Ongelmani on lyhyesti se, että näytän erittäin oksettavalta. Enemmän päätäni vaivaa hirveä vartaloni, minulla on paljon raskausarpia jotka ovat tosin haalistuneet aika hyvin mutta huomaa ne kuitenkin, selluliittiä on reisissä ja perseessä ja iho on epätasaisen värinen ja olen vasta 18 pian täyttämässä. Tunnen itseni kaikkea muuta kuin nuoreksi ja kauniiksi, lämpimät kesät ovat minulle tuskaa kun en voi käyttää hellevaatteita ilman todella epämukavaa oloa. Myös naamani on suurimman osan ajasta erittäin ruman näköinen, meikillä näytän joinakin päivinä ihan siedettävältä. En viihdy julkisilla paikoilla mutta tämä kotonakin kyhjöttäminen ahdistaa. En tietenkään ole koskaan seurustellut. Aina kun joku poika on vähänkin lähestymässä minua mieleni tekee juosta suurinpiirtein karkuun, en edes usko että kukaan tahtoisi minua tosissaan lähestyä. Olen myöskin sosiaalisesti aivan perseestä ja minulla on paniikkihäiriö ja ainoa lääke rentoutumiseen on alkoholi. Olen erittäin hellyydenkipeä, tekee pahaa katsoa kun jotkut esim. suutelevat. En pysty näyttämään vartaloani kenellekkään paitsi hyville luotettaville ystäville (tytöille) jotka eivät minua pilkkaisi. Kaikki muut ovat mielestäni niin kauniita ja minä tämmöinen. Pahoitteluni vielä sekavasta tekstistä.
Aamen
Ällöttävä ulkokuoreni vaikeuttaa elämäääni
ällötys
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750