.
Rikkaat nukkuvat yöllä , Joksu miettii yöllä rumatikkiä, ja Fiatin reuhuaan - Hupaisaa
Ikuinen_ihailijasi kirjoitti:
Kyllä tuli hyvä kommentti runkkari Joksulta. Ei perhana kun nauretaan kippurassa.
Rikkaat nukkuvat yöllä , Joksu miettii yöllä rumatikkiä, ja Fiatin reuhuaanVoi sinua pöpireinoraukkaa, niinkö heikosti ovat nyt sinun asiasi ettet huoliltasi enää öisin nukkumaankaan pysty? Tuopas olikin oikein mukava kuulla!
- Joksufani
Heitit taas hyvän kommentin runkkari Joksu. Onko Joksu Kuopiossa vielä lunta?
- Palstavahtijoksu
Puolikolmenmaissa taas Reinostansa Palstavahtijoksu.Reino pyörii sekavassa päässä
- Hupaisaa
Pöpireino on se on Pöpireino joskus vähän Jokinenkin on on se
- Hupaisaa
Pöpireino on se on Pöpireino ,yöllä tulee mieleen itseäni tutkiskellessa tuo pöpireino. Juoksu vaan.
- Runkku_Joksu
Kädelläni minä hoidan Reino kaipuutani
- Mikä_mättää
Mikä nyt mättää, pöpireino (http://urly.fi/bKz) jokinen, kun et tänään ole lähettänyt tähän ketjuun ainoatakaan nerokasta joksuspämmiäsi?
- Tyttökaahari
Puhu vaikka matkustelusta, koirista ym. Älä ainakaan vaunuista, trumatikistä, renkaista.
- Kaikkien.kaveri
Hyvä idea. Lemmikit on aina hyvä puheenaihe
- Hyvävärkki
Rumatikkiä ei pidä mainita saunakeskusteluissa jos puhallin on,juopuneet kausipaikkalaiset alkaa naureskelee laitetta ja aivan suotta,laite on hyvä kesämenoon.
- Joksu_fani
Reinohöpöttäjä Joksu, viedään aamulla taas hoitoon. Alkaa yöllä tulemaan mielenkiintoisia liitteitä Reinostaan ja kommentteja Rumatikistä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703